3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
donderdag 8 april 2010 om 00:44
Ik heb het heel lang gedaan dat overschreeuwen (en nog wel eens hoor)
Tot dat ik het niet meer kon, nu is het ook weer niet zo dat ik gelijk mijzlef erg bloot kan leggen. Vooral irl lukt dat nog niet zo goed.
Maar het niet meer zo overschreeuwen is weer een stapje dichterbij.
En ja, dat van die grapjes, heel herkenbaar.
Hoe moeilijker iets wordt, hoe harder ik lach
Tot dat ik het niet meer kon, nu is het ook weer niet zo dat ik gelijk mijzlef erg bloot kan leggen. Vooral irl lukt dat nog niet zo goed.
Maar het niet meer zo overschreeuwen is weer een stapje dichterbij.
En ja, dat van die grapjes, heel herkenbaar.
Hoe moeilijker iets wordt, hoe harder ik lach
donderdag 8 april 2010 om 00:49
donderdag 8 april 2010 om 00:49
quote:Caylinn schreef op 08 april 2010 @ 00:47:
Maar wat BAM al zegt: wie ben ík eigenlijk? Ik heb er wat moeite mee om alle facetten bij elkaar te brengen zeg maar...
Als je de losse facetten hebt ben je al een heel eind Cay.
Ik heb werkelijk geen idee wie ik ben en wat ik wil en datgene wat ik wil kan niet en nou ja zoiets dus....
Klinkt wel heel erg dramatisch he?
Maar wat BAM al zegt: wie ben ík eigenlijk? Ik heb er wat moeite mee om alle facetten bij elkaar te brengen zeg maar...
Als je de losse facetten hebt ben je al een heel eind Cay.
Ik heb werkelijk geen idee wie ik ben en wat ik wil en datgene wat ik wil kan niet en nou ja zoiets dus....
Klinkt wel heel erg dramatisch he?
donderdag 8 april 2010 om 00:52
Ja en nee BAM. Bij mij is dit geheel al flink los geschud toen ik 20 was, daarna lekker diep weggestopt en pas rondom mijn 30e in mijn tempo laten opkomen en voelen en beleven.
gewoon eerst eens voelen wat ik voelde. En dat klinkt makkelijker dan het was, want in mijn hoofd is het nooit stil zeg maar.
gewoon eerst eens voelen wat ik voelde. En dat klinkt makkelijker dan het was, want in mijn hoofd is het nooit stil zeg maar.
donderdag 8 april 2010 om 00:53
quote:Caylinn schreef op 08 april 2010 @ 00:52:
Ja en nee BAM. Bij mij is dit geheel al flink los geschud toen ik 20 was, daarna lekker diep weggestopt en pas rondom mijn 30e in mijn tempo laten opkomen en voelen en beleven.
gewoon eerst eens voelen wat ik voelde. En dat klinkt makkelijker dan het was, want in mijn hoofd is het nooit stil zeg maar.Vreemd daar heb ik nou nooit last van, ahum
gewoon eerst eens voelen wat ik voelde. En dat klinkt makkelijker dan het was, want in mijn hoofd is het nooit stil zeg maar.Vreemd daar heb ik nou nooit last van, ahum
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
donderdag 8 april 2010 om 00:55
donderdag 8 april 2010 om 00:59
donderdag 8 april 2010 om 01:01