mijn pa heeft rare plannen

07-04-2010 23:06 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:zwaarleven schreef op 08 april 2010 @ 02:48:

[...]

He he eindelijk eens iemand wat niet meteen vijandig is,gezellig hier :puke:

Zijn ze hier altijd zo bekrompen?

Zeker kakvolk

Ben idd kakvolk.

Maar volgens mij kan je wel even zorgvuldiger zijn in wat je neerschrijft en duidelijk maken dat je er afstand van neemt. En misschien wat minder details het is toch geen advertentie. Daarnaast...die laatste zin... jouw vriendjes kennen je misschien en weten wanneer je een grap maakt. Maar je hebt je hier vandaag pas ingeschreven, communiceert voor het eerst hier, dus wel even goed om duidelijk te maken dat je een (foute) grap maakt. Dat je bent opgegroeid in een achterbuurt heb ik als kakmeid geen problemen mee. Ik kan gewoon niet tegen mensenhandel, onderdrukking en verkrachting.

Was je eigenlijk van plan hier langer te blijven en aan andere topics een bijdrage te leveren of was dit het?
quote:singalala schreef op 08 april 2010 @ 02:43:

Je schrijft wat onduidelijk zwaarleven, maar ik geloof toch echt niet dat jij Thaise vrouwen voor ¤200 te koop hebt en via het vivaforum kopers zoekt Laat die forumsters met teveel fantasie maar even.

Ik heb bij de moderator gevraagd of dit topic wat geschoond mag worden, hoewel het nut misschien niet zo groot is zonder openingspost ed....Singalala het heeft weinig met teveel fantasie te maken, is helaas realiteit, volgens mij heb je nog niet echt door wat internet is.
quote:singalala schreef op 08 april 2010 @ 02:43:

Je schrijft wat onduidelijk zwaarleven, maar ik geloof toch echt niet dat jij Thaise vrouwen voor ¤200 te koop hebt en via het vivaforum kopers zoekt Laat die forumsters met teveel fantasie maar even.

Ik heb bij de moderator gevraagd of dit topic wat geschoond mag worden, hoewel het nut misschien niet zo groot is zonder openingspost ed....

Nee ik wou net zeggen ,maar je ziet toch wat mensen raar doen denken,ik werd ff afgeschilderd als mensenhandelaar op de vivaforum lachwekkend zolang het je zelf niet gebeurd:P

Ik ben trouwens net nieuw hier wat bedoel je met openingspost ed,mischien stomme vraag mja..

Ik ga toch nog ff sarcastisch doen heey sherlocks als ik een thais vrouwtje had wat kon koken ging ze echt niet weg voor 200euro;)
Zwaarleven, helaas kan ik niet ontkennen dat wat jij geschreven hebt over illegale praktijken in real life voorkomt. Ik heb er beroepsmatig mee te maken gehad en weet wat er speelt. Aan de andere kant is het ook zo dat wat jij geschreven hebt niet relevant is voor TO. Je kwam behoorlijk agressief over. Dat TO vervolgens haar posts weghaald en niets meer van zich laat horen wekt bevreemding. Het kan toeval zijn, het kan zijn dat zij uit privacy overwegingen alles heeft weggehaald maar het kan ook andere redenen hebben. Ik ga daar niet over speculeren maar geef je wel mee dat als jij uit eigen waarneming weet hoe die wereld in elkaar zit, dat jij dan ook weet dat dit soort praktijken van verborgen reclame maken in verschillende media voor kan komen.
quote:katoeneke schreef op 08 april 2010 @ 02:58:

[...]

Singalala het heeft weinig met teveel fantasie te maken, is helaas realiteit, volgens mij heb je nog niet echt door wat internet is.

Katoeneke: ik ben verre van naief en ben bekend met het fenomeen internet. Ik weet dat hier op het forum veel verhalen staan die niet waar blijken te zijn, mensen zich beter/anders voordoen dan in werkelijkheid, dat aardige vrouwen stalkende mannen blijken te zijn enz enz......

Maar dat zwaarleven hier contacten zoekt om Thaise vrouwen te verhandelen????
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:zwaarleven schreef op 08 april 2010 @ 03:02:

[...]

Ik ben trouwens net nieuw hier wat bedoel je met openingspost ed,mischien stomme vraag mja..

Dat is het eerste bericht met titel, in dit geval van bezorgdecatootje (of whats her name), dat bovenaan staat.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:Notebook schreef op 08 april 2010 @ 03:02:

Ik ga daar niet over speculeren maar geef je wel mee dat als jij uit eigen waarneming weet hoe die wereld in elkaar zit, dat jij dan ook weet dat dit soort praktijken van verborgen reclame maken in verschillende media voor kan komen.

Toch vind ik het vivaforum een vreemd platform voor verborgen reclame voor vrouwenhandel. Hoe zie je dit praktisch voor je?

Zet zwaarleven zo zijn mailadres hier neer en ook bij de topics "ik zoek een schoonmaakster maar niet te duur, hoe kom ik daaraan?"

Ik denk dat er voor mensen met slechte intenties, slimmere wegen zijn dat reageren op het extreem googlebare vivaforum in een topic "mijn pa doet raar"
quote:katoeneke schreef op 08 april 2010 @ 02:53:

[...]

Ben idd kakvolk.

Maar volgens mij kan je wel even zorgvuldiger zijn in wat je neerschrijft en duidelijk maken dat je er afstand van neemt. En misschien wat minder details het is toch geen advertentie. Daarnaast...die laatste zin... jouw vriendjes kennen je misschien en weten wanneer je een grap maakt. Maar je hebt je hier vandaag pas ingeschreven, communiceert voor het eerst hier, dus wel even goed om duidelijk te maken dat je een (foute) grap maakt. Dat je bent opgegroeid in een achterbuurt heb ik als kakmeid geen problemen mee. Ik kan gewoon niet tegen mensenhandel, onderdrukking en verkrachting.

Was je eigenlijk van plan hier langer te blijven en aan andere topics een bijdrage te leveren of was dit het?

En nu is het nog de schuld van zwaarleven ook! Hahahahahahaha, ongelofelijk dit.

Ik kan ook niet tegen mensenhandel, onderdrukking en verkrachting (wie eigenlijk wel?), maar dat is geen reden om gelijk maar iedereen te gaan verdenken die zich niet op jouw manier in woorden uitdrukt.

Zwaarleven, je bent welkom.
quote:katoeneke schreef op 08 april 2010 @ 02:53:

[...]

Ben idd kakvolk.

Tja ik zal proberen om de zinnen beter te formulen ,meteen van die fout geleerd hoppa;)

En jij kakkie niet meteen zo aanvallen is achterbuurt stijl;) haha

Ik heb ook een hekel aan verkrachters en dergelijke meer dan jou dat weet ik zeker ik ben hier terecht gekomen omdat ik las "mijn pa heeft rare plannen" dacht dat hij een verkrachter was.

Ik wou nog meerdere bijdragen geven,ieder zijn mening toch of zeg je: only for kak?

Vrede? :D
Zwaarleven, ik heb jouw posts herlezen en daaruit blijkt ook duidelijk jouw afkeer naar dat soort praktijken. Je kwam in eerste instantie wat heftig over. Is nu opgehelderd. Klaar. :-)
Hoe maak ik een topic aan?

Is zwaarleven een thaise vrouwenhandelaar ja of nee?
Haha, humor! Ik ga slapen. Weltrusten.
Hahahaha....sorry, moet toch even lachen om Zwaarleven. Weet je, Zwaarleven, in een topic kun je ook een poll aanmaken. Dan kan iedereen gelijk stemmen of je inderdaad een vrouwenhandelaar bent....ik weet al wat ik ga stemmen
quote:zwaarleven schreef op 08 april 2010 @ 03:26:

Is zwaarleven een thaise vrouwenhandelaar ja of nee?

Ga naar http://forum.viva.nl/ kies een categorie waar je vindt dat dit topic in hoort..... overig, seks of kinderen, het kan allemaal. Dan krijg je een lijst topics te zien en aan de bovenkant van die lijst rechts, staat er nieuw topic maken oid.

Have fun.
quote:zwaarleven schreef op 08 april 2010 @ 03:21:

[...]

Tja ik zal proberen om de zinnen beter te formulen ,meteen van die fout geleerd hoppa;)

En jij kakkie niet meteen zo aanvallen is achterbuurt stijl;) haha

Ik heb ook een hekel aan verkrachters en dergelijke meer dan jou dat weet ik zeker ik ben hier terecht gekomen omdat ik las "mijn pa heeft rare plannen" dacht dat hij een verkrachter was.

Ik wou nog meerdere bijdragen geven,ieder zijn mening toch of zeg je: only for kak?

Vrede? :DJe was voor mij een verdacht object. Komt voor het eerst op de site je net aangemeld en dan een vage bijdrage out of the blue die off topic was met nutteloze info. Maar Tuurlijk vrede.
Katoeneke, ik snap je punt wel hoor, maar 'verdacht object' klinkt ook weer zo buitenaards.....
quote:zwaarleven schreef op 08 april 2010 @ 03:26:

Is zwaarleven een thaise vrouwenhandelaar ja of nee?Ik weet ook wat ik stem
Hahahaha nee man dat was een grapje is negatieve publiciteit ,dalijk heb je een eikel ertussen zitten wat ik weet niet hoevaak stemt dat ik een vrouwenhandelaar ben word ik door iedereen aangevallen:P
quote:singalala schreef op 08 april 2010 @ 03:15:

[...]

Toch vind ik het vivaforum een vreemd platform voor verborgen reclame voor vrouwenhandel. Hoe zie je dit praktisch voor je?

Zet zwaarleven zo zijn mailadres hier neer en ook bij de topics "ik zoek een schoonmaakster maar niet te duur, hoe kom ik daaraan?"

Ik denk dat er voor mensen met slechte intenties, slimmere wegen zijn dat reageren op het extreem googlebare vivaforum in een topic "mijn pa doet raar"

Singalala ik wil je hier wel wat meer inzicht in geven. Maar niet op het forum. Dus als je hier een emailadres hebt, kan ik wat duidelijker zijn. Kijk maar.

Slaap lekker
quote:katoeneke schreef op 08 april 2010 @ 04:02:

[...]

Singalala ik wil je hier wel wat meer inzicht in geven. Maar niet op het forum. Dus als je hier een emailadres hebt, kan ik wat duidelijker zijn. Kijk maar.

Slaap lekker

Ze gaat je inzicht geven hoe je een verborgen platvorm voor vrouwenhandel op de viva start.

eeuwige bill gates volgens mij is het wat hoog in de bol gestegen.
quote:zwaarleven schreef op 08 april 2010 @ 04:16:

[...]

Ze gaat je inzicht geven hoe je een verborgen platvorm voor vrouwenhandel op de viva start.

eeuwige bill gates volgens mij is het wat hoog in de bol gestegen.Hey achterbuurter wees maar niet bang, jij hebt er toch niks mee te maken. Ik lees morgen wel al je posts hier. Ik ga nu weer even aan het werk.
.
Ok genoteerd.
wat een geweldig verhaal zo, met alle postings van TO die verwijderd zijn. Bah TO, je verpest mijn ochtendritueel
Als het niet de antwoorden zijn die je had gehoopt te krijgen hoef je de boel niet te verwijderen, leest nogal rottig voor anderen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven