mijn pa heeft rare plannen

07-04-2010 23:06 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Dames,

Omdat niet iedereen jouw mening heeft, of omdat ze het niet op de manier verwoorden zoals jij het zou doen, betekent niet dat wat iemand geschreven heeft weggehaald moet worden.

Ook haal ik niet uit de posts van Zwaarleven dat zij een Thaise vrouwenhandelaar zou zijn.

Kunnen jullie op een normale manier discussieren verder?
ik ben nog steeds een hot item hahaha
quote:Notebook schreef op 08 april 2010 @ 03:02:

Zwaarleven, helaas kan ik niet ontkennen dat wat jij geschreven hebt over illegale praktijken in real life voorkomt. Ik heb er beroepsmatig mee te maken gehad en weet wat er speelt. Aan de andere kant is het ook zo dat wat jij geschreven hebt niet relevant is voor TO. Je kwam behoorlijk agressief over. Dat TO vervolgens haar posts weghaald en niets meer van zich laat horen wekt bevreemding. Het kan toeval zijn, het kan zijn dat zij uit privacy overwegingen alles heeft weggehaald maar het kan ook andere redenen hebben. Ik ga daar niet over speculeren maar geef je wel mee dat als jij uit eigen waarneming weet hoe die wereld in elkaar zit, dat jij dan ook weet dat dit soort praktijken van verborgen reclame maken in verschillende media voor kan komen.

mij lijkt dat niet,mja je weet maar nooit.

ik denk dat het meer tussen criminelen werkt ,dat hier een buitenlander komt wonen die al connecties heeft en zich meld bij criminelen met zijn handel.lijkt me sterk dat een vrouwenhandelaar grote publiciteit zoekt.

Ik had me inderdaad wat beter kunnen uitdrukken mja om me meteen voor een vrouwenhandelaar uit te maken...

Dat ik de TO weg gejaagd heb vind ik jammer dat was niet mijn bedoeling.

"Dat TO vervolgens haar posts weghaald en niets meer van zich laat horen wekt bevreemding. Het kan toeval zijn, het kan zijn dat zij uit privacy overwegingen alles heeft weggehaald maar het kan ook andere redenen hebben. "

Ik begrijp niet wat je hier mee bedoeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven