Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Oh en ik heb WTJ voor vriendin gekocht en zij voor mij. Net binnen maar zie haar pas volgend weekend... Dus moet nog even wachten. Zit even te piekeren over manier om te verpakken of zo voor d'r...
Dit is een anderevriendin dan die van laatst hoor. Deze had vorig jaar een leeg vruchtzakje bij de 9 weken echo, werd. Gecuretteerd en heeft daar verklevingen aan over gehouden. Echt een naar verhaal

andere vriendin is heel erg verdrietig, dus gaat ook nog niet goed. Ellende allemaal dus.
Hoest ze al lang Bridges?

voor Malman!

Suus, lekker weertje hè. We hebben een rondje gefietst, gestopt bij een speeltuintje en weer verder

Tim heeft zijn week niet. Eerst waterpokken, maar gelukkig nauwelijks last van. Toen 2x gevallen, onderlip kapot. Gisteravond gevallen; er kwam een grote blauwe plek op zijn voorhoofd. Hij was niet suf of zo, maar voor de zekerheid maar de HAP gebeld. Hij hoefde niet te komen maar we moesten het in de gaten houden. Het is bij een kleine bult gebleven met een flinke blauwe plek. En net zag ik een bult bij zijn oor. Waarschijnlijk is hij door een insekt gestoken of zo. Zo kan 'ie wel weer.

Ga zo meteen gezellig wokken met de theaterclub. Allemaal fijne avond!
Yep, lovende woorden. Altijd toch leuk om te horen iemand net zo over je kind denkt

Open, lief, vrolijk, sociaal, welbespraakt, brede interesse, kan goed luisteren (waarom daar wel? ), doet haar werkjes goed, ligt goed in de groep. Fijn dus allemaal
Niet weer zo laat maken hè Kokos?

voor Lianne zonder zijwieltjes trouwens. Knap hoor!

Ach die arme kleine Tim, die heeft echt zijn week niet.

Bridge, moeder wel weer helemaal opgeknapt dus? Gelukkig!
Sterkte met Tim, arm mannetje...
Goed zeg van Cee!!!! Mooie woorden idd
Arme Tim, die heeft inderdaad zijn week niet. De stakker!

Ik heb een relaxte namiddag gehad. M'n moeder belde of ik ze bij de Brandtoren kwam halen en ze ging me gelijk te eten geven daar. Dus van 5 tot 7 daar gezeten. Paradijs op aarde voor de kindjes. Een groot terras waar je heerlijk kunt eten en drinken aan een groot speelveld met leuke speeltoestellen, een springkussen en zand....veeeeeeeeeel zand.

Poeh, wat waren die kinderen VIES. Echt niet normaal. Je zag gewoon geen stukje schoonkind meer. Sam en Gijs weken nu in de douche, Cas lag in coma en die hebben we zo smerig in bed gesmeten. Heerlijke salade gegeten buiten op het terras en zo alvast wat van de zomer geproeft. :-)

Oei Mal, endoscopie, daar zou ik ook wel slecht van slapen! Sterkte voor Malman (of is het achter de rug?)
quote:Star schreef op 07 april 2010 @ 17:17:

Yep, lovende woorden. Altijd toch leuk om te horen iemand net zo over je kind denkt

Open, lief, vrolijk, sociaal, welbespraakt, brede interesse, kan goed luisteren (waarom daar wel? ), doet haar werkjes goed, ligt goed in de groep. Fijn dus allemaal Opvoedmissie accomplished. Goedemoederbrevet binnen! :-)
Ha ha, eten geven. Klinkt alsof ze je ging voeren .

Gezellig hoor. Ik kan ook wel erg wennen aan dit weer, super. hele middag in de tuin gezeten. Lekker met de kindjes gedoucht en het was meteen stil (dat is fijn, want het was tot nu toe feest nu ze samen op 1 kamer liggen).
Ik ben druk bezig hoor Amalia, dat je het even weet

O, ik zag vanmiddag bij de V&D een beetje jottum-achtige jurkjes voor 18 euro, ik vond ze zo leuk dat ik ze voor de meisjesmama's even op de foto heb gezet. In 2 kleuren, allebei rose/wit/blauw. Kijk maar wat je ermee doet

Kokos, arme Tim! Niet leuk voor hem!

Cin, nee het moet zaterdag gebeuren. En vrijdagavond moet hij liters laxerende middelen etc dus ik heb maar bedacht dat ik op zolder ga slapen
Stressed is just desserts spelled backwards
Gijs zit naast me (vakantie hier, he? ) en zegt: Da's een mooie jurk, mama! Dus de metroman approves! :-)

Ze zijn zowaar schoon geworden. Sloten slijkwater is er vanaf gekomen zei Eduard.

Ik heb zo'n zin om vrijdag even weg te gaan. We hebben het echt even verdiend. Nouja, ik in ieder geval, Eduard niet zo. :-)
Kokos, arme Tim, duidelijk niet zijn week. Sterkte! Fijn dat je er weer bent hier.

Hel, klinkt goed dat Texel!

Star, wat een heerlijke woorden van de school! Ik zeg, blijven daar . Lijkt me heerlijk zo´n kind. Sterkte vrijdag voor starman.

Amalia, wat naar voor je vriendin, getsie. Dat ook nog! Hoe gaat het nu met jou? Fijn dat de ogen zijn goedgekeurd.

Mamax, wat een gekke mail zeg, vooral omdat jij helemaal niks door had! Heel erg gek. Zou ik slecht tegen kunnen, sterkte.

Cin, knap van je hoe je dat allemaal doet.

Bam, hoe was het op de psz met Juul? Was het leuk?

Mal, een dokter uit D.? Wat komt hij precies doen?

Bridges, hoe is het nu in de familie? Alles nog steeds rustig?

Juud, sterkte komende tijd!!!! Het wordt vast prachtig.

Enka, wat gaaf toch die taarten. Knap zeg. Leuk! Ik ga me er denk ik ook eens aan wagen. 23 dagen is niet veel nee, is dat wel op jouw parttime uren gerekend?
Ik moest nog kleertjes voor een baby-jongen kopen als cadeau vandaag. Meeeeen, ik had al weer verdrongen hoe lastig het is om kleertjes te kopen voor babyjongens. Ik heb in VIJF winkels geweest, en ik vond het allemaal lillik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oudste loopt nog steeds niet, voet blijft zeer doen. Ben vandaag weer naar de arts geweest en nu nog een week aankijken en dan weer terugkomen. Arts vond het erg raar dat hij nog niet liep, of een poging daartoe doet.

Ik ben er even een paar dagen niet, meld me in de loop van volgende week weer denk ik!
Morgen,

Tegenvaller Jin, van de voet. Hoop dat alles in orde is en het een beetje angst is (die hij voelt in pijn).

Nog bedankt voor jouw compliment hoor, heel lief.

Veel plezier met je moedertje!! Pak ook wat tijd voor jezelf he!

Enka, die taarten, super zeg! Krijg je al aanvragen voor taarten maken vanuit je omgeving?

Leuk Cin, dat je er weer af en toe bent. Die laissez-faire houding heeft me wel tot nadenken gezet, omdat ik het tegenovergestelde ben. Moet er dus bewust over nadenken.

Star, heb je een goede beoordeling over je kind gekregen?

Super! Ga het even teruglezen.

Zometeen gesprek met kraamzorg, dat gebeurt telefonisch, wel handig.

Had vandaag geen vervoer naar school en CV en schoonmoeder zorgen voor de transfer.
Mal, ik heb jongensbabykleding ontdekt! Helemaal leuk.

Mijn schoonzus heeft een winkel (in Bridgesdorp), waar ze helemaal mijn smaak verkoopt.

Kun je je het pakje nog herinneren wat Fieke zo afkleedde?

Dat was hetzelfde merk.

Dus gisteren paar dingetjes gekocht (met korting)
Kokos, betere daagjes voor Tim gewenst!

Mamax, slim van schoonzus. Van haar probleem trachten een andermans probleem te maken. Hoop dat het haar niet lukt!

Hoe is het met man?

Oh Hel, ik snap je zo met dat water bij jou! Snel op zwemles, dat is echt welkom he!

CG speelt alleen buiten als het mij schikt. Maar misschien is het met haar nog 'makkelijk' nu?
Mal, spanning en sensatie voor Malman. Laat het maar gauw achter de rug zijn he! Slaaponderzoek moet nog denk ik?
Zo Juud, het schiet wel op voor je he! Kan me voorstellen dat je niet verder kunt denken dan die datum..

Grappig feitje, ik ben de dag na jouw operatie jarig, maar vergeet het steeds. Dus als ik jou lees, dan ben ik me weer bewust van mijn verjaardag.

Ik vier het dus niet, maar ga denk ik een dagje weg met CG en mijn moeder.
Heb je het naar je zin alleen Compu

Mal tja jongenskleertjes... ik moet zeggen dat het voor meisjes veel makkelijker is ja. Gisteren met een vriendin even naar een 2e hands verkoop (ik weet nu wel waar mijn kleren heen gaan van de jongens. Echt handig!) Anyway, de hal voor meisjesspullen was 2x zo groot en 10x zo leuk. Ik zag niets voor mijn jongens, maar voor haar dochter trok ik het ene na het andere leuke ding uit het rek.Oililyjas en jurkje, een vestje wit met bloemetjes, tuniekjes. Geweldig. Het ging vanaf 92 dus ik heb voor mijn meisje niets gekocht (vind ik wel erg voortvarend ).

Maarja babyjongens... Mss een leuke hoes voor het aankleedkussen? Of een mobile voor op de kamer? Lakenwiegje? Trekding met muziek? rammelaar? Of slofjes, ook leuk. Volgens mij heeft Bam een leuk assortiment

Ben blij met je mail. Jij hopelijk ook met die van mij

Jin, gaat stukken beter hier! Zit nu in mijn uppie met de beentjes omhoog. Viva en Vriendin binnen handbereik. Ik ga NIETS doen,heerlijk. Mama tijd.

Gisteren in de ochtend naar die kledingverkoop én naar het dorp. Oei, ik had spijt om 12 uur. Veel te veel. Ik moet het echt verdelen over de dag.

Ook weer geleerd. Gelukkig kon ik in de middag in de tuin zitten en waren de kinderen heerlijk aan het spelen.

Geniet lekker van het bezoek van je moeder. Ach, oudste met zijn been

Ieks,waar is de zon? Hier regen!! Tsss.

Ben op zolder. Ga stofzuigen, pak de laptop mee naar beneden. Tot zo
HELP:

Iemand recent nog vleugels gezien bij een filiaal van H&M????
Vleugels?
quote:Suze2 schreef op 08 april 2010 @ 10:19:

HELP:

Iemand recent nog vleugels gezien bij een filiaal van H&M????

Proest..

Sorry, ik kom daar nooit omdat die niet in het dorp zit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven