Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Ja, van die dingen voor op je rug. Als verkleedmeuk...

Goedemorgen!

Jinny: Veel plezier met je moeder. En dat lopen komt vast wel goed, misschien soort van angst bij het ventjuh.

Amalia: Hier zit schijnbaar ook een goede tweedehandswinkel, moet ik nog steeds eens een keer langs, hoor er wel vaak goede verhalen over.

En ja meisjes is vele malen makkelijker, jij kan straks gaan shoppen

Hoe is het afgelopen met de auto?

Compu: Leuk, wat heb je voor iets gekocht? fotootje/

Gezellig een dagje weg, al enig idee wat je wil gaan doen?
quote:Suze2 schreef op 08 april 2010 @ 10:21:

Ja, van die dingen voor op je rug. Als verkleedmeuk...

Waarom heb je die nodig dan?
Met de auto?? Wat is afgelopen met de auto?

Suze, die vleugels kan je toch overal en nergens kopen?
quote:amalia schreef op 08 april 2010 @ 10:25:

Suze, die vleugels kan je toch overal en nergens kopen?

Waaro dan? Niet in Amersfoort iig... Niet bij H&M, Intertoys, Bart Smit, Hema, V en D. Ik hoor dus graag waar wel .

En ik heb ze morgen nodig. Dus.

(cadeautje Bam)
www.lobbes.nl hebben ze ze.

ze zijn vrij snel met opsturen, ze zijn ook telefonisch bereikbaar!

Je bent ook lekker op tijd
je kunt ze ook afhalen zie ik, zit in Ede
Als je nu besteld, heb je ze morgen in huis, zie ik op hun site.

ZO nu heb ik wel weer genoeg gedaan
quote:bambino schreef op 08 april 2010 @ 10:33:

Je bent ook lekker op tijd Ik ging er net als Amaal vanuit dat ze die dingen overal hebben...
Oh die...... Ik had een hele andere voorstelling

Speelgoedwinkel Suus?
Niet als je iets nodig hebt, want dan vind je ze nergens

Zaterdag dan zie je ze overal
Gooooooooooooooooood Morning

Mijn meisje is met school naar een muziekoptreden en ik vind het best spannend, zo haar eerste uitje met school.

Even bijlezen.
quote:Maleficent schreef op 07 april 2010 @ 20:53:

Ik ben druk bezig hoor Amalia, dat je het even weet

O, ik zag vanmiddag bij de V&D een beetje jottum-achtige jurkjes voor 18 euro, ik vond ze zo leuk dat ik ze voor de meisjesmama's even op de foto heb gezet. In 2 kleuren, allebei rose/wit/blauw. Kijk maar wat je ermee doet

[afbeelding]

Ik vind ze niet Jottum-achtig, eerder Claessens-achtig. Lijkt precies op die serie waar Cee dat jurkje van heeft

Hoe is het trouwens met de (.) (.) deze maand?
Morguh!

Zo lekker gegeten gisteravond, vooral de tepanjaki. Daar ben ik een paar keer langs gegaan Star, het is niet laat geworden ;). We gingen daarna nog door naar onze repetitieruimte en hebben onze avond verder ingevuld met theatersport.

Met Tim gaat het goed, de blauwe plek is nu al geel geworden.

Al weekendplannen? Wij gaan morgen naar Veldhuis en Kemper, ik heb er helemaal zin in. Het thema: we moeten praten

Tim en Lianne logeren bij mijn ouders.

Hel, Lianne speelt sinds kort alleen buiten zonder toezicht. M. vond dat het wel kon, ik vond het doodeng dus liep elke keer heen en weer om te kijken of ze nog wel in de straat of speeltuin was. De speeltuin is bij ons achter, die kan ik vanuit de steeg zien. Maar met water dichtbij zou ik haar nooit alleen durven laten gaan.

Bridges, gezellige avond gehad?

Star, fijn, zo'n positief gesprek over Ceetje. Hoe gaat het met Eetje haar darmen?

Hé leuk, een uitje voor Ceetje. Zo meteen een blije kleuter die vol verhalen zit.

Cin, wel prettig dat de kinderen weer lekker schoon zijn. Klinkt helemaal goed, daar bij die Brandtoren.

Jin, jammer dat er geen verbetering bij je oudste is.

Veel plezier met je mams

Compu, hoe was het gesprek met de kraamzorg?

Naatie, waar ben je?
quote:Jinny schreef op 07 april 2010 @ 21:03:

Oudste loopt nog steeds niet, voet blijft zeer doen. Ben vandaag weer naar de arts geweest en nu nog een week aankijken en dan weer terugkomen. Arts vond het erg raar dat hij nog niet liep, of een poging daartoe doet.

Ik ben er even een paar dagen niet, meld me in de loop van volgende week weer denk ik!

Hij is misschien gewoon bang voor de pijn

Hopelijk komt het snel goed!
Kokos, darmen Eetje, pffffff, alweer twee dagen niet gepoept nu, dus dosis maar wat verhoogd, hopelijk werkt het.
Lekker avondje weg morgen samen Kokos, leuk. Is het cabaret of liedjes deze show?
Nee geen vleugels gezien bij de H&M. Mevrouw een verkleedfeestje?
Arm meisje. Had jij ook als baby al last van je darmen?

Veldhuis en Kemper is cabaret. Even tijd voor man en ik alleen, dat schiet er soms bij in.
Mwa, ik werd met 6 weken bijgevoerd en heb derhalve nu nog last van mijn darmpjes
Bij jou is het dus puur het eten of niet? Ik ben een keer naar de homeopaat geweest, ze maakten een foto van mijn ogen en aan de kleur van iris konden ze zien wat er mis was. Heel apart, ze zeiden dat mijn lever de afvalstoffen niet goed verwerkt, waardoor ze te lang in mijn lichaam blijven. Daardoor voelde ik me heel moe en had weinig energie; het verklaarde ook mijn darmklachten toen.Maar ik ben er wel door opgeknapt, kreeg vage witte korreltjes die je onder de tong moet laten smelten. Dat heb ik 2 weken genomen en toen waren de klachten helemaal weg.

Ik heb het even gemist over Starman, heeft hij morgen een Arbogesprek?

Oh, tijd om Lianne op te halen. Doei!
Daar ga ik maar even niet op in, je eerste alinea

Ja Starman morgen weer!
Leuke dingen Kokos, tepanyaki (jum!!) en V&K.Gezellig.

Oei hier speelt L nog niet alleen buiten hoor. Ja in de tuin

Het speelveldje is vlakbij maar niet in zicht. Nee,mij niet gezien. Ook wel gezellig om mee te gaan en met de andere moeders te kletsen

Ah, ga mijn kleinste eens ophalen.

Gaat ook snel zo'n ochtend niets.Ik heb precies 2 artikeltjes uit de Viva gelezen...hmmm.

Aaarrhhgg, kan iemand tegen mijn dochter zeggen dat draaien niets toevoegt? Pfff
Sja, zijn ook wel eeeeeeerg interessante artikelen in de Viva natuurlijk he.

Haha, dat zal dan wel een mannanding zijn Kokos, dat makkelijke met buiten spelen, hier ook zo (maar ik vind dat ik vanwege dat water nog steeds een veto heb)!

Arme Eetje.... Weet nog wel dat we met Maatje ook maanden aan de lactulose hebben gezeten. Zielig, die kleine humpies met buikpijn. Ha, maar wat een fijne comments van de juf over je grootste dochter! Had ze nog wat interessants over dat waar we het toen over hadden?

Compu, jongetjeskleren lijken me nou juist zo makkelijk. Alle tinten blauw, jeans, stoere schoentjes, altijd goed. Maar ik heb vast een te simpel beeld van de werkelijkheid. haha, ja, maatje speelt ook buiten als het mij uitkomt. Maar dat levert geregeld zeer ongezellige taferelen op (vandaar mijn "hekel" aan het buitenspeelseizoen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven