De Jumbo, is dat wat?
donderdag 8 april 2010 om 14:32
Ik ga verhuizen (jeujjj). Waar ik nu woon heb ik in een straal van 2 km de keus uit een AH, een AH, een AH, een AH XL en oh ja één Plus.
Maar nu staat er dus straks een Jumbo bij mij in de buurt! Is dat wat? Hebben ze lekkere dingen? Is het duurder dan de AH, en hoe is het (wat luxere) assortiment?
Ben benieuwd!
Maar nu staat er dus straks een Jumbo bij mij in de buurt! Is dat wat? Hebben ze lekkere dingen? Is het duurder dan de AH, en hoe is het (wat luxere) assortiment?
Ben benieuwd!

donderdag 8 april 2010 om 14:36
Het is goedkoper dan de AH en ik vind dat ze veel bijzondere dingen hebben die de appie niet kent. Prima winkel dus!
Ik ga naar de dirk en de jumbo en soms de lidl qua supermarkten.
Ik ga naar de dirk en de jumbo en soms de lidl qua supermarkten.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

donderdag 8 april 2010 om 14:40
oh en fatsoenlijk personeel! als je vraagt waar iets staat, lopen ze zelfs met je mee! en als je zware boodschappen hebt, vragen ze meteen of ze even mee moeten lopen naar de auto... en altijd genoeg kassa's open! (hoe vaak ik wel niet de ''maar er staan 3 mensen in een rij dus er moet een kassa bij'' discussie heb gevoerd bij AH.....)
donderdag 8 april 2010 om 14:41
donderdag 8 april 2010 om 14:43
donderdag 8 april 2010 om 14:47
ik kom ook graag bij de jumbo. Alleen is de c1000 dichterbij dus daar doe ik de meeste boodschappen, maar als ik er toevallig in de buurt moet zijn, doe ik mijn boodschappen bij de jumbo. Ruime gangpaden, goed gevulde stellingen, mooie grote groente en fruit afdeling. Vers brood. Goed vlees. Vriendelijk personeel.
goh is wel heel veel gratis reclame zo...
goh is wel heel veel gratis reclame zo...
donderdag 8 april 2010 om 15:05
quote:Bubalicious schreef op 08 april 2010 @ 14:52:
Hoi, ik heb nog geen ervaring met de Jumbo, maar ga er binnenkort ook aan geloven.
Ik lees een paar keer 'goed vlees'. Bedoelen jullie dan 'biologisch vlees'?
(ik noem bio-industrievlees nl geen goed vlees, maar that's me)Ik denk niet dat dat bedoeld werd maar ik haal mijn biologische vlees altijd bij de vage natuurwinkel. Via de site http://www.odinwinkel.nl kun je vlees bestellen en dan hoef je je bestelling alleen nog even op te pikken bij jou in de buurt. Volgens mij zijn er meerdere sites die op deze manier samenwerken met natuurvoedingswinkels, dus kijk wat bij jou het beste uitkomt.
Ik gooi er gewoon mijn vriezer mee vol, dus koop daar niet elke week.
Hoi, ik heb nog geen ervaring met de Jumbo, maar ga er binnenkort ook aan geloven.
(ik noem bio-industrievlees nl geen goed vlees, maar that's me)Ik denk niet dat dat bedoeld werd maar ik haal mijn biologische vlees altijd bij de vage natuurwinkel. Via de site http://www.odinwinkel.nl kun je vlees bestellen en dan hoef je je bestelling alleen nog even op te pikken bij jou in de buurt. Volgens mij zijn er meerdere sites die op deze manier samenwerken met natuurvoedingswinkels, dus kijk wat bij jou het beste uitkomt.
Ik gooi er gewoon mijn vriezer mee vol, dus koop daar niet elke week.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

donderdag 8 april 2010 om 15:11
quote:Bubalicious schreef op 08 april 2010 @ 14:52:
(ik noem bio-industrievlees nl geen goed vlees, maar that's me)
Waarom zou je met goed vlees, biologisch vlees bedoelen?
Ik bedoel er lekker vlees mee dat niet ingevroren is geweest en ontdooid wordt verkocht. En dat verkopen ze bij de Jumbo.
En verder Jumbo rules. Ze hebben àlles. En als ze het niet hebben kun je er om vragen, dan wordt het ingekocht.
(ik noem bio-industrievlees nl geen goed vlees, maar that's me)
Waarom zou je met goed vlees, biologisch vlees bedoelen?
Ik bedoel er lekker vlees mee dat niet ingevroren is geweest en ontdooid wordt verkocht. En dat verkopen ze bij de Jumbo.
En verder Jumbo rules. Ze hebben àlles. En als ze het niet hebben kun je er om vragen, dan wordt het ingekocht.
donderdag 8 april 2010 om 15:13
Hier ook een Jumbofan. Goedkoper dan de appie, groter assortiment exotische producten, grotere selectie vleesvervangers en (hier tenminste) een behoorlijke selectie streekproducten, vind ik ook heel leuk! Ook hun 'budget' groenten/fruit is prima, stukken goedkoper.
Het enige wat ik echt mis bij de Jumbo is het ingevroren fruit. Dat is bij de AH namelijk weer goedkoper, en beter gesorteerd (ook mango enz.)
Het enige wat ik echt mis bij de Jumbo is het ingevroren fruit. Dat is bij de AH namelijk weer goedkoper, en beter gesorteerd (ook mango enz.)