Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Hahaha... nee! Kom maar gewoon kijken
quote:noahtb schreef op 08 april 2010 @ 16:00:

Hoezo meeten? Mag mijn journal niet mee meeten?

Is'tie soms niet mooi?

. Vanavond weer wrecken!

't is een meeting van 't postcrossingtopic... en daar nemen wij 4ren onze wreckies mee naartoe.

Ik pest jouw wreckie niet hoor...
Leuk!

Is het postcrossingtopic leuk? Ik doe er namelijk ook aan, gister een kaartje uit roemenie ontvangen.
Oh, en die van Kozoo waarschijnlijk ook trouwens, JJ.

Ja, kom maar kijken!
quote:Jokejacket schreef op 08 april 2010 @ 15:57:

Die van Chayuz, Janna, C_estelle en Steph.... wel foto's maken hoor van jullie WTJ's op de meeting!Yep, laten (als dat mag) we hier zien. Ik laat hem wel aan een touwtje..........
quote:Janna80 schreef op 08 april 2010 @ 15:55:

Wow, beter!! Da's lief van je vriend! Enne, weet je WTJ al dat ie zondag een date heeft?

Ik zou ook eerst gaan douchen ermee, anders durf je niet meer...Nee, dan is hij zondag nog nat.
Even de verwarming lekker opstoken na het douchen! Dan istie zondag wel droog hoor
Als ik hem morgen krijg moet dat idd lukken. Kleur ik er wel eerst in, loopt lekker uit dan.
Chayuz, dat heb ik ook samen met een collega gedaan!

Meiden, Chayuz komt niet naar de meet hoor! Helaas niet.....

Ik ga vanavond nog even lekker wrecken.

Ideetje, laten we met z'n vieren zondag onze wreckies uit? Lopen we niet in ons eentje voor schut!
lieve mensen, geen pruillipje maar ik kom niet naar de meeting... misschien een volgende keer

jullie denken dan wel ene beetje aan mij toch *trekt zelf een klein pruillipje*
quote:Elskefiederelske schreef op 08 april 2010 @ 14:21:

Nope!

Eerlijk zullen we alles delen, maar alles is van mij!!

Kan niet wachten tot morgen, maar ben alleen bang dat ik niet creatief genoeg ben, en jullie ideeen dus ga pikken...

Nouja, we zien wel!Minder creabea dan ik ben, is onmogelijk! ik heb altijd een gruwelijk hekel aan knutselen gehad en dit sinds de verplichte knip- en plak werkjes op de basisschool dan ook niet meer gedaan. Ik pik dus hier en daar een idee en dan met een eigen draai eraan lijkt het heel wat
en die eigen draai, daar draait het allemaal om suuz :D
quote:steph schreef op 08 april 2010 @ 16:36:

[...]

Nee, dan is hij zondag nog nat.WTJ is zo klein die hoeft maar 5 seconden te douchen om heerlijk schoon te zijn dus dan is ie zondag wel weer droog hoor!
quote:chayuz schreef op 08 april 2010 @ 19:36:

en die eigen draai, daar draait het allemaal om suuz :Dprecies ik heb wel een goed idee voor de kantoor-artikel pagina opgedaan toen ik CSI zat te kijken. Daar was de moord gepleegd in een doolhof en opeens bedacht ik mij dat ik met verbogen paperclips een doolhof op die pagina kan maken. Ik moet alleen even paperclips kopen want die heb ik hier niet op voorraad!
hahaha waar de beeldbuis wel niet goed voor is :D geniaal! (en mevrouw noemt zichtzelf niet creatief)

ik heb even een wreckdip, wil me gewoon niet lukken :( sneu!
quote:Janna80 schreef op 08 april 2010 @ 11:14:

Oh, ik verwar je met Soleil... sorry!

Ja ja ik heb hem besteld Vandaar dat ik kon melden dat de bol-kortingscode nog gebruikt kan worden. Ik heb er meteen een besteld als cadeautje voor een vriendin. En ik heb net al wat leuke spulletjes gescoord, zodat ik aan de slag kan zodra ik hem heb.

Het fruitstickertje zit nog steeds in de lift geplakt, ik stond er niet alleen in
Bij bol.com staat trouwens bij mijn bestelstatus:

Verzending: Verwacht op: 09-04-2010

Betekent dat dat ze hem morgen pas gaan verzenden?

Of dat ik hem morgen in de bus kan verwachten?
uuhm geen idee eigenlijk soleil,.. maar goed als hij morgen pas verzonden wordt heb je hem alsnog overmorgen (en jah dat duurt alsnog lang )

maar als goed is zit er een code bij dat je via tnt can "tracen" wat de bestelstatus is! best ideaal eigenlijk
Er staat (nog) geen track and trace code. Dan zal het denk ik morgen pas verzonden worden. Jammer!
wat lees ik allemaal over postcrossing?? Moet daar ook maar eens gaan blieken

effe weer wat updates van mijn wreckske
quote:_Soleil_ schreef op 08 april 2010 @ 20:03:

Bij bol.com staat trouwens bij mijn bestelstatus:

Verzending: Verwacht op: 09-04-2010

Betekent dat dat ze hem morgen pas gaan verzenden?

Of dat ik hem morgen in de bus kan verwachten?

Als je hem voor 2130 besteld heb je hem de volgende dag in huis stond er op de site.

Nu staat er in de bestelstatus: 3-4 werkdagen, ik zie hem wel verschijnen morgen hoop ik.
quote:steph schreef op 08 april 2010 @ 20:31:

[...]

Als je hem voor 2130 besteld heb je hem de volgende dag in huis stond er op de site.

Nu staat er in de bestelstatus: 3-4 werkdagen, ik zie hem wel verschijnen morgen hoop ik.

Ik heb hem gister na 21.30 besteld. Maar dat is dus vandaag vóór 21.30 Dus zou hij er morgen moeten zijn.

Zo niet, zit ik beteuterd te kijken met mijn tasje vol met knutselfrutsels
69, jij maakt echt mooie dingen!

Jullie allemaal eigenlijk, ik vrees dat ik daarbij suf afsteek, ik ben eigenlijk helemaal niet zo creabea.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven