Maart April 2010

20-08-2009 08:35 2529 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam: Leeftijd:Kindje:Uitgerekend:Geboren:Miesteph29225-03-2010Vrijdag 26 maart 3:30

Lennart Ralf Christian Michael 3145/50 Dimruniel29228-03-2010Donderdag 11 maart 21:29

Kai Tristan 3106/47 Suy30130-03-2010Vrijdag 26 maart 0:56

Milou 3000/50Jen7633131-03-2010Dinsdag 6 april 15:46

Elin 3930/52 Kiza2628302-04-2010Woensdag 31 maart 05:16

Nuka Henri 3330/51Geanda32304-04-2010Donderdag 18 maart 2010

Jesse 3355/46Summer0436104-04-2010Dinsdag 13 april 19:40

F.Poepchinees31110-04-2010Zaterdag 17 april 12:09

Lotte 3230Btdv27111-04-2010Woensdag 31 maart 14:36

Jelco 3055/50Joy4Britt31116-04-2010Donderdag 15 april 17:01

Ruben 2745/49Mar10a31117-04-2010Lokje33119-04-2010Chaootje29121-04-2010Maandag 19 april 11:43

Emma 3130/48Afolk26121-04-2010Rosie8029221-04-2010Woensdag 21 april 9:30

Thijn 4540/53Grob26123-04-2010Woensdag 14 april

Liese 3060/49Lissymuppet25126-04-2010 Zondag 11 April 12:40

Quinten 3060/47Koos8128127-04-2010Becky2630128-04-2010Zaterdag 17 april

N.Aapjeopeenstokje308-05-2010
Summer,

De laatste loodjes zijn zo wel heel zwaar voor je!

Getver en dan buikgriep erbij, fijn dat het zo snel over is.

Hopen dat het strippen dit keer meer succes heeft!

En klagen mag hoor!

We komen als het goed is wel gauw weer in evenwicht wat betreft de jongetjes en meisjes die er geboren worden. Als het bovenste gedeelte allemaal is ingevuld zijn er 5 jongetjes en 4 meisjes. Niet echt belangrijke informatie, maar toch.

Wat betreft het wel of niet druk maken over de bevalling. Ik maak me niet druk. We zien wel hoe het komt.

En Summer, ik hoop voor jou dat die tweede keer strippen wel resultaat gaat geven. Jij hebt nu ook wel genoeg gewacht, toch? Toi-toi-toi...

Fijn dat je je trouwens wat beter voelt.
Waaaahhhhhhh wat is er al weer veel geschreven.

Heb alles netjes gelezen maar weet nu alles al niet meer, niet dat ik het niet interessant vind hoor maar mijn geheugen laat me af en toe (meestal dus) in de steek

Voor de meiden die gestopt zijn met de bv, hier nog zo'n geval.

Ben na 3 dagen al gestopt omdat ik net als bij mijn andere kids ontzettende last had van pijn.

En ik had dus ook een pijn die niet minder werd.

Baalde wel want had zo gehoopt dat het dit keer wel zou lukken.

En bij mij voelde het ook echt als falen.

Heb ook alleen gekolfd als het echt nodig was en binnen 3 dagen had ik weer soepele borsten gelukkig.

Jen, van harte gefeliciteerd met je bevalling, hoe gaat het nu?

Genieten he.

Hier gaat het gelukkig allemaal goed.

Sinds we zijn gestart met de koemelkvrije voeding gaat het super met Jesse.

Hij was nog 1 dag wat afgevallen maar vanaf dag 2 ging het heel goed.

Hij is inmiddels al dikke 300 gram gegroeid en zit al boven zijn geboortegewicht.

We hebben nu een mannetje dat erg tevreden is en ook lekker wakker kan zijn.

Volgende week moeten we weer naar de kinderarts, kijken wat ze ervan zegt.

Gisteren zijn we naar het cb geweest voor de gehoortest.

Helaas was alleen het rechteroortje goed en moeten we volgende week weer terug komen voor het linkeroortje.

Hopelijk is deze dan ook gewoon goed.

Nou meiden dit was weer ff een berichtje van mijn kant.

Voor alle dames die al bevallen zijn, geniet ze en voor de dames die nog moeten, zet hem op!

liefs geanda
Geanda, hopen dat het andere oortje volgende keer ook goed is! Gebeurt wel vaker toch dat ze 1 kant niet helemaal goed hebben meteen?

Hier inmiddels weer wat rust in de tent. Zat er vanochtend en vanmiddag helemaal doorheen. Ik vond het hele moederschap helemaal niet leuk meer.

Maar net ben ik met Milou naar het CB geweest en ze doet het super. Is al veel aangekomen en zit ruim boven haar geboortegewicht. (zijn die uren afzien en drama tijdens de BV toch ergens goed voor geweest...)

Inmiddels heeft ze nog 2 fles-voedingen gehad en tot nu toe gaat dat goed. Ze houdt ze goed binnen en slaapt er lekker op.

Afwachten hoe het vannacht gaat!
Ow Suy, begrijp je best goed. Vond vanochtend ook niet zo leuk meer alles. Het regende, moesten grote broer van school halen (ben al gezegend met een auto dus weinig te klagen) gezorgd dat Lennart had gedronken, een schone luier, mutsje op en huppetee in de maxi-cosi.......ehm, dat was toch iets te gemakkelijk gedacht, meneer zet een keel op dat wil je niet weten. In ieder geval resultaat was dat ik luid vloekend stond te prutsen met de regencap van de wandelwagen, schreeuwend kind op de achtergrond en de tijd die sneller en sneller voorbij ging. Ik kon wel janken, begreep niet hoe andere moeders dat allemaal regelen en vaak nog met meer kinderen dan 2 en vond het allemaal even niet meer zo leuk. Vind mezelf dik, ben niet meer mooi zwanger alleen maar dik, snif.

(had ik me een partij mazzel dat mijn broer op dat moment mij met een bezoekje vereerde en ik hem gelijk bombardeerde als oppas, hehe. Maar goed, die mazzel is me morgen natuurlijk niet gegund. Ben maar begonnne met een nieuw project: Let Lennart like the mxi-cosi! :-))

(baalhumeur is al wel weer over hoor, kan mijn 2 knuppeltjes nooit meer missen!)
Hey meiden,

@ Suy: Meid ik begrijp je zo goed, heb ook tranen met tuiten gehuild omdat ik met de bv stopte, maar nu ik jullie verhalen zo lees en Nuka het goed doet op de flesvoedingen, begin ik er toch vrede mee te krijgen. De eerste paar voedingen moest hij wel spugen, maar vandaag houdt hij de boel wel binnen gelukkig.

Verder vroeg ik me af of de dames die al bevallen zijn tijdens de tweede week na de bevalling ook last hadden/hebben van buikpijn? In de loop van de dag wordt mijn buikpijn steeds erger, doe ik dan teveel of zijn het de darmen die op hun plek komen? Iemand een idee, want ik merk dat het ik me ongerust maak, ben nogal een muts als het om pijntjes en ziekzijn gaat nml. Vooral van zitten naar staan doet het pijn en als ik in beweging ga ( lopen ).
Oja @ Geanda: bij Nuka was ook maar 1 oortje voldoende bij de gehoorstest, ze komen volgende week nog een keer meten. Bij ons komen ze aan huis!
Ladies goedenavond!

Op verzoek:

Ladies, zijn wij nu zo niet gemiddeld of loopt de BV bij niemand echt goed? Begin me bijna zorgen te maken. Maar jullie hebben gelijk hoor, als het pijn doet moet je stoppen, dat is ook mijn drempel.

Mannen: ik ben benieuwd wat die van mij gaat doen, ik mag toch hopen dat hij zijn instructies (die ik netjes geschreven heb) volgt en in ieder geval checkt dat ik voldoende drink & plas hihi. Die mannen weten ook niet wat ze overkomt, maar Mies, de GAMMA.... I don't know. Was de kinderkamer nog niet af?

Heb heel de dag al harde buiken en steken in mijn onderbuik. Nog een poging gewaagd om naar de etos te gaan (daar ter nauwernood levend vandaag gekomen) en daarna bij zitten komen op et bankie. Mijn broer heeft eten voor me gehaald omdat mijn vent moest overwerken dus voel me wel een beetje zielepietje. Daarom mijn foto maar bewerkt (zie boven).

Zo genoeg geklaagd, nu maar House & The Mentalist kijken, leuke afleiding. Fijne avond!
hoi meiden, 'hier een erg lange middag in het zh achter de rug... kwamen voor secio spreekuur en controle maar had zo veel activiteit en moest even aan de CTG... was idd activiteit, maar onregelmatig! is al 2 dagen zo! na toucheren(wat doet dat pijn zeg!!!! was ik even vergeten..) had ik 1 cm dus toch maar naar huis en nu afwachten. het blijft rommelen! ben benieuwd of we de geplande KS halen! heb nu toch maar heel snel mijn zhtas ingepakt...

dacht even dat het allemaal in gang zou worden gezet.

fijn om te lezen dat het doorgaans erg goed gaat met de nieuwe wereldburgers en hun mama's!

onze dochter had eerst ook 1 oortje negatief, maar 2e test was goed dus nog geen zorgen maken hoor....!

wat een rust kan flesvoeding geven he?! hoop dat jullie je schuldgevoel toch over boort kunnen gooien want het is zo zonde en flesvoeding geven kan ook intiem en in alle rust! wel zo fijn een ontspannen mama, ook voor de baby!

en meiden die net als ik afwachten... we zijn er bijnaaaaaaa!!!! echt waar! kan nu nooit lang meer duren voor wij ook onze wondertjes mogen vasthouden!!!

liefs en fijne avond!
LEEF!!!!
Ben heel nieiwsgierig wie de volgende is! Gok op Rosie, gevolgd door Lissy (kinderkamer was al klaar, geloof dat meer iets was van dat hij van gekkigheid ook niet wist wat te doen. Nadat ik hem vroeg te timen voelde hij zich heel belangrijk, hehe)

Ow, als het goed gaat hoor je iemand er vaak niet over, maar hier loopt bv prima hoor! Meneer is tevreden na de voeding, meldt zich 's nachts 1x en ik heb nergens last van, behalve dat mijn borsten best groot zijn, maar wel soepel gelukkig.

Eerste zoontje bijna 1.5 jaar bv gegeven en zelfs geen hangborsten overgehouden. Of ik dit x weer zoveel mazzel heb? Merk wel dat 2de kind iets meer van lichaam vraagt als 1ste, alhoewel Heidi Klum er na 4 nog steeds prachtig uitziet! Hou hoop:-)
@mies lijkt me wel erg fijn en gemakkelijk als het wel goed gaat met bv!

hou je het een beetje vol zonder je vriend? lijkt me echt heftig hoor!
LEEF!!!!
en ik hoop dat je gelijk hebt maar de ks komt nu wel erg dichtbij en moet zeggen dat ik er wel tegenop zie hoor!

aan de andere kant zijn er nog dames voor mij die er geloof ik ook wel aan toe zijn! haha

we zien wel!
LEEF!!!!
Nee, zit hier vreselijk te huilen nu. Had vriend net aan telefoon, krijgt niet eerder vrij en tijd voor 1 mei.

Ben hier misschien wel een beetje teveel op dit topic met onzinnige posts, maar zoek echt lading afleiding.

1 mei, dat duurt nog eeuwen.
Mies, speciaal voor jou nog een voordat ik ga slapen!

Volgens mij doe het het hartstikke goed en dat je vriend niet eerder thuis kan komen is gewoon ook k*t!

Hou vol, meid!

Ik ga lekker slapen. Drukke dag gehad met veel bezoekjes buiten de deur. Wat wel erg gezellig was!

Slaap lekker allemaal!

ps Ik mis Joy al een tijdje. Kijk ik erover heen of zou ze.............???
Heel hard aan het klussen zijn :-) of bedoelde je dat niet??? ha ha ha

Mijn vriend deed wat leuks op zijn vrij middag: hij zette de schuurmachine op de muren om de onevenheden weg te krijgen uit het stucwerk.....

Wat was ik blij dat de deuren naar alle slaapkamer dicht waren... Het witte stof lag echt overal! De keuken is inmiddels weer stofvrij, de huiskamer half.... Morgen de rest stoffen dus.

Zaterdag komen ze met 3 extra man klussen. Koof boven keuken zetten, huiskamer witten en meer kleine klusjes doen. Mijn schoonmoeder komt ook mee, dus die kan mij mooi helpen met boxkleden maken.

Berichtje voor ons kruimeltje: lekker blijven zitten nog even he!

Al wilde ik de 10e, dus doe maar de 10e in de avond :-)
Als ik de 10e wil moet het vandaag wel beginnen. Manlief zegt heel de tijd dat hij pas vanmiddag na 13u tijd heeft (belangrijke zakelijke afspraak) dus wie weet. Vanmorgen weer behoorlijk wat bloed dus vind het wel goed. Vanmiddag naar de vk en heb nu al mijn verschijnselen maar eens opgeschreven, kan ik ook niets vergeten te vertellen

Vannacht heel de nacht harde buiken en steken in onderbuik gehad. Bleh, van mij mag het doorzetten. Mijn vriendin zei gisteren dat ik met een beetje mazzel snel ontsluiting zou hebben door al dat gerommel... Maar ik hoop nu nergens meer op.

Ik stem nog steeds voor de 10e hoewel dat nog goed te vroeg is natuurlijk. Morgen wordt mijn tante 50 dus als ik er niet ben weet heel de familie gelijk van de hoed en de rand, ook niet ideaal. Ga er maar niet teveel over nadenken. Het is weer een zonnige dag, mijn werkster is de boel in orde aan het maken voor me, dus vanmiddag is alles met gedelegeerde nesteldrang ready voor take-off!!!

Succes Rosie!
Nog steeds geen tekenen hier, maar goed ook met alle plannen voor dit weekend :-)

Jullie zetten me wel aan het werk met al die verjaardagen...
Goedemiddag,

eerst even een dikke knuffel aan alle moeders. Ik vind het jullie allemaal zo stoer! Stoppen met borstvoeding is echt niet niks en je moet volgens mij heel sterk in je schoenen staan om die keuze te maken. Knap van jullie! En Mies, lekker dat het bij jou wel goed loopt! Die knuffel verdien je evengoed want je hebt het volgens mij flink zwaar nu....

Ik heb lekker de hele morgen bij de kapper gezeten, knippen, verven, fohnen hele rambam. Ik kan bevallen en bevallig op de foto .

Heb de hele ochtend al het gevoel dat ik ongesteld moet worden, zou wel twee weken te vroeg zijn dus denk niet dat het wat is maar toch denk ik automatisch bij ieder krampje: Zal het? We wachten het maar af.

Ga zo lekker met een vriendin op een terras zitten, vanavond lekker bij vrienden eten. Ik kom mijn verlof wel door hoor zo!

Tot snel weer!

P.S. Summer, alles nog binnenboord?
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Hallo dames!

Wat wordt er enorm veel geschreven! Kan het niet eens allemaal bij houden, maar heb wel alles gelezen.

Iemand vroeg naar pijn in de buik in de tweede week. Ik zit nu op dag 10 na de bevalling. Waar ik last van had, was darmen die weer in werking treden en op zijn plek komen. Ik heb in het ziekenhuis een klysma gehad, wat ervoor heeft gezorgd dat mijn darmen goed leeg waren. Daarnaast zorgt de krimpende baarmoeder voor een bepaalde pijn. Door die krimp komt er weer ruimte voor de andere organen, dus er gebeurt nogal eens wat.

Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Ik ga zo, met de jas aan, even lekker buiten in het zonnetje zitten.

Leuk om al jullie verhalen te lezen over hoe jullie zitten te wachten op de bevalling, de dingen die de mannen doen etc. Dat stukje heb ik nooit gehad, door de onverwachte ziekenhuisopname en het inleiden, dus blijf al die leuke anekdotes vooral vertellen!

Lissy, leuk zeg, die foto van explosiegevaar!
@mies, vind het onwijs rot voor je!! en idd die knuffels heb je wel ff nodig nu!!!

hier de hele nacht rustig geweest. nu is het weer wat onrustig... oa dat pre ongesteldheid gevoel en dat was tijdens mijn vorige zwangerschap wel een voorbode maar ja... de ene is de andere niet!

heb geen idee of het nu snel zal komen ...

we gaan vanavond bij mijn moeder eten! das wel fijne afleiding! alles in huis is echt klaaaar klaar, zelfs de box staat al en de boodschappen zijn binnen voor de komende week, dus wat dat betreft hoop ik dat ie nieuwsgierig is naar het idd geweldig mooie weer!!

tot snel!
LEEF!!!!
Nou ladies, kom net bij de vk vandaan en die was weer eens heel hartelijk! NOT.

Al mijn 'voorbodes' nam ze niet echt serieus, kleine was wel volledig ingedaald, hartslag was prima, bloeddruk nog steeds te hoog maar dat vond ze niet spannend. Ik stond weer letterlijk binnen 5 min buiten, helemaal zoals vanouds met die gezellige vk bezoekjes (vorige keren had ik een nieuwe dame in de praktijk en die is zoveel leuker). SNIKKIES

De volgende afspraak zelfs pas gepland over 1,5 week! Ik ben wel een beetje van me apro po (hoe schrijven we dat ook alweer?).

Alleen al om haar te pesten ga ik toch voor de 10e, positief blijven he!

Mies moet wel aan je denken hoor vandaag! Ik hoop dat je het allemaal trekt en stort vooral je hart bij ons uit!
Jeetje Mies, wat een drama gisterochtend. Hopelijk gaat het voortaan wat soepeler! En 1 mei lijkt ver weg, maar het is nog maar minder dan een maand. Dat is zo voorbij, zeker als je je handen vol hebt aan de kinderen. Hou vol!

En Joy, ben je al uit de stof?? Niet echt lekker lijkt me. Maar met die nesteldrang is dat ook weer zo verholpen.

Grob, jij hebt het wel lekker naar je zin tijdens je verlof he? Goed hoor! Lekker om naar de kapper te gaan, daar knap ik altijd wel van op (letterlijk en figuurlijk).

Lissy, dat komt mij bekend voor. Mijn vk was ook altijd zo. Althans, de mannelijke. De vrouwelijke waren altijd wel erg lief en begripvol. Maar het blijft jammer dat het zo gaat, want je bent toch niet gerustgesteld nu. Ik zou ook voor de 10e gaan!

Hier gaat het wel lekker. Ik geef nog steeds bv en ben het heeeeel langzaam aan het afbouwen. Zoals mijn kraamhulp al eerder zei kan ik een heel weeshuis voeden met mijn borsten. Dus als ik nu resoluut zou stoppen heb ik binnen de kortse keren weer ontstekingen. En laat ik dat nou net niet willen! Dan maar heel langzaam, iedere week 1 voeding weg laten vallen. Ik denk dat ik hier wel 6 weken mee zoet ben. Kai drinkt ontzettend veel en ik merk dat hij eigenlijk wel minder zou kunnen drinken. Hij heeft daarna veel last van krampjes en als ik hem eerder ervan af haal zijn die krampjes weg. Hij kent zijn eigen grens niet zo goed! Die ene fles op de dag gaat ook goed gelukkig. Daar hoef ik me dan ook niet schuldig om te voelen.

Vandaag voor het eerst de hele dag alleen met 2 kinderen. Ik word wel op de proef gezet door mijn oudste! Die luisterd gewoon helemaal niet meer, de schurk! Consequent zijn en de regels wat strakker houden, dan moet het goed gaan. Maar die stoute stoel heeft het nog nooit zo druk gehad

En ik voel me dik! Met de eerste bevalling was ik het nu al kwijt, maar dit keer lukt het mij ook niet zo snel. Ik wil weer sporten!!!
Ik heb de keuken stofvrij en de huiskamer doe ik pas zondag, want morgen en vanavond gaan ze nog klussen en als ze dan weer stof maken, ontplof ik denk ik :-)

Vandaag de gordijnen in de babykamer opgehangen en foto's gemaakt. Ik zal zo mijn kabeltje eens opzoeken dan kan ik ze op hyves zetten....
Lieve meiden,

Op dit rare tijdstip eindelijk weer eens tijd om achter de computer te zitten.

Bedankt voor jullie felicitaties. Dat is zo fijn om terug te lezen.We mailen er toch al een hele tijd over met elkaar en dan krijg je een speciale band.Soort baby band haha.

Zal even beetje in het kort mijn verhaal doen anders heb ik meerder paginas nodig.(sorry niet gelukt)

Het komt er op neer dat ik op maandag weer voor mijn dagelijkse controle naar de gyn moest.En ja hoor weer bloeddruk iets meer omhoog.Weer uren wachten voordat ze wisten wat te doen. Was ondertussen in die week opname al 2 keer geprobeerd in te leiden dus was met alles een beetje klaar.Echt pijnloos is die week ook niet geweest. Met moeite konden ze nu een klein beetje ontsluiting vinden.

Ze bedachten het de volgende dag echt te gaan halen.Pff leuk maar ook eng.

Die nacht braken mn vliezen?Uit zich zelf? Jeh dan hoeven ze dat vlgd dag niet meer te doen.Helaas dat moest wel.Dus sochtends om half 10 werd dit gedaan en aan de weeen opwekkers.Was eerst best relaxed. Paar keer werd dit omhoog gezet. Zelfs toen ik aan gaf dit is niet meer leuk...

Ben tussen 1 uur en 3 uur smiddags van 2 naar 10 cm gegaan,Dit was best beetje te snel.

Daarna ging het dus weer omhoog en kreeg ik persweeen met een pauze van nog geen minuut.Wist niet beter maar achteraf snap ik waarom ik er best doodop van was.Na een uur natuurlijk toch nog een knipje(tja wat wil je met zo een groot kind)en toen was ze er.Zo en dat is echt heel gaaf. Het moment dat je kind gelijk op je buik komt.Niet voortestellen gewoon.

Ben helemaal bond en blauw en heel mn lichaam had spierpijn.Nacht in het ziekenhuis kon ik niet slapen en de eerste nacht thuis was ook drama.( en dan te bedenken dat ik die nacht daarvoor weer niet heb geslapen omdat mn vliezen waren gebroken.....)

Borstvoeding;Helaas wel mee begonnen maar werd een drama.Ze had honger maar kreeg het niet voor elkaar haar goed aan te leggen.Dan weer wel en dan weer helemaal niet.Uiteindelijk bloedende tepels en er als een blok tegen op zien om weer te moeten voeden(tja ik ging het als moeten zien).

Gister overgestapt op flesvoeding! En wat kan ik nu genieten als ze haar flesje helemaal op heeft. Dan ben ik zo trots op haar en ook op mijzelf.

Nu wel het probleem dat mn borsten op knappen staan! Vandaar dit tijdstip. Kan me niet eens bewegen in bed.Heb ze heel strak ingpakt in de hoop dat ze gaan slinken.

Meiden ik heb mn bevallingsverhaal geschreven zoals ik het heb beleeft en ik wil daar zeker niemand mee afschrikken!!

Elke bevalling gaat weer anders. En het gaat iedereen lukken.

Nu 5 dagen later denk ik wel eens van dat gaat mij echt nog wel een keer lukken! En dat zegt genoeg vlgs mij.

Ik had trouwens de pech dat ik buik en rug weeen tegelijk had. Dat is moeilijk persen dus vandaar dat het wat zwaarder was,

Toch nog een heel verhaal geworden. Ga vandaag ook nog jullie berichten bijlezen en kom dan snel weer een keer terug met mijn kraamhulp verhaal haha. Dat verhaal krijgt vandaag namelijk een eind..

Zal vandaag foto op hyves zetten!

Liefs Jen
Mies, wat klote meid!

Knuffel voor jou, want dit is echt niet niks.

Heb je wel genoeg hulp?

Grob wat lief jouw hart onder de riem wat betreft stoppen met borstvoeding! Dank je wel.

Hier gaat het inmiddels stukken beter sinds de komst van de fles;-). Het lijkt alsof ik een heel ander kind heb, ze is zo tevreden! Afentoe een huiluurtje daargelaten maar dat hoort er gewoon bij.

Vannacht heb ik voor het eerst door kunnen slapen omdat vriend de flessendienst had;-) Ideaal.

Dat ik vanochtend in een slagveld van spenen, wit poeder, doekjes, vieze luiers en werkelijk overal rondslingerende mannen en baby-kleding benedenkwam neem ik dan maar voor lief.

Vriend lag kreunend en steunend met Milou op de bank en zei dat ze toch wel een hele zware nacht gehad hadden samen omdat milou van 2 tot 4 niet zo goed wilde slapen. (kanttekening: in de BV tijd ben ik vaker dan eens van 10 tot 4 snachts bezig geweest.....die 2 uurtjes zijn dus peanuts)

Ik heb ze allebei een dikke knuffel gegeven, vriend is naar bed vertrokken en Milou ligt heerlijk te slapen. (mama's handen doen wonderen! haha)

Jen ik ga nu je verhaal lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven