Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 8 april 2010 om 21:39
Oh meiden, wat heb ik een mooie dochter! En wat heeft ze een mooie jurk uitgezocht! Ik was sprakeloos!
Was trouwens nog een heel leuk moment, de dame die haar hielp vroeg of ik een zus was. Ze was heel, heel erg verbaasd dat ik haar mama ben
Iedereen krijgt een dikke van mij. Zomaar, gratis en voor niks!
Was trouwens nog een heel leuk moment, de dame die haar hielp vroeg of ik een zus was. Ze was heel, heel erg verbaasd dat ik haar mama ben
Iedereen krijgt een dikke van mij. Zomaar, gratis en voor niks!
donderdag 8 april 2010 om 22:38
21 oktober gaan ze trouwen. Ik zei al dat het janken geblazen wordt voor mij
Zoeb lieverd, ik heb aan jou gedacht vandaag en wat een 'voorrecht' het voor mij is om vandaag met dochter op stap te mogen om een trouwjurk uit te zoeken.
Zoals er voor jou heel veel momenten zijn van: 'niet meer', zijn het voor mij momenten van 'het mag'. Een klein groot wonder.
Zoeb lieverd, ik heb aan jou gedacht vandaag en wat een 'voorrecht' het voor mij is om vandaag met dochter op stap te mogen om een trouwjurk uit te zoeken.
Zoals er voor jou heel veel momenten zijn van: 'niet meer', zijn het voor mij momenten van 'het mag'. Een klein groot wonder.
vrijdag 9 april 2010 om 07:32
Goedemorgen..
Buuf,wat een liefde spreekt er uit je stukje!Mooi om te lezen.
Gold,veel plezier,geniet van je weekendje "lekker niks"
Hier gaan alle kinderen naar school of creche en ik ga nog even de stad in.Vandaag krijgen de oudste 2 hun rapport dus ik wil een klein kadootje halen.Horloge voor middelste en voor oudste moet ik nog verzinnen.
Fijne dag allemaal
Buuf,wat een liefde spreekt er uit je stukje!Mooi om te lezen.
Gold,veel plezier,geniet van je weekendje "lekker niks"
Hier gaan alle kinderen naar school of creche en ik ga nog even de stad in.Vandaag krijgen de oudste 2 hun rapport dus ik wil een klein kadootje halen.Horloge voor middelste en voor oudste moet ik nog verzinnen.
Fijne dag allemaal
vrijdag 9 april 2010 om 08:42
Mogguh maisjes! en Happy!
Wat zullen jullie gisteren een fijne dag gehad hebben Buuf...
Haha, zusjes!
Succes bij de HA Coe.
Leuk, rapportcadeautjes! (hier gaan ze altijd met de pet rond)
Ik heb het gisteravond nog even moeilijk gehad met het overlijden van Poes.... Om de meisjes zo verdrietig te zien, dat was niet niks.
Ik had ook nog even bevestiging van Goldman nodig dat we er echt goed aan gedaan hebben. Stom, want eigenlijk weet ik dat zelf ook wel.
Afijn, vandaag wordt leuk.
Om 9 uur is vriendin hier, dan doen we hier nog wat boodschappen en dan gaan we.
Misschien meld ik me in het weekend nog wel even, want mijn mini-laptop gaat mee (om weeronline te checken en zo)
Zo niet: Tot maandagavond!!!
Wat zullen jullie gisteren een fijne dag gehad hebben Buuf...
Haha, zusjes!
Succes bij de HA Coe.
Leuk, rapportcadeautjes! (hier gaan ze altijd met de pet rond)
Ik heb het gisteravond nog even moeilijk gehad met het overlijden van Poes.... Om de meisjes zo verdrietig te zien, dat was niet niks.
Ik had ook nog even bevestiging van Goldman nodig dat we er echt goed aan gedaan hebben. Stom, want eigenlijk weet ik dat zelf ook wel.
Afijn, vandaag wordt leuk.
Om 9 uur is vriendin hier, dan doen we hier nog wat boodschappen en dan gaan we.
Misschien meld ik me in het weekend nog wel even, want mijn mini-laptop gaat mee (om weeronline te checken en zo)
Zo niet: Tot maandagavond!!!
vrijdag 9 april 2010 om 08:53
vrijdag 9 april 2010 om 11:41
- de (werk)dag weer door zien te komen
- koken
- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen
- administratie opruimen
- bed verschonen
- foto's op computer en backuppen
- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
- spullen naar de kringloopwinkel
- kledingkast opruimen
- wassen drogen opruimen/volgende lading gaat vanavond aan
- haar verven
- melkpoedertorentje halen bij de Prenatal
- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)
- dvd's terug naar videoboer
- kast in slaapkamer draaien / nu nog opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- uitzoeken wanneer de commode geleverd wordt
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- raam Mmetje verduisteren
- reling balkon schoon maken
- reling gallerij schoon maken
- balkon afsteken en schilderen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- oud papier in vuilnis laten verdwijnen (ja, ja, foei!)
- plantenbakken opnieuw vullen (zaterdag naar de markt dus)
- koken
- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen
- administratie opruimen
- bed verschonen
- foto's op computer en backuppen
- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen
- spullen naar de kringloopwinkel
- kledingkast opruimen
- wassen drogen opruimen/volgende lading gaat vanavond aan
- haar verven
- melkpoedertorentje halen bij de Prenatal
- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)
- dvd's terug naar videoboer
- kast in slaapkamer draaien / nu nog opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- uitzoeken wanneer de commode geleverd wordt
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- raam Mmetje verduisteren
- reling balkon schoon maken
- reling gallerij schoon maken
- balkon afsteken en schilderen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- oud papier in vuilnis laten verdwijnen (ja, ja, foei!)
- plantenbakken opnieuw vullen (zaterdag naar de markt dus)
vrijdag 9 april 2010 om 12:55
vrijdag 9 april 2010 om 13:26
Sjésus MissM, wat een onmogelijke lijst!
Ons huis gaat ook in de verkoop natuurlijk, dus ik snap het wel, wát een ellende is dat zeg. Ik heb ook heel veel gepoetst en gedaan en het is nóg niet klaar voor als er kijkers komen.... Zucht. Na ja.
Wel net de enge makelaar afgebeld, die was heel beteuterd, alsof hij zich niet kon voorstellen dat er een keer iemand NIET op zijn kniëen ging voor hem
Ik vond dat wel weer grappig.
De makelaar die we willen.... dat wordt ook nog wat. Die belt me later terug. Ik kreeg daar gisteren een mail van met wat hij voor vraagprijs in gedachten had, en die is te laag. Hij had het over 142.500 met een verkoopprijs van tussen de 135 en 140.000 en wij willen er gewoon minstens 140 voor hebben. De CV ketel is wel aan vervanging toe en de keuken is niet zo super (lees; klein), maar om daar dan nog zo'n lage prijs voor te vragen... Anyhow, dat ga ik met die kerel overleggen, die zou me terugbellen zeiden ze.
Lijstje;
- werken
- makelaar Engerd afbellen
- andere makelaar afbellen
- was draaien
- was ophangen
- was binnenhalen en vouwen
- opruimen
- in de zon liggen
- Menzis bellen
- CZ bellen
Ons huis gaat ook in de verkoop natuurlijk, dus ik snap het wel, wát een ellende is dat zeg. Ik heb ook heel veel gepoetst en gedaan en het is nóg niet klaar voor als er kijkers komen.... Zucht. Na ja.
Wel net de enge makelaar afgebeld, die was heel beteuterd, alsof hij zich niet kon voorstellen dat er een keer iemand NIET op zijn kniëen ging voor hem
Ik vond dat wel weer grappig.
De makelaar die we willen.... dat wordt ook nog wat. Die belt me later terug. Ik kreeg daar gisteren een mail van met wat hij voor vraagprijs in gedachten had, en die is te laag. Hij had het over 142.500 met een verkoopprijs van tussen de 135 en 140.000 en wij willen er gewoon minstens 140 voor hebben. De CV ketel is wel aan vervanging toe en de keuken is niet zo super (lees; klein), maar om daar dan nog zo'n lage prijs voor te vragen... Anyhow, dat ga ik met die kerel overleggen, die zou me terugbellen zeiden ze.
Lijstje;
- werken
- makelaar Engerd afbellen
- andere makelaar afbellen
- was draaien
- was ophangen
- was binnenhalen en vouwen
- opruimen
- in de zon liggen
- Menzis bellen
- CZ bellen
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 9 april 2010 om 14:58
Wat een lijsten Marels en MissM!
Ik heb een baby in huis
Waar iedereen in de familie al een beetje bang voor was blijkt dus zo te zijn...er word niet goed gezorgd voor ons nichtje..schoonzus is emotioneel een wrak,mijn broer een grote l*lpieppiep.Die komt met volume 100 en dan housemuziek!met nichtje bij mijn ouders aan(word ze rustig van zegt ie...Doof ja!)
Nichtje was vanochtend bij mijn moeder en toen ik ze een schone luier aan wilde doen schrok ik,billetjes waar de vellen aanhangen,smetplekken waar je maar kunt bedenken en in haar "plooitjes"zat ontlasting van een dag geleden.
Mijn moeder heeft de andere oma gebeld,na overleg(ook met schoonzus)besloten dat schoonzus dit weekend naar haar ouders gaat en nichtje voor vandaag bij mij,morgen mijn moeder en zondag weer bij mama.Ik hoop dat ze allebei na een goed gesprek is gaan nadenken.Een kind is geen gebruiksvoorwerp!
Sorry,misschien een warrig verhaal maar ik ben boos en vooral heel teleurgesteld.
Ik heb een baby in huis
Waar iedereen in de familie al een beetje bang voor was blijkt dus zo te zijn...er word niet goed gezorgd voor ons nichtje..schoonzus is emotioneel een wrak,mijn broer een grote l*lpieppiep.Die komt met volume 100 en dan housemuziek!met nichtje bij mijn ouders aan(word ze rustig van zegt ie...Doof ja!)
Nichtje was vanochtend bij mijn moeder en toen ik ze een schone luier aan wilde doen schrok ik,billetjes waar de vellen aanhangen,smetplekken waar je maar kunt bedenken en in haar "plooitjes"zat ontlasting van een dag geleden.
Mijn moeder heeft de andere oma gebeld,na overleg(ook met schoonzus)besloten dat schoonzus dit weekend naar haar ouders gaat en nichtje voor vandaag bij mij,morgen mijn moeder en zondag weer bij mama.Ik hoop dat ze allebei na een goed gesprek is gaan nadenken.Een kind is geen gebruiksvoorwerp!
Sorry,misschien een warrig verhaal maar ik ben boos en vooral heel teleurgesteld.
vrijdag 9 april 2010 om 15:31
Jee Coe! Dat is schrikken! Maar als jullie er al bang voor waren, waarom niet eerder ingerepen?
Sterkte en ik hoop dat je broer en schoonzus tot inkeer komen.
Marels en MissM wat een lijsten zeg! Maar ik snap het wel als jullie de huizen te koop zetten.
Hier al lekker druk geweest, maar als ik dan naar jullie lijstjes kijk stelt het helemaal niets voor
Nu nagels lakken en tegen 5 uur Ixsje van het KDV halen.
Sterkte en ik hoop dat je broer en schoonzus tot inkeer komen.
Marels en MissM wat een lijsten zeg! Maar ik snap het wel als jullie de huizen te koop zetten.
Hier al lekker druk geweest, maar als ik dan naar jullie lijstjes kijk stelt het helemaal niets voor
Nu nagels lakken en tegen 5 uur Ixsje van het KDV halen.
vrijdag 9 april 2010 om 15:35
Verdrietig voor het kindje, Coebergh. Hoe oud is ze? Van hot naar her is ook niet goed voor haar.
Ik hoop dat schoonzus en lulpiep bereid zijn om wat extra hulp te aanvaarden, via consultatiebureau of Centrum Jeugd en Gezin. En/of dat jullie de ruimte hebben om in te springen waar zij het laten afweten.
Ik hoop dat schoonzus en lulpiep bereid zijn om wat extra hulp te aanvaarden, via consultatiebureau of Centrum Jeugd en Gezin. En/of dat jullie de ruimte hebben om in te springen waar zij het laten afweten.