Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goed van je Rainz!Door zulke dingen kom je steeds een stapje verder iig werkte dat bij mij heel therapeutisch



Ik spreek je nog wel Marels
Alle reacties Link kopieren
ik was even niet dus het had best gekund. Maar nu ben ik er weer wel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik vertel het wel lekker aan iedereen apart Itski, zodat je het nooooooit kunt weten
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oh meiden, wat heb ik een mooie dochter! En wat heeft ze een mooie jurk uitgezocht! Ik was sprakeloos!

Was trouwens nog een heel leuk moment, de dame die haar hielp vroeg of ik een zus was. Ze was heel, heel erg verbaasd dat ik haar mama ben



Iedereen krijgt een dikke van mij. Zomaar, gratis en voor niks!
Alle reacties Link kopieren
Buuv, wat leuk! Wanneer (ongeveer) is de grote dag?
Alle reacties Link kopieren
21 oktober gaan ze trouwen. Ik zei al dat het janken geblazen wordt voor mij



Zoeb lieverd, ik heb aan jou gedacht vandaag en wat een 'voorrecht' het voor mij is om vandaag met dochter op stap te mogen om een trouwjurk uit te zoeken.

Zoals er voor jou heel veel momenten zijn van: 'niet meer', zijn het voor mij momenten van 'het mag'. Een klein groot wonder.

Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Het is hier weer erg gezellig. Wandelende beugels en zo.
Goedemorgen!

moet gaan werken, tot later!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Moet ook weer gaan werken, tot vanavond!
Goedemorgen..



Buuf,wat een liefde spreekt er uit je stukje!Mooi om te lezen.



Gold,veel plezier,geniet van je weekendje "lekker niks"



Hier gaan alle kinderen naar school of creche en ik ga nog even de stad in.Vandaag krijgen de oudste 2 hun rapport dus ik wil een klein kadootje halen.Horloge voor middelste en voor oudste moet ik nog verzinnen.



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Buuf wat geweldig lijkt me dat. Ze heeft dus al de jurk gevonden.

En dan zo'n compliment. Lief dat je aan mij hebt gedacht.



Rainz en MissM Werk ze.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, een rapportkadootje. Oudste was zich wel al rijk aan het rekenen over rapportgeld, maar een rapportkadootje, heb ik nooit over nagedacht
Middelste leert klok kijken op school,dus een horloge leek me wel gepast.Oudste kan wel een burolamp gebruiken dus dan sla ik 2 vliegen in 1 klap.



Ik kan eerst om 8.45u naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh maisjes! en Happy!



Wat zullen jullie gisteren een fijne dag gehad hebben Buuf...

Haha, zusjes!



Succes bij de HA Coe.

Leuk, rapportcadeautjes! (hier gaan ze altijd met de pet rond)



Ik heb het gisteravond nog even moeilijk gehad met het overlijden van Poes.... Om de meisjes zo verdrietig te zien, dat was niet niks.

Ik had ook nog even bevestiging van Goldman nodig dat we er echt goed aan gedaan hebben. Stom, want eigenlijk weet ik dat zelf ook wel.



Afijn, vandaag wordt leuk.

Om 9 uur is vriendin hier, dan doen we hier nog wat boodschappen en dan gaan we.

Misschien meld ik me in het weekend nog wel even, want mijn mini-laptop gaat mee (om weeronline te checken en zo)

Zo niet: Tot maandagavond!!!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier, Goldie, en hopelijk mooi weer!
Alle reacties Link kopieren
Moggûh meiden!



Veel plezier Gold, maak er een mooi weekend van!



Coe, wat een leuk idee. Die ga ik onthouden voor als Ixsje rapporten krijgt



Vandaag moet ik:



* was opvouwen

* stijken

* stropdas voor Happy kopen

* solliciteren

* Ixsje ophalen van het KDV

* sporten



Geniet!
- de (werk)dag weer door zien te komen

- koken

- vaatwasser aan, uitruimen en inruimen

- administratie opruimen

- bed verschonen

- foto's op computer en backuppen

- kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen

- spullen naar de kringloopwinkel

- kledingkast opruimen

- wassen drogen opruimen/volgende lading gaat vanavond aan

- haar verven

- melkpoedertorentje halen bij de Prenatal

- boodschappen (niet te veel, anders krijg ik ze niet mee op de wandelwagen)

- dvd's terug naar videoboer

- kast in slaapkamer draaien / nu nog opruimen

- meubel in badkamer schuren en schilderen

- uitzoeken wanneer de commode geleverd wordt

- opruimen, opruimen, opruimen

- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet

- berging uit- en opruimen

- raam Mmetje verduisteren

- reling balkon schoon maken

- reling gallerij schoon maken

- balkon afsteken en schilderen

- ramen wassen

- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken

- keuken witten

- meer spullen voor de kringloop verzamelen

- oud papier in vuilnis laten verdwijnen (ja, ja, foei!)

- plantenbakken opnieuw vullen (zaterdag naar de markt dus)
Wat een lijst hè

en die gaat nog langer worden, we gaan namelijk ons appartement te koop zetten en dan moet het er natuurlijk tip top uit zien...



*zucht*
Alle reacties Link kopieren
Doen we tegenwoordig weeklijsten, MissM?



Ik heb de zon in mijn bol en ga naar buiten, voor zwemabbonnementen en om de dwarsfluit weer op te halen. Hoop onderweg nog een leuke bikini tegen te komen *negeert lijst van te betalen schulden*



Toedeloe!
Het is een meer jaren plan Mamz

Oh nee, toch niet, het moet wel zo snel mogelijk af...
Alle reacties Link kopieren
Sjésus MissM, wat een onmogelijke lijst!



Ons huis gaat ook in de verkoop natuurlijk, dus ik snap het wel, wát een ellende is dat zeg. Ik heb ook heel veel gepoetst en gedaan en het is nóg niet klaar voor als er kijkers komen.... Zucht. Na ja.

Wel net de enge makelaar afgebeld, die was heel beteuterd, alsof hij zich niet kon voorstellen dat er een keer iemand NIET op zijn kniëen ging voor hem

Ik vond dat wel weer grappig.

De makelaar die we willen.... dat wordt ook nog wat. Die belt me later terug. Ik kreeg daar gisteren een mail van met wat hij voor vraagprijs in gedachten had, en die is te laag. Hij had het over 142.500 met een verkoopprijs van tussen de 135 en 140.000 en wij willen er gewoon minstens 140 voor hebben. De CV ketel is wel aan vervanging toe en de keuken is niet zo super (lees; klein), maar om daar dan nog zo'n lage prijs voor te vragen... Anyhow, dat ga ik met die kerel overleggen, die zou me terugbellen zeiden ze.



Lijstje;

- werken

- makelaar Engerd afbellen

- andere makelaar afbellen

- was draaien

- was ophangen

- was binnenhalen en vouwen

- opruimen

- in de zon liggen

- Menzis bellen

- CZ bellen
668, the neighbour of the Beast
Wat een lijsten Marels en MissM!



Ik heb een baby in huis

Waar iedereen in de familie al een beetje bang voor was blijkt dus zo te zijn...er word niet goed gezorgd voor ons nichtje..schoonzus is emotioneel een wrak,mijn broer een grote l*lpieppiep.Die komt met volume 100 en dan housemuziek!met nichtje bij mijn ouders aan(word ze rustig van zegt ie...Doof ja!)

Nichtje was vanochtend bij mijn moeder en toen ik ze een schone luier aan wilde doen schrok ik,billetjes waar de vellen aanhangen,smetplekken waar je maar kunt bedenken en in haar "plooitjes"zat ontlasting van een dag geleden.

Mijn moeder heeft de andere oma gebeld,na overleg(ook met schoonzus)besloten dat schoonzus dit weekend naar haar ouders gaat en nichtje voor vandaag bij mij,morgen mijn moeder en zondag weer bij mama.Ik hoop dat ze allebei na een goed gesprek is gaan nadenken.Een kind is geen gebruiksvoorwerp!

Sorry,misschien een warrig verhaal maar ik ben boos en vooral heel teleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Jee Coe! Dat is schrikken! Maar als jullie er al bang voor waren, waarom niet eerder ingerepen?

Sterkte en ik hoop dat je broer en schoonzus tot inkeer komen.



Marels en MissM wat een lijsten zeg! Maar ik snap het wel als jullie de huizen te koop zetten.



Hier al lekker druk geweest, maar als ik dan naar jullie lijstjes kijk stelt het helemaal niets voor



Nu nagels lakken en tegen 5 uur Ixsje van het KDV halen.
Alle reacties Link kopieren
Wow, Viva gaat aardig bloot te zien aan de dame rechts.
Alle reacties Link kopieren
Verdrietig voor het kindje, Coebergh. Hoe oud is ze? Van hot naar her is ook niet goed voor haar.

Ik hoop dat schoonzus en lulpiep bereid zijn om wat extra hulp te aanvaarden, via consultatiebureau of Centrum Jeugd en Gezin. En/of dat jullie de ruimte hebben om in te springen waar zij het laten afweten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven