Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieffies!



Wakker geworden/gemaakt door spelende kinderen. Dat is voor het eerst dit jaar, er zullen nog vele zaterdagen volgen



Vandaag weer op pad om kennis te maken, het zijn er 'maar' twee.

Maar eerst thee, waterdruppels vangen, boodschappen doen en aanklungelen.



Geniet!



Wanneer is Gelfling eigenlijk terug?
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



lekker he buuf, al vond ik zes uur de laatste keer bij de neefjes erg vroeg



Leuk dat het zo goed gaat, heb nu al zin om je weer te zien buuf



Mamz, het meisje hiernaast is ook wel heel dun hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Dat met die mandjes vind ik geweldig. Maar alles wat ik vanochtend op papier heb geschreven (om uit mijn hoofd te halen) dwarrelt nog steeds in mijn hoofd rond..



Vandaag: verjaardagsfeestje voor moeder/oma. We gaan in elk geval dineren, de rest is nog open.
Alle reacties Link kopieren
Nu stofzuigen, dweilen en stoffen.
Ha, nu zie ik haar ook. Mooi meisje!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind d'r helemaal niets aan, aan die Nicolette. Maar ach, over een week is ze weer weg



Irritant he, al dat speelgoed. Ik zie hier morgen ook alweer de boel volstromen als Zoon jarig is. En dan straks nog een pukkie erbij mét speelgoed. Joehoe

He, heb zoveel lekkerder weer geslapen nu ik weer weet dat alles goed is met Skippy.



Buuf, de zaken gaan goed he? Echt leuk



coe, blijft nichtje vandaag ook nog bij je? En wat als het na het weekend niet goed gaat? Ik hoop dat ze het leren maar wel spannend.



Hier vandaag een drukke dag:

- boodschappen

- taart kopen

- wassen

- drogen

- vouwen

- opruimen

- stofzuigen

- toiletten

- tuin hogedrukspuiten

- collega met gezin hier laten douchen

- vriend hier laten eten

- zorgen dat iedereen op tijd naar het voetballen is

- borduren!



oh ja, en Zoon gaat zo naar zwemles. Het is kijkles dus alletwee mee en op de warme tribune zitten.

-
Nichtje naar mijn moeder gebracht.Schoonzus en broer lijken het nu te snappen.Gisteravond zijn de opa's en oma's bij elkaar geweest om een plan van aanpak te bespreken.Maandag wordt iig het consultatieburo gebeld voor ondersteuning voor hen



Zoon moest vandaag tegen het elftal spelen waar vorige keer die vader zo tekeer ging tegen mij.Man heeft mij heel de wedstrijd vuil aan staan kijken.aan het einde van de wedstrijd trapte hij heel sneaky bij zoon achter op zijn enkel.Wat een eikel zeg!Ik heb zoon opgepakt en hem verteld dat sommige volwassenen nou eenmaal heel dom zijn en heb het bestuur van onze voetbalclub ingelicht.Die willen dat ik aangifte ga doen.Ga ik nog even over nadenken.
Collega bij jou douchen Fuss??
Alle reacties Link kopieren
Ik zou aangifte doen Coe. Is hij nou helemaal betoeterd! Wat een hork zeg!



En ja, bij collega ligt de badkamer eruit ivm een verbouwing dus die komen hier even douchen



Woonkamer is klaar, wc's ook (lang leve Lief ) en nu de keuken nog. Daarna is het huis weer voor lange tijd klaar. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier rustig vandaag! Hier is het lijstje af, maar dat mag op rekening van Lief komen, die heeft heel hard gewerkt quote:





Hier vandaag een drukke dag:

- boodschappen

- taart kopen

- wassen

- drogen

- vouwen

- opruimen

- stofzuigen

- toiletten

- tuin hogedrukspuiten

- collega met gezin hier laten douchen

- vriend hier laten eten

- zorgen dat iedereen op tijd naar het voetballen is

- borduren! --> eerst in bad en dan borduren

Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Ik ben er ook weer

Vandaag gewerkt, was druk maar fijn.

Net lekker onder de zonnbank gelegen, wasmachine en droger aangezet en straks gaan we aan de pasta.

Morgen marathon dag hè!

Dit was dag 2 voor mij, Sportman zit al de hele week aan de pasta en bami.



Ik ben niet echt bij, ik heb wél de indrukwekkende lijst van MissM gezien.

En het verdriet van Goldie om poes, zo rot zulke dingen hè.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Succes voor Sportman Nik!



Zie net dat er morgen een van mijn favoriete films op tv komt: Marie Antoinette. Helaas pas om 22.00 uur

Gelukkig heb ik die op dvd
Alle reacties Link kopieren
Nik, sportman doet de marathon in de buurt van Zoeb toch?

Vanmiddag waren we bij mensen waarvan hij morgen de marathon van Rotterdam gaat lopen. Apart dat er twee marathons op dezelfde dag gehouden worden.



Ik ben diep onder de indruk van de lijst van Lief van Fussie! Petje af! Zeg dat je Lief maar Fus

Is Zoon al zenuwachtig?
Alle reacties Link kopieren
Sportman gaat de marathon van Rotterdam lopen hoor Buuf!

Hij gaat 'm echt niet in een andere plaats lopen als hij in Rotterdam kan lopen!

Volgende week zondag is er een triatlon in de buurt van Zoeb waar hij aan mee gaat doen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan loopt hij hem samen met de meneer van vanmiddag
Alle reacties Link kopieren
En nog duizenden anderen
Alle reacties Link kopieren
Denk het ook! Zijn zus doet ook mee.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben besloten dat wij gaan trainen voor de 10 km van de Mid Winter Marathon in onze stad begin volgend jaar. Dus lekker rustig aan trainen, geen blessures oplopen en kalm an met mijn pootje. Moet lukken!

Wij zetten de tv wel aan en gaan kijken of wij jou kunnen spotten

(de marathon wordt toch uitgezonden?)
Ik heb vandaag niet zoveel nuttigs gedaan (3x wassen/drogen/opruimen, vaatwasser inruimen, dvd en avondeten regelen) verder op bezoek geweest bij vrienden totdat Mmetje het niet meer vol hield even lekker in de zon gezeten.

En op de computer zitten klooien. James weet niets van die dingen af, maar zit mij wel

altijd op m'n vingers te kijken en commentaar te geven. Grrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Druk geschreven hier.

Ben erg druk met mijn administratie van Scouting. Ik loop een beetje achter. Heb er voor nu een punt achter gezet.'t Is laat genoeg. En ik heb al twee dagen een chagrijnige vent.

Alleen omdat hij gisteren was vergeten dat ik receptie van een bruiloft had. Ik ben van nijd gisteravond tot middernacht met de rest van de Scoutingbende ergens op een verwarmd terras gaan zitten.En het was gezellig en veel gelachen en oude herinneringen opgehaald. En de bende vond het erg leuk dat ik als voorzitter mee op stap ben geweest.



Ik vind het wel goed ondertussen. 't Is hier geen lol meer aan met een vent die nergens heen durft. Ik ben het een beetje zat aan het worden. Het zal zowiezo nog een strijd worden om volgende week naar de meet te kunnen. Zoals gewoonlijk. Ik wil er bovendien een dagje zus in Den-Haag aan gaan plakken. Dus na de Meet naar zus en dan zondags pas naar huis.

Dat ie het maar eens lekker bekijkt.

Jezus wat is manlief toch lastig zo af en toe.
Goedemorgen!



Zoeb, waarom is man zo bang om alleen te zijn? Het gaat nu toch best goed met hem? Hij werkt toch bijv. ook weer? Dan kun je toch best een paar uur alleen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Jeetje MissM, wat ben je vroeg voor de zondag.



Fuss, gefeleiciteerd met Zoon! Maak er een mooie dag van!



Zoeb, wat een gedoe met manlief, kan me voorstellen dat je er kribbig van wordt.

Jammer hoor, hopelijk vandaag een gezelliger dag voor jullie.



We hebben ons ontbijt al op, hoe vroeg is dat.

Sportman is net op weg naar Rotterdam, ik ga over anderhalf uur.

Zijn bidons zitten al in mijn tas, net zoals de zakdoekjes en koekjes.

Broodjes moet ik nog klaar maken, maar het belangrijkste zit erin.

Ik vind het altijd een hele organisatie.

En ik heb ook een horloge om, normaal nooit maar met een marathon is het wel makkelijk hè!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren




Van harte gefelicitaart met de verjaardag van Zoon, Fussie!



Heel veel succes voor Sportman vandaag!



Zoeb, dezelfde vraag als MissM, hoe kan het toch dat man het zo lastig vindt? Je zou toch denken dat na zoveel jaar bij elkaar.....maar misschien wel daarom juist!

En je bent er gewoon hoor volgende week!



MissM, lekker vroeg vanmorgen. Zo heb je wel wat aan je dag



Wij gaan klungelen vandaag. Klusjes die zijn blijven liggen vorige week.



* Ontbijten

* Sporten

* Dakterras hogedrukspuiten

* Computer voor elkaar maken

* Mailtjes sturen

* Niks



Gelfling al terug?



Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet hoelang Gelf weg bleef.

Ik ben benieuwd hoe ze het heeft/had.



Jaaaaaah Zoeb wel komen hoor!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik ben iedere dag zo vroeg op, Mmetje moet rond een uur of 7 eten



Fuss, gefeliciteerd met zoon!



Nik, veel plezier bij de marathon, succes voor Sportman.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven