Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:noahtb schreef op 09 april 2010 @ 09:42:

Lijm, verf, glitter als je ervan houdt, garen of touw en alles wat je leuk vindt..

Fruitstickertjes en postzegels kun je ook vast gaan sparen.

Ahaa, dus ik neem gewoon dochters knutselkoffer in beslag!

Moet goed komen, haha
Dat is ook grappig JJ, maar dan ben ik hem idd meteen weer een dag kwijt!

Iemand het boek al af? En echt alle opdrachten netjes gedaan, of enkele overgeslagen?
Sommige opdrachten zijn niet leuk Elske, dus die bewaar ik voor het laatst.. Zoals je boek van een hoog gebouw afsmijten of ermee douchen. Denk dat die dingen ook nooit gaan gebeuren, je raakt er toch aan gehecht he
Noah: Dat zijn juist de leukste opdrachten! :D
Met pijn in m'n hart JJ
Die lijken mij dus ook niet leuk, haha.

Ach, tis mn eigen boek toch, niemand die weet dat ik enkele opdrachten niet heb gedaan
Wat grappig dat smaken zo verschillen... ik heb het boek juist aangeschaft omdat die opdrachten me hilarisch leken! Moet ze nog wel doen trouwens haha.
Mijn vriend snapt echt waarom ik dat doe met een boek, maar hij mag ook een pagina doen heb ik verteld......Mijn WTJ is nog niet hier.
Oei jammer Steph, dattie er nog niet is! Nog even geduld houden!
quote:steph schreef op 09 april 2010 @ 08:34:

[...]

Goed idee voor vanavond, als het WTJ vandaag dan ook komt.ja joh een kleedje op de vloer en een fles rode wijn en dan wordt het nog romantisch ook...waar de WTJ al niet goed voor is!
quote:suuz83 schreef op 09 april 2010 @ 13:42:

[...]

ja joh een kleedje op de vloer en een fles rode wijn en dan wordt het nog romantisch ook...waar de WTJ al niet goed voor is! Vriend is werken.........*jank*.
Jaaaaaaaaaaaaaa, hij is binnen!!!!!

Net al even samen met dochter en de oppaskinderen doorgebladerd, die vonden het FAN-TAS-TISCH dat je zoiets met een boek mag doen.

Zou net al een verwoede poging doen om te beginnen, maar safe met de colour this entire page pagina, maar ik kan nergens mn goeie kleurtjes vinden... Nu alleen maar van die softe kleurpotloodjes, die je dus bijna niet ziet.

Zit niks anders op dan een bezoekje brengen aan de Action, nú!
quote:steph schreef op 09 april 2010 @ 14:02:

[...]

Vriend is werken.........*jank*.

euhm een kat, konijn of knuffel? de buurman wellicht?

elskefiederelske: have fun! Ben benieuwd wat je er van maken gaat!
Elske: Niet de Action leegkopen hoor!
quote:suuz83 schreef op 09 april 2010 @ 14:19:

[...]

euhm een kat, konijn of knuffel? de buurman wellicht?

elskefiederelske: have fun! Ben benieuwd wat je er van maken gaat!

Ik heb nog hoop dan dat hij vandaag komt.

Suuz, heb alleen schildpadden/Vissen en één boeroendoek. Laatste zit buiten. Buurman getver, enge gozert.

Gewoon openhaardje aan, x-factor kijken is ook leuk alleen.
manlief had de camera weer mee naar huis genomen dus hier.... zoetsappiger kan bijna niet

quote:steph schreef op 09 april 2010 @ 15:34:

[...]

Ik heb nog hoop dan dat hij vandaag komt.

Suuz, heb alleen schildpadden/Vissen en één boeroendoek. Laatste zit buiten. Buurman getver, enge gozert.

Gewoon openhaardje aan, x-factor kijken is ook leuk alleen.Is het raar dat ik even moest googelen wat een boeroendoel is? Ziet er wel schattig uit!
is ie er nog niet Steph??

Wat heb je dat leuk gedaan Suuz!!

OOk zoiets bedacht, maar dan met diamonds en dan van die foute glitterstickers van de action.. (waar ik dus nog niet geweest ben, zucht, morgen maar even met dochter heen!)
Leuk Suuz! Ook leuk in cirkels de woorden geschreven!
Suuz, schattig zeg.

Ik had het woord cirkels in mijn hoofd en wilde het ook zo doen (gaat verder brainstormen).

Nee, niets hier.
Geen WTJ in mijn brievenbus. Wel staat op de site van TNT dat het is afgeleverd bij de buren. Maar ik heb geen briefje in de bus bij wélke buren dan en ik woon in een gebouw met zo'n 80 anderen

Altijd hetzelfde probleem met de TNT Ik heb een zwaar vermoeden dat mijn postbode niet kan schrijven.
Zelfs Conny (Vanessa) die heeft volgens mij een WTJ. Ik zit te op klepslet wat te Farmvillen en zie Conny bij een boekpresentatie van Gordon. Zij scheurde dus een bladzijde uit een door Gordon geschreven boek. Volgens de berichten een grapje van Vanessa. Maar ik weet beter: ze dacht dat het een WTJ was...
Ziet er mooi uit Suuz!!!

Nou lekker is dat zeg Soleil, je mag dus op jacht naar je WTJ (bewaar dat huilen nu voor als je hem hebt. Hoeft ie niet meer onder de douche omdat je al die tranen uitstort over WTJ)
Misschien kan ik nog een keer huilen, van blijdschap, als ik hem vind

Vooral als het net zo lang duurt als een van de vorige keren, toen heb ik 2 weken lang bij allerlei buren moeten zoeken

Serieus, er is altijd wat met de pakketlevering van TNT hier. Ik heb zojuist dan ook maar meteen een klacht geschreven.

Ik zat al met de telefoon in de hand om boos naar ze te bellen, maar de klantenservice was al niet meer bereikbaar.
Nah, krijg ik nu ook nog een mailtje van bol.com, dat mijn zending bij de buren is afgeleverd en dat ik op track en trace kan nagaan bij welke buren. Niet dus! Er staat alleen maar

09.04.2010:

Sendung bei Nachbarn abgegeben (waarom in het Duits is mij ook een raadsel), maar niet bij welke Nachbarn dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven