Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
vrijdag 9 april 2010 om 09:53
vrijdag 9 april 2010 om 14:15
Jaaaaaaaaaaaaaa, hij is binnen!!!!!
Net al even samen met dochter en de oppaskinderen doorgebladerd, die vonden het FAN-TAS-TISCH dat je zoiets met een boek mag doen.
Zou net al een verwoede poging doen om te beginnen, maar safe met de colour this entire page pagina, maar ik kan nergens mn goeie kleurtjes vinden... Nu alleen maar van die softe kleurpotloodjes, die je dus bijna niet ziet.
Zit niks anders op dan een bezoekje brengen aan de Action, nú!
Net al even samen met dochter en de oppaskinderen doorgebladerd, die vonden het FAN-TAS-TISCH dat je zoiets met een boek mag doen.
Zou net al een verwoede poging doen om te beginnen, maar safe met de colour this entire page pagina, maar ik kan nergens mn goeie kleurtjes vinden... Nu alleen maar van die softe kleurpotloodjes, die je dus bijna niet ziet.
Zit niks anders op dan een bezoekje brengen aan de Action, nú!
vrijdag 9 april 2010 om 15:34
quote:suuz83 schreef op 09 april 2010 @ 14:19:
[...]
euhm een kat, konijn of knuffel? de buurman wellicht?
elskefiederelske: have fun! Ben benieuwd wat je er van maken gaat!
Ik heb nog hoop dan dat hij vandaag komt.
Suuz, heb alleen schildpadden/Vissen en één boeroendoek. Laatste zit buiten. Buurman getver, enge gozert.
Gewoon openhaardje aan, x-factor kijken is ook leuk alleen.
[...]
euhm een kat, konijn of knuffel? de buurman wellicht?
elskefiederelske: have fun! Ben benieuwd wat je er van maken gaat!
Suuz, heb alleen schildpadden/Vissen en één boeroendoek. Laatste zit buiten. Buurman getver, enge gozert.
Gewoon openhaardje aan, x-factor kijken is ook leuk alleen.
vrijdag 9 april 2010 om 15:52
quote:steph schreef op 09 april 2010 @ 15:34:
[...]
Gewoon openhaardje aan, x-factor kijken is ook leuk alleen.Is het raar dat ik even moest googelen wat een boeroendoel is? Ziet er wel schattig uit!
[...]
Gewoon openhaardje aan, x-factor kijken is ook leuk alleen.Is het raar dat ik even moest googelen wat een boeroendoel is? Ziet er wel schattig uit!
vrijdag 9 april 2010 om 18:59
vrijdag 9 april 2010 om 19:35
Zelfs Conny (Vanessa) die heeft volgens mij een WTJ. Ik zit te op klepslet wat te Farmvillen en zie Conny bij een boekpresentatie van Gordon. Zij scheurde dus een bladzijde uit een door Gordon geschreven boek. Volgens de berichten een grapje van Vanessa. Maar ik weet beter: ze dacht dat het een WTJ was...
vrijdag 9 april 2010 om 19:42
Misschien kan ik nog een keer huilen, van blijdschap, als ik hem vind
Vooral als het net zo lang duurt als een van de vorige keren, toen heb ik 2 weken lang bij allerlei buren moeten zoeken
Serieus, er is altijd wat met de pakketlevering van TNT hier. Ik heb zojuist dan ook maar meteen een klacht geschreven.
Ik zat al met de telefoon in de hand om boos naar ze te bellen, maar de klantenservice was al niet meer bereikbaar.
Vooral als het net zo lang duurt als een van de vorige keren, toen heb ik 2 weken lang bij allerlei buren moeten zoeken
Serieus, er is altijd wat met de pakketlevering van TNT hier. Ik heb zojuist dan ook maar meteen een klacht geschreven.
Ik zat al met de telefoon in de hand om boos naar ze te bellen, maar de klantenservice was al niet meer bereikbaar.
vrijdag 9 april 2010 om 19:48
Nah, krijg ik nu ook nog een mailtje van bol.com, dat mijn zending bij de buren is afgeleverd en dat ik op track en trace kan nagaan bij welke buren. Niet dus! Er staat alleen maar
09.04.2010:
Sendung bei Nachbarn abgegeben (waarom in het Duits is mij ook een raadsel), maar niet bij welke Nachbarn dus.
09.04.2010:
Sendung bei Nachbarn abgegeben (waarom in het Duits is mij ook een raadsel), maar niet bij welke Nachbarn dus.