3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
zaterdag 10 april 2010 om 01:05
quote:Caylinn schreef op 10 april 2010 @ 01:04:
Man zegt het ook nooit tegen mij. Heb echt moeten leren daarmee om te gaan, want ik heb wel de behoefte om de woorden te horen. Snap echter wel waarom ze voor man loos zijn. Ik heb geleerd de kleine dingen waarin het naar voren komt te zien.Knap van je!
Man zegt het ook nooit tegen mij. Heb echt moeten leren daarmee om te gaan, want ik heb wel de behoefte om de woorden te horen. Snap echter wel waarom ze voor man loos zijn. Ik heb geleerd de kleine dingen waarin het naar voren komt te zien.Knap van je!
zaterdag 10 april 2010 om 01:07
zaterdag 10 april 2010 om 01:08
zaterdag 10 april 2010 om 01:10
Ik heb er heel wat ruzies over gemaakt, tot tijdens een goed gesprek bij mij het kwartje viel dat man het dan wel nooit zei, maar wel elke dag laat blijken door een aai over mijn hoofd als ik zit lezen, een knuffel tijdens de afwas, mijn favoriete eten/drinken halen/maken terwijl hij dat niet lust.... Echt kleine dingen dus
zaterdag 10 april 2010 om 01:15
quote:mocy schreef op 10 april 2010 @ 01:12:
Dat is ook veel belangrijker Cay, al kan ik me voorstellen dat je het fijn vindt het ook eens te horen.
Ik blijf het fijn vinden om te horen Moos. En heel soms, zo recht uit zijn tenen, dan zegt ie het eens. Daar kan ik jaren op vooruit eerlijk gezegd.
Ik heb wel vaker van mensen gehoord dat man zo'n ontzettend zachte blik in zijn ogen krijgt als hij naar mij kijkt. Ik zie het niet (meer), maar blijkbaar spat voor andere de liefde ervan af, nog altijd.
Ik voel het wel gelukkig, ik voel dat hij echt heel veel van mij houdt.
Dat is ook veel belangrijker Cay, al kan ik me voorstellen dat je het fijn vindt het ook eens te horen.
Ik blijf het fijn vinden om te horen Moos. En heel soms, zo recht uit zijn tenen, dan zegt ie het eens. Daar kan ik jaren op vooruit eerlijk gezegd.
Ik heb wel vaker van mensen gehoord dat man zo'n ontzettend zachte blik in zijn ogen krijgt als hij naar mij kijkt. Ik zie het niet (meer), maar blijkbaar spat voor andere de liefde ervan af, nog altijd.
Ik voel het wel gelukkig, ik voel dat hij echt heel veel van mij houdt.