3000+ deel 46
zaterdag 10 april 2010 om 21:34
Hallo LieverTs.. de reunie was echt super gaaf.. mijn klas van vroeger was zeer goed vertegenwoordigd.. echt leuk om te zien wat iedereen is gaan doen.. tssk 28 jaar geleden
Kwam nog een oud soort van vriendje tegen waarvan ik niet wist dat hij ook op die school had gezeten ( we deden stijldansen samen en hij was verliefd op mij maar ik had dat niet door of was te jong (16) ) erg leuk om elkaar zo weer te ontmoeten
Maw TOP middag/ avond gehad!
Nu ga ik even bijlezen.. tis hier rustig zie ik!
Kwam nog een oud soort van vriendje tegen waarvan ik niet wist dat hij ook op die school had gezeten ( we deden stijldansen samen en hij was verliefd op mij maar ik had dat niet door of was te jong (16) ) erg leuk om elkaar zo weer te ontmoeten
Maw TOP middag/ avond gehad!
Nu ga ik even bijlezen.. tis hier rustig zie ik!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 10 april 2010 om 21:49
zaterdag 10 april 2010 om 21:52
Ja he Roos .. das heel logisch voor een mama.. en ben denk ik toch wel een echte mama in hart en nieren.. ondanks nooit kinderwens zou ik haar voor geen goud meer willen missen....
* ga nog een wijntje en wat chips pakken.. was bob want moest nog rijden en tis weekend en ben alleen.. moet kunnen vind ik *
* ga nog een wijntje en wat chips pakken.. was bob want moest nog rijden en tis weekend en ben alleen.. moet kunnen vind ik *
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 10 april 2010 om 21:54
zaterdag 10 april 2010 om 21:56