Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ah dat ziet er schattig uit! Ben benieuwd hoe ver ie komt!
Ik ben ook benieuwd... Ik moet de veren er nog op maken, maar daar gaat even wat meer tijd in zitten.

Dit is nu de voorkant, maar is nog in progress...

Het is bijna zielig om zo'n mooie wtj te laten vliegen ;)

Mooi joh!
Dank je! Het is bijna zonde ja. Dat helemaal kapot maken doe ik ook echt pas op het einde. Mijne heeft al wel gedoucht, had een speciale douche pagina gemaakt die ik best leuk gelukt vind (met een beetje valsspelen )

Haha dat is nou een voorbeeld van een plaatselijke douche!
Hahahaha inderdaad... Eén troost, mijn hele journal moest eraan geloven en is nu een mooi golvend boekje
Paar weken terug zat ik hier voor het eerst te neuzen omdat ik geen flauw idee had wat dit is... nu zit ik hier weer te kijken en ben toch wel erg enthousiast geworden... dus maar direct door naar bol.com en besteld! Heel benieuwd! Zie zulke mooie dingen hier voorbij komen! Ben zelf niet erg creatief, maar kan me wel voorstellen dat het leuk en ontspannend is om lekker te frobelen.
wow mooie foto's weer! Ik ben vandaag in de weer geweest met de krantenpagina enm de boodschappenlijstjes pagina. Beide nog niet helemaal klaar
haha mariss, ja het werkt behoorlijk aanstekelijk...
Leer je ook geduld hebben met je WTJ? Omdat ik dacht dat het misschien nog lang kon duren, heb ik vanmiddag bij Selexyz een WTJ gekocht. Stond net de buurvrouw aan de deur met mijn bol-pakje. Nu heb ik er dus 3

Nou ja, een was al bedoeld om cadeau te geven.

De 3e breng ik van de week wel terug.

Nu kán ik dus eindelijk beginnen, weet ik niet waarmee ik zal beginen
Hahaha, lastige keuze...

Maar wel fijn dat de buurvrouw em naar jou komt brengen...
MeJane en Olive, mooie pagina's zeg.

Als ik morgen in de stad dat boekje zie dan.....laat ik hem liggen. Netjes tot dinsdag wachten grrrr.

Soleil, zo kan het ook. Wat een aardige buuf zeg.
He he eindelijk je WTJ, zeg maar nee dan krijg je er 3 hahaha.. Waar je moet beginnen? Gewoon ergens, de pagina's hebben dan ook bewust geen nummering. Dat mag je zelf doen als je wilt Soleil. Fijn dat de buuf je WTJtje kwam brengen. Eigenlijk vind ik dat ie dan wel al uitgelaten is. (al dan niet bewust)

Mooi geworden je cirkels, vleugels en voorkant Olive! En bedankt voor het complimentje
Zeker aardig van de buuf!

Haha, ja, je kunt zeggen dat hij al uitgelaten is imderdaad. Of op bezoek. Jammer dat buuf hem geen koffie heeft gegeven

Oh, in alledrie geen Burn this page trouwens, dat is wel jammer.
@MeJane, ik vind je handenpagina erg mooi!

Olive, leuk die vleugels! Hopelijk valt je Wreckkie dan niet zo hard en blijft hij nog een beetje mooi.
quote:_Soleil_ schreef op 10 april 2010 @ 23:31:

@MeJane, ik vind je handenpagina erg mooi!

Olive, leuk die vleugels! Hopelijk valt je Wreckkie dan niet zo hard en blijft hij nog een beetje mooi.Gome again??? Dat is de bedoeling toch?
Soleil hij moet kapot he....hihihi jij wilt gewoon weer een netjes boek in je kast.
Yep
Ik weet het en dat zal bij mij niet zo'n probleem zijn hoor. Ik ben niet zo netjes en nogal chaotisch over het algemeen.

Maar dat naar beneden smijten vind ik toch een beetje zielig

En ik zou bang zijn dat er vanalles dat ik erin geplakt heb eruit valt. Dat zou ik wel zonde vinden

Ik heb net al geprobeerd het ruggetje te breken, maar dat is zo makkelijk nog niet, dat ding is best stevig.

Ik ga er later maar even op staan ofzo.

Ik moet alleen even wachten, want ik ben zo snugger geweest om al eerste op de testpagina mijn glitter-lijmstiften te testen en dat ligt nu te drogen...
Ik was er ook op gaan staan... Die dingen moet je echt als eerste doen... anders durf je het helemaal niet meer... hihi... dan gaan je mooie pagina's kapot
Dan zal ik er ook maar snel mee onder de douche gaan

Hoewel ik eigenlijk eerst de pagina wilde kleuren met aquarelpotloden, maar die liggen niet thuis op het moment.
Ja, dat wil ik ook! Maar die heb ik niet
Ben nu vooral bang dat alles wat gelijmd zit los laat als ie nat wordt...
quote:Janna80 schreef op 11 april 2010 @ 00:40:

Ben nu vooral bang dat alles wat gelijmd zit los laat als ie nat wordt... Als jij het vandaag niet doe dan doe ik het vandaag met die van jouw!
Hahaha Soleil, ik denk dat die vleugels van mijn wreckie een eigen leven gaan leiden als ik em naar beneden gooi.

Janne... eerst douchen dan dingen plakken. Mijn vleugels voelen er inderdaad onder de douche af.

Ik ga vandaag waarschijnlijk naar de dierentuin. Ik denk dat ik wreckie maar mee neem. Kijken of ik em daar ergens mee kapot kan maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven