Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zaterdag 10 april 2010 om 22:14
Paar weken terug zat ik hier voor het eerst te neuzen omdat ik geen flauw idee had wat dit is... nu zit ik hier weer te kijken en ben toch wel erg enthousiast geworden... dus maar direct door naar bol.com en besteld! Heel benieuwd! Zie zulke mooie dingen hier voorbij komen! Ben zelf niet erg creatief, maar kan me wel voorstellen dat het leuk en ontspannend is om lekker te frobelen.
zaterdag 10 april 2010 om 23:11
Leer je ook geduld hebben met je WTJ? Omdat ik dacht dat het misschien nog lang kon duren, heb ik vanmiddag bij Selexyz een WTJ gekocht. Stond net de buurvrouw aan de deur met mijn bol-pakje. Nu heb ik er dus 3
Nou ja, een was al bedoeld om cadeau te geven.
De 3e breng ik van de week wel terug.
Nu kán ik dus eindelijk beginnen, weet ik niet waarmee ik zal beginen
Nou ja, een was al bedoeld om cadeau te geven.
De 3e breng ik van de week wel terug.
Nu kán ik dus eindelijk beginnen, weet ik niet waarmee ik zal beginen
zaterdag 10 april 2010 om 23:26
He he eindelijk je WTJ, zeg maar nee dan krijg je er 3 hahaha.. Waar je moet beginnen? Gewoon ergens, de pagina's hebben dan ook bewust geen nummering. Dat mag je zelf doen als je wilt Soleil. Fijn dat de buuf je WTJtje kwam brengen. Eigenlijk vind ik dat ie dan wel al uitgelaten is. (al dan niet bewust)
Mooi geworden je cirkels, vleugels en voorkant Olive! En bedankt voor het complimentje
Mooi geworden je cirkels, vleugels en voorkant Olive! En bedankt voor het complimentje
zondag 11 april 2010 om 00:09
Ik weet het en dat zal bij mij niet zo'n probleem zijn hoor. Ik ben niet zo netjes en nogal chaotisch over het algemeen.
Maar dat naar beneden smijten vind ik toch een beetje zielig
En ik zou bang zijn dat er vanalles dat ik erin geplakt heb eruit valt. Dat zou ik wel zonde vinden
Ik heb net al geprobeerd het ruggetje te breken, maar dat is zo makkelijk nog niet, dat ding is best stevig.
Ik ga er later maar even op staan ofzo.
Ik moet alleen even wachten, want ik ben zo snugger geweest om al eerste op de testpagina mijn glitter-lijmstiften te testen en dat ligt nu te drogen...
Maar dat naar beneden smijten vind ik toch een beetje zielig
En ik zou bang zijn dat er vanalles dat ik erin geplakt heb eruit valt. Dat zou ik wel zonde vinden
Ik heb net al geprobeerd het ruggetje te breken, maar dat is zo makkelijk nog niet, dat ding is best stevig.
Ik ga er later maar even op staan ofzo.
Ik moet alleen even wachten, want ik ben zo snugger geweest om al eerste op de testpagina mijn glitter-lijmstiften te testen en dat ligt nu te drogen...
zondag 11 april 2010 om 09:42
Hahaha Soleil, ik denk dat die vleugels van mijn wreckie een eigen leven gaan leiden als ik em naar beneden gooi.
Janne... eerst douchen dan dingen plakken. Mijn vleugels voelen er inderdaad onder de douche af.
Ik ga vandaag waarschijnlijk naar de dierentuin. Ik denk dat ik wreckie maar mee neem. Kijken of ik em daar ergens mee kapot kan maken
Janne... eerst douchen dan dingen plakken. Mijn vleugels voelen er inderdaad onder de douche af.
Ik ga vandaag waarschijnlijk naar de dierentuin. Ik denk dat ik wreckie maar mee neem. Kijken of ik em daar ergens mee kapot kan maken