**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Oh, het gaat al niet meer over schoonouders.

Goed dat hij je niet vergeten is Spijker. Gefeliciteerd nog met je lover trouwens. Hoe jong is hij nu?
Oh dit is echt zo'n schizofreen topic soms, ik denk nu tegelijkertijd na over:

- telefoonseks

- schoonouders

Dit is een heel nieuwe combi. Es misschien moet je je schoonouders vragen wat ze van telefoonseks vinden, dat breekt vast het ijs
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nee, je zou zo'n telefoontje beter niet aan je schoonmoeder wagen Es
Hij is vandaag 35. Oudje al he
Zèg!
quote:kjong schreef op 10 april 2010 @ 23:44:

Jij hoeft ook niet goed te zijn in telefoonseks.

Alleen wel in jokken, hijgen en hier en daar een bemoedigend woordje.

Daar ben je creatief genoeg voor.

Ook fijn als afleiding van die stomme boeken.

Ik schrijf liever. Smsseks? Mailseks? Telegramseks? Twitterseks?

Ik wil langer bellen! Bassist is toch wel een tikje een lul, dat hij leuke dingen gaat doen op zijn vrije verjaardagsavond in plaats van met mij te bellen!
quote:kjong schreef op 10 april 2010 @ 23:49:

Zèg!

Nou ja, vergeleken met mij! Hij heeft wel een beetje een jonkie aan de haak geslagen!

Natuurlijk is ie eigenlijk nog piep en je bent zo oud als je je voelt en leeftijd is relatief en voor mannen is dat weer heel anders dan voor vrouwen.

(poeh, door t oog van de naald. Wil geen ruzie met Kjong op zaterdagavond)
Sms werkt prima.

MSN ook goed.

Maar telefoon is het beste.
Ze vinden mij toch al een rare die alles er zo maar uitflapt, geen idee wat zij zullen denken als ik over telefoonseks begin.

Waarom ik U moet zeggen? Nou dat moet gewoon. Vriend heeft gezegd dat zij dat liever willen, de man van vriends zus zegt na 15 jaar nog u en ze stellen zich aan iedereen keurig voor met meneer en mevrouw achternaam. Als vriends moeder op de huistelefoon belt en ik neem op dan weet zij zich nooit een houding te geven, want eigenlijk vind zij het geloof ik zelf raar dat zij dan zegt met mevrouw achternaam. Maar als zij dat wil veranderen dan moet zij er zelf mee komen. Ik ben anders bang op tenen te trappen.
Oh, en per sms, dat moet in delen en daar moet elke keer een cliffhanger in.

Pas bij reactie krijgt hij het volgende stukje.

Geeft jou ook weer tijd voor bedenken.
Mijn vriend wordt ook dit jaar 35. En weet je wat leuk is, dat pretpark waar wij met de familie waren afgelopen week, is ook in 1975 geboren en in de zomer mag iedereen die in dat jaar geboren is gratis naar binnen. Misschien gaan wij nog een keer als wij in de zomer naar mijn ouders gaan.

Oh ik ging naar bed. Eens kijken hoe vaak ik dat nog zeg.
Ik ben ook niet goed in telefoon/sms of msnseks. Ook niet in dirty talk. Zo ver ben ik ook in mijn langeafsands relaties nooit gekomen.
Meneer en mevrouw achternaam, écht? Poeh hee, dat is inderdaad wel een tikkeltje ongemakkelijk.

Smsen is een nieuw raar probleem. Eerst dacht ik dat smsen naar mijn nieuwe nummer niet ging. Nu zijn we er achter dat ik gewoon geheel géén smsjes meer van hem kan ontvangen, niet op t nieuwe en niet op t oude nummer! Al meerdere keren getest nu: ik sms, hij krijgt m. Hij smst....... ik krijg niets.

Onverklaarbaar. en stom
Dirty talk kan ook van heel dichtbij hoor. Juist!

Man oh man, als ie hier was zou ik tegen m dirty talken. Echt wel, desnoods in 8 talen. Tegelijk!
Ok. Ook stom.

Ik kauw voor.

Dan moet hij ipv en sms terug, je telefoon laten rinkelen.

Slaap lekker Es
Ik schreef het net al, maar ik heb het weer weggehaald. Vond het zo stom staan, maar nu schrijf ik het toch op.

Bij ons werkt dat echt niet. Een paar dagen geleden lag ik al in bed en toen hij de slaapkamer in kwam vroeg ik of hij nog iets van plan was die avond. Waarop hij bloedserieus antwoorde: 'Eigenlijk wel, maar als jij geen zin hebt, wil jij mij anders in ieder geval aftrekken?" Ik kwam niet meer bij van het lachen. Volgens mij moeten wij beide daar nog wat leren. Ik heb zijn wens wel vervuld trouwens.....
Bloedserieuze verzoeken vallen ook niet onder dirty talk Es!

En je vroeg hem of hij nog wat van plan was? Dat is nou ook niet echt het meest hitsige voorstel he!
Overigens wel vrijdenkend allemaal hoor, als jij al in Ben lag en hij binnenkwam
quote:Spijker schreef op 11 april 2010 @ 00:09:

Bloedserieuze verzoeken vallen ook niet onder dirty talk Es!

En je vroeg hem of hij nog wat van plan was? Dat is nou ook niet echt het meest hitsige voorstel he!Ja dat weet ik, vandaar dat ik zei dat wij beide nog iets moeten leren. Maar dat van mij was ook niet serieus bedoelt als beginpunt voor seks.
Je kan beter iets zeggen als: oeh schat wat heb je toch een lekker kontje in die gestreepte pyjamabroek!
Ik heb mijn bericht even gewijzigd.
Ik ga nu echt naar bed.

Trutse!
Ah wat weet ik daar ook van. Ik zit midden in het afstandsgebeuren. Oftewel: zodra we elkaar zien is de bespringen-behoefte zo groot dat het weinig inleiding behoeft.

Ik moet overigens één les geven als Bassist hier is, omdat ik die niet kan verplaatsen en ik kan ook geen vervanger vinden. Dat zei ik hem net en hij vroeg of ie dan mee mocht om te kijken want dat leek m leuk.

Een uur lang les in een taal die hij niet verstaat, wat is daar leuk aan? Maar hij wil zien wat ik doe. Kennelijk.

Lief he.
Oeh. Thelma & Louis op Net5.

Ohnee. Ik ging naar bed.

~sleept Es aan de haren mee~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven