Maart April 2010

20-08-2009 08:35 2529 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam: Leeftijd:Kindje:Uitgerekend:Geboren:Miesteph29225-03-2010Vrijdag 26 maart 3:30

Lennart Ralf Christian Michael 3145/50 Dimruniel29228-03-2010Donderdag 11 maart 21:29

Kai Tristan 3106/47 Suy30130-03-2010Vrijdag 26 maart 0:56

Milou 3000/50Jen7633131-03-2010Dinsdag 6 april 15:46

Elin 3930/52 Kiza2628302-04-2010Woensdag 31 maart 05:16

Nuka Henri 3330/51Geanda32304-04-2010Donderdag 18 maart 2010

Jesse 3355/46Summer0436104-04-2010Dinsdag 13 april 19:40

F.Poepchinees31110-04-2010Zaterdag 17 april 12:09

Lotte 3230Btdv27111-04-2010Woensdag 31 maart 14:36

Jelco 3055/50Joy4Britt31116-04-2010Donderdag 15 april 17:01

Ruben 2745/49Mar10a31117-04-2010Lokje33119-04-2010Chaootje29121-04-2010Maandag 19 april 11:43

Emma 3130/48Afolk26121-04-2010Rosie8029221-04-2010Woensdag 21 april 9:30

Thijn 4540/53Grob26123-04-2010Woensdag 14 april

Liese 3060/49Lissymuppet25126-04-2010 Zondag 11 April 12:40

Quinten 3060/47Koos8128127-04-2010Becky2630128-04-2010Zaterdag 17 april

N.Aapjeopeenstokje308-05-2010
Hey Jen

Klinkt als een zware klus, met die buik en rug weeen (ik weet er helaas alles van...pijnlijke bedoening he!)

Maar je hebt hem geklaard hoor! Super hoor meid, vooral omdat we wisten hoe je er tegenop zag.

Jouw borstvoedingsverhaal lijkt erg op de mijne. Ook tot bloedens toe proberen en zo opgelucht zijn met de keuze om te stoppen. En weet je, als jijzelf relaxter bent is je kindje dat ook. Dus in jouw geval is het echt beter geweest om te stoppen.

Het voordeel is dat je je vriend ook een nachtje kunt laten zwoegen!
Whaha... zwoegende mannen, kan niet wachten! Maar we gaan toch nog BV proberen.

Jen, thanks voor je verhaal en succes met je herstel verder. Het is toch allemaal niet niets he wat we onszelf aandoen haha.

Zelf ben ik vandaag op standje noppes. Mag helemaal niets doen van mijn vent (en dat is niet makkelijk als hij alles laat slingeren) omdat ik iedere keer zo'n last heb van mijn flanken. Vandaag dus dagje bankhangen met boekkies, tijdschriften, tv, farmville en hopelijk veel liefde. Voorlopig is manlief nog aan het werk dus nog geen verzorging gezien maar ga een poging houden om me rustig te houden. Broertje is net alweer verse groentjes en fruitjes komen brengen en hoewel ik het eigenlijk niets vind, laat ik vandaag toch iedereen maar voor me lopen.

Zo lekker lunchen met verse broodje die mop uit werk meebrengt. Kan niet wachten want heb hier lekker hollandse aardbeien klaar staan voor erop! Wat kan eten toch lekker zijn.

Fijn weekend ladies, en vandaag is de 10e maar ik denk niet dat ik het ga halen. Dan had het toch al begonnen moeten zijn, ik ga er wel vanuit dat het minimaal 12u duurt dus helaas, die lodger gaat het niet worden... Maar er zijn nog meer gegadigden!
goedemiddag, heel even snel, maarre, we hebben poepchinees al twee dagen niet gezien, zou het???

Ik moet vandaag naar kinderfeestjes en andere verjaardagen dus tot morgen of zo denk ik.

Enne, Jen, succes met je herstel meid, je hebt het wel voor je kiezen gehad, net als velen hier maar je houdt je kranig zo te horen. Geniet van je meissie.

Oh ja, Koos, mocht je nog meelezen, was jij gister nou ook in het ziekenhuis voor de rondleiding?
Goh, vandaag ben ik uitgerekend. Het voelt net alsof ik jarig ben, maar nog niet weet of ik een kadootje krijg.

Haha, nee hier is het gewoon nog rustig, dus die lodger kan ik ook wel vergeten. Jammer!
Bedankt voor je verhaal, Jen. Klinkt als een heftige ervaring voor je... Gelukkig kun je nu genieten van de kleine Elin!

Vandaag de grote Lodger dag Zou iemand hem in de wacht slepen? Hier is ook alles rustig, helaas.

@poepchinees: dat verwoord je leuk 'het lijkt alsof ik jarig ben'. haha. Laat de kleine maar snel komen, lang overtijd lopen lijkt me vervelend. Ik merk zelf overigens dat de dagen sneller gaan nu de zon lekker schijnt en het echt lente is. Dat maakt het wachten iets makkelijker!

En iedereen met bv-problemen: ik begrijp volkomen dat je dan stopt! Ik kan me ook voorstellen dat het voelt als falen. Maar jeullie hebben nu zoveel pijn moeten doorstaan! En als de kleine er rustiger onder is, dan lijkt het voor hem/haar ook beter!

Ik denk er nog altijd heel makkelijk over, maar deze verhalen schrikken wel een beetje af. Vanwege een allergie die ik zelf had als baby (bronchitis), is mij aangeraden het toch echt een half jaar vol te houden.

Succes allemaal!
Rosie, rommelt het bij jou nog steeds? Spannend hoor!

Lissy, wat is dat toch een draak, die verloskundige van jou. Lekker zeg, zo'n verwendagje van je kerel. Geniet er maar van!

Dimruniel, goed zeg, dat je zoveel geduld hebt, wat betreft het afbouwen van de borstvoeding.

Joy, nog steeds in de verbouwing? Kun je het een beetje volhouden?

Jen, pittig verhaal zeg! Herstel je goed van de bevalling? Hier is ook een knip gezet. Is het bij jou goed gegaan met de hechtingen? Ze hebben mij te strak gehecht. Niet echt een feestje, zeg maar. De verloskundige heeft er gelukkig hechtingen uit kunnen knippen.

Voor je borsten: maandverband nat maken met water, in plastic (boterham)zakje in de vriezer leggen. De bevroren maandverbanden tegen je borsten leggen. Kreeg ik als tip tegen de stuwing.

Suy, heerlijk zeg, een nacht door slapen. Het heeft zo zijn voordelen, de flesvoeding En wel schattig dat je vriend dan zegt dat hij het zooooo druk heeft gehad!

Afolk, het is begrijpelijk dat mensen stoppen met het geven van borstvoeding, als je tegen zulke problemen aanloopt. Hier echter een heel ander verhaal. Ik wilde wel borstvoeding geven, maar heb maar hele kleine borsten, die in de zwangerschap noppes, nada, helemaal niets zijn gegroeid. Na de geboorte, zou de verpleegster de kleine man aan mijn borst leggen. Hij pakte de borst toen niet. Zodra we met z'n drieen op de verloskamer waren, tijgerde hij naar mijn borst, pakte hem zelf vast en begon te drinken. Onvoorstelbaar, maar waar. Nu zitten we op dag 11. Het voeden gaat goed. 1 dag gehad dat het niet goed lukte, omdat hijzelf niet fit was. Verder iets last gehad van stuwing, maar niet noemenswaardig. Blauwe plekken op de tepel van het verkeerd aanhappen, maar dat deed geen pijn. Jelco doet het prima op de borstvoeding. Eerder werd het hier al eens genoemd, maar verhalen over borstvoeding waarbij het wel goed gaat, hoor je eigenlijk nooit. Bij deze, een positief verhaal.

Hier is het weer tijd voor een middagdutje.
@ becky, ik lees inderdaad nog bijna dagelijks vrolijk mee; ben niet zo actief in schrijven, ben daar niet echt een ster in... Ik ben al een maandje geleden bij de rondleiding geweest. Ik weet nog niet zeker of ik in het ziekenhuis ga bevallen, ik laat het afhangen van het moment zelf... Hoe vond jij de rondleiding? Ik kreeg er wel zin in, het werd ineens allemaal een stuk werkelijker (ik kan me vaak nog steeds niet echt een beeld vormen hoe het gaat zijn). Ik werd alleen wel een beetje kribbig van het meisje dat de rondleiding gaf. Ze liet zo overduidelijk steeds haar mening blijken over een aantal zaken zoals pijnbestrijding en de baarkruk. Hoe is het verder met je casa, inmiddels helemaal op orde?

Ik ga nu lekker ons stadje in, cappuccino'tje drinken op het terras :-D

Fijn weekend allemaal!
@btdv: bedankt, ook bijzonder zoals bv dan kan lopen (onverwachts). Fijn dat Jelco het 'goed doet' (wat klinkt dat raar he: doet hij het goed? alsof hij een apparaat is...)

Overigens van de week bij de vk was ze erg tevreden. De baby kan bijna niet dieper indalen. Ze schat de baby op dit moment op 7 pond. Ik heb ook al een week 'krampjes'. Zoals ik ze omschreef zei de vk dat dit echt voorweeën zijn Een goed teken. Al kan het nog wel een paar weken duren...
heej meiden,

hier is de rust wedergekeerd.... niks geen actie meer! denk ook aan voor weeën! denk dat hij gewoon blijft zitten tot de datum van de ks!

@btvd, ben wel erg blij te lezen dat de bv ook goed gaat hoor want mijn plan is ook er wel weer voor te gaan! lijkt me gewoonweg ook veel gemakkelijker en goed, maar ga ook niet langer klooien dan nodig! (zoals bij mijn dochter, ik veel te lang heb aangerommeld met de bv)

@lissy, echt jammer dat je zo'n .... hebt als vk! kan zo leuk zijn die controles etc! spui hier maar hoor;-)

@koos, dat klinkt heel relaxt en lekker!!! ga ik morgen ook doen!

@jen, jeetje heftig idd! hoop dat je snel hersteld en goed teken dat je wel weer zou doen!

@suy, fijn dat je nu ook even kan bijtanken in de nacht! hebben jullie inmiddels al zicht op een huis?

@mies, gaat het weer een beetje! klets maar raak hoor hier! is het forum toch voor en lees graag mee!

@afolk, heb je ook een beetje een drukkend zeurderig gevoel in je onderbuik? jammer van die lodger en de mooie datum, maar het komt hoe dan ook nu snel denk ik dan maar...

@Dimruniel, fijn dat hij de fles ook wel wil hebben.. hoe oud is jouw andere zoontje? dochter is nu al meer aan het testen dus ben erg benieuwd!

Nou meiden ga even met manlief kletsen, die is net terug van de speeltuin/kinderboerderij met dochter! (hij gaat nu heerlijk uitgebreid koken, hmmm, visstoofpotje en ijs toe)

gezelligheid en goeie afleiding! morgen naar het sprookjesbos met oma en dochter een terrasje pakken als het weer het toelaat!

voor de dames die het weekend toch bevallen, veel succes!
LEEF!!!!
Vandaag ons oude bankstel weg gedaan. Maandag komt het nieuwe. Dus zit nu op houten tuinstoel. Best hard voor een lange zit, dus ik heb ze helemaal volgepropt met kussens.

Net mijn ouders te eten gehad. Was gezellig!

Ook vandaag naar voetbal-wedstrijd gekeken van manlief. Dan wordt er met regelmaat gevraagd. Hoe lang moet je nog en ikke: ik ben vandaag uitgerekend. En dan krijg je toch van die geschrokken blikken. Alsof ik dan thuis op de bank moet gaan zitten wachten. Kan er wel om lachen.
@rosie: mijn zoontje word begin mei 3 jaar. Hij steld ons zeer op de proef, maar voorlopig staan wij als ouders nog steeds boven hem. Hij krijgt ons niet klein!! Gelukkig doet hij wel erg lief tegen Kai.

Hier ook wel een positief bv verhaal hoor. Het is dat ik nu spruw heb, maar verder gaat het wel goed. Ik wil er gewoon mee stoppen, omdat het onhandig is en omdat ik zoveel melk heb. Kai krijgt het niet zo goed leeg en dan ben ik bang voor ontstekingen. Maar de voedingen die ik doe vind ik toch wel erg bijzonder en gezellig. Ik kan dan helemaal verliefd worden op Kai als ik hem aan de borst heb. Ik vind het moeilijk om te stoppen dus daarom bouw ik het langzaam af en misschien hou ik er zelfs wel een paar bv in. Gewoon de fles en de borst geven kan toch ook?

Wie zal de volgende zijn die gaat bevallen? Klopt het dat we Summer al een tijdje niet meer hebben gezien of heb ik er overheen gelezen??
Had ik een heel verhaal getypt met voor iedereen een persoonlijke noot........een druk op de verkeerde knop en alles is weg.

En eigenlijk heb ik nu geen zin om alles opnieuw te gaan typen. Daarom nu maar een beknopte versie.

Vanmiddag had ik toch wel lichte paniek. Na het plassen zat er bloed op het toiletpapier. Ik toch wel ontdaan naar vriend, want ik wist dat dit niet goed kon zijn.

HIj was echter helderer dan ik.

Vlak daarvoor was ik namelijk onder de douche geweest, waar ik heel fanatiek mijn bikinilijn enzo had bijgewerkt.

Aangezien ik beperkt zicht had,was ik iets te fanatiek geweest.

Waren ook wat extra velletjes verwijderd,vandaar het bloed.

@poepchinees, Spannend zeg!Je opwmerking over je verjaardag,prachtig! Word je niet flauw van al die mensen die vragen hoe het is? Ik heb heb echt een hekel aan boodschappen doen gekregen. Al die mensen die vragen....

@ Jen. Pittige bevalling meid, Maar je hebt je er dapper door heen geslagen!! Neem nu echt je rust!

@ Alle andere meiden, ik heb al jullie verhalen gelezen en ga proberen om morgen daarop te reageren.

Ga nu lekker op de bank zitten en tv kijken!
Heftige bevalling Jen vooral na de toch al zware laatste week, maar ze is er! Nu lekker genieten en je rust nemen. Dat is dan een groot voordeel van flesvoeding, papa kan de nacht overnemen en jij kan bijtanken. Nu al einde kraamzorg????

Hier heerlijk opgeschoten vandaag en we zitten er inmiddels weer opgeruimd bij. Mijn schoonvader heeft de keuken afgemaakt en mijn vriend heeft met nog een vriend de kamer gewit. Mijn schoonmoeder en ik (mentale steun voornamelijk) hebben 2 boxkleden gemaakt. ik heb goed opgelet dus als ik er nog meer wil hebben dan kan ik het nu ook wel zelf denk ik zo. 't was gezellig en om half 5 waren we klaar. Daarna heb ik nog de huiskamer gesopt (alles zooooo vies) Morgen nog genoeg klusjes voor mij hier en als vriend van vriend weer kan komen (was nog niet zeker) gaan ze een nieuw gipsplafond in de keuken zetten.

Als de kraamvisite straks komt dan weten die niet wat ze zien. Die herkennen ons huis niet terug....
@ Poepchinees, bijzonder dat die datum dan nu echt bereikt is, kan niet geloven dat die van mij nog zover weg is, officieel dan Jammer van de Lodger.

@ Chaootje, je doet je naam eer aan! Ik kan er niet meer bij hoor, dus die bikinilijn komt wel weer als die kleine eruit is!

Nou ladies, ik zit al een uur beneden op de bank (gisteren zo goed geoefend ) met terugkerende krampen. Kan er echt niet meer van slapen. Begin nu ook steeds meer echt samentrekkende buiken te krijgen. Om half drie voelde het nog meer alsof de opening van binnen werd open geduwd, maar wel zonder dat ik perse een harde buik had. Aangezien het nu al 2,5u aanhoudt, en ik echt niet meer in slaap kom, zouden dit zomaar de aankondigen kunnen zijn. Beetje jammer dat er niets op de tv is, want dat leidt wel af... Dan maar een dvdtje!
Alweer een update: mijn vliezen zijn om 7u gebroken. Ik was net weer in bed gaan liggen in de veronderstelling dat ik na 4,5u tv beter nog ff kon proberen te slapen voor het geval dat... Ik kroop tegen manlief aan (lekker warm) hij begon te klagen dat het niet lekker lag, dus wij omdraaien, lagen we net 'goed' en toen kwam de stortvloed haha.

Helemaal helder, beetje vlokjes nog, maar dat mag op 38 weken (morgen). Gelijk maar gaan douchen. Manlief ligt nog op bed, ik zit weer helemaal wakker op de bank. We hebben afgesproken dat hij nog even mag blijven liggen en dat ik wel bel als het niet meer gaat of de weeen sneller komen. Eerst maar een beschuitje, heb honger dus wil wel wat eten.

Oh en mijn schoonzusje en zwager zouden vanavond komen... die moeten we nu maar afwimpelen.

Er gaan nu een dvd in, de leidt hopelijk weer 1,5u goed af!

Ik weet niet of ik nog een keer post, maar er zit in ieder geval beweging in!

(toch jammer van de 10e )
oooh Lissy wat spannend... nu moet het wel gaan gebeuren binnen 48 uur!!! jeetje wat spannend! zal vandaag proberen met regelmaat te checken!

You go girl!
LEEF!!!!
Kom op Lissymuppet!!!!!!
Spannend Lizzy! Zet hem op meis!!!!

Hier nog steeds niets. Na 2e keer strippen gebeurde er nog minder dan na 1e keer. Morgen naar het ziekenhuis voor echo en hartfilmpje van kleine meid. Voel haar wel nog iedere keer hartstikke veel, dus volgens mij zit het wel goed. Alleen de plaats waar haar billen zitten, die voelt een beetje beurs.

Meiden, geniet van het mooie weer! xxx
Whoo Lissyyy!!! En wat ben je er weer heerlijk nuchter onder.....;-)

We horen het wel! Ben zeer zeer benieuwd!

Summer succes, ik hoop echt voor je dat de kleine meid zich snel aankondigt. Ze zit gewoon veel te lekker in jouw buik!

Rosie: met huizen zijn we nu weer druk bezig, heb op weer een paar gereageerd en wie weet....ik hou je op de hoogte!

Alles goed hier, rustige nacht gehad waarin ik tussen de bedrijven door redelijk heb kunnen slapen.

Milou heeft wel last van krampjes maar met behulp van infacol en de speen wordt hjet wel minder volgens mij.

Ah ze trekt haar scheur open;-) het is etenstijd!

tot snel meiden!
Even gauw tussendoor, gisteravond stond vriend op de stoep als surprise!!!!!!!!!! Gaan even een heerlijk zondag hebben samen, vanavond moet hij weer weg. Maar zo lief dat hij bijna 800 km rijdt voor krap 24 ur samen!

Tot morgen, ikke ben blij! :-)

Ow, wat ik even gauw las, succes Lissy!!!!!!!!!!!
Jeetje Lis, je had gewoon gelijk! Het was echt niet van plan te blijven zitten. Gisteravond had ik voor het eerst het idee dat het bij mij ook niet lang meer zal duren, maar uiteindelijk toch weer een rustige nacht gehad. De mannen zijn hier alweer druk aan het klussen. Ze moesten 3 bouwmarkten af om gipsplaten te kunnen kopen. Bij de eerste twee waren ze op???? Hoe kan dat nou niet op voorraad zijn...maar goed de buit is binnen en ze kunnen aan de slag.

Gister moest ik even een boodschap doen en toen besefte ik opeens dat ik waggel als een eend :-) Zal wel door het indalen zijn gekomen, want daarvoor had ik dat niet.

Hier wordt mijn bikinilijn ook blind gedaan, dus die actie kan mij ook overkomen.....
Goedemorgen dames,

Wat een ontwikkelingen!!

Lissy, Zet hem op meid. Fijn dat het nu begonnen is! Zal vandaag regelmatig proberen te kijken.

Mies,Wat ontzettend gaaf dat je vriend er even is! Geniet ervan

Joy, Ik ben zo blij dat onze verbouwing helemaal klaar is. Pas je wel goed op jezelf? Wel een leuk vooruitzicht om de visite in een opknapt huis te ontvangen!! Heb je twee dingen om trots op te zijn: Je kleine en het huis!

Summer, Heel veel succes morgen bij de VK. Hopen dat het toch nog spontaan begint. Heb je al wat geprobeerd van de oude tips? Zoals bitter lemon drinken,sexen, enz??

Rosie,Alles nog rustig? Het wordt voor jou ook spannend!

Zo ik ga ook maar eens genieten van het mooie weer. Misschien vanmiddag nog even naar het voetbalveld, even de sociale contacten onderhouden. En natuurlijk voetbal kijken ...hahaha

FIjne dag allemaal
Ooh Miesteph, wat heerlijk dat je vriend thuis is. Tja, die heeft jou en de kids natuurlijk ook gemist. Geniet ervan!

Lissymuppet ik ben zo benieuwd wanneer je ons het leuke nieuws gaat vertellen. Ik hoop in ieder geval dat je een zo prettig mogelijke bevalling zal hebben. Ik ben wel een beetje jaloers, ik wil ook...haha.

Suy ik was eigenlijk benieuwd hoe het nu gaat tussen jou en jouw vriend. Ik heb namelijk het idee dat Milou jullie relatie goed heeft gedaan. Klopt dat?

Summer, jammer dat de 2de keer strippen zo weinig effect heeft opgeleverd. Maar aankomende week moet het toch echt een keer gaan gebeuren. Spannend!

Joy4britt, ongelooflijk wat jullie nog aan het klussen zijn , wat zullen jullie blij zijn als het dadelijk af is.

Chaootje, ik vind het wel geinig al die interesse. Iedereen stelt alleen wel dezelfde vragen.
Miesteph wat geweldig van je vriend! Dat zit helemaal goed dus....geniet ze lekker samen vandaag!

p.s. hier net een leuke ontdekking gedaan. Milou is altijd een beetje jengelig na haar voeding, en we hebben een nijntje muziekdoos die we inmiddels helemaal grijs gedraaid hebben in de hoop haar stil te krijgen. Zonder succes overigens.

Nu zet ik bij toeval Jack Johnson op en ze is op slag stil!

Zou ze de muziek herkennen? Ik luisterde tijdens mijn zwangerschap vaak naar Jack Johnson.

Anyway de eerste stap naar een surfcarriere is gezet! Vriend is nog net niet op zoek naar een mini-plankje!;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven