lampen

zaterdag 10 april 2010 om 23:53
rietveld heeft mooie lampen en een goede site....http://www.rietveldlicht.nl/ over het algemeen wat strakker, maar wel kwaliteitsspul.
Of nonplusultra.nl, designlampen met leuke twists
Of nonplusultra.nl, designlampen met leuke twists
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

zondag 11 april 2010 om 01:18
Ik ben heel erg tevreden met onze lampen. Ik ga geen foto's plaatsen, maar wij hebben ideeen opgedaan bij de zeer luxe lampenwinkels, en vervolgens die lampen via internet besteld of we zijn op een andere manier aan een goedkopere versie gekomen.
Wij hebben bijvoorbeeld onze Tolomeo Mega en Tolmeo Terra via www.light11.de besteld. De eetkamerlampen hingen in de showroom en daarop hebben we de helft afgedingt. Maar al met al hebben wij best veel uitgegeven aan verlichting, het kan je huis maken en breken namelijk.
Wij hebben bijvoorbeeld onze Tolomeo Mega en Tolmeo Terra via www.light11.de besteld. De eetkamerlampen hingen in de showroom en daarop hebben we de helft afgedingt. Maar al met al hebben wij best veel uitgegeven aan verlichting, het kan je huis maken en breken namelijk.
zondag 11 april 2010 om 08:47
Ik zou eerst de oude lampen neerzetten/ophangen en pas veel later als je precies weet wat de beste opstelling van je meubels is, en je verandert dat niet meer, de nieuwe lampen kopen. Geduld bespaart je veel geld in dit geval.
Er zijn heel goede online shops die aan de rechterkant en in de eerste 10 resultaten verschijnen als je bij google "verlichting" of "vloerlamp" intypt. Met alle vijf de winkels waar ik iets besteld heb, heb ik zeer goede ervaringen.
Er zijn heel goede online shops die aan de rechterkant en in de eerste 10 resultaten verschijnen als je bij google "verlichting" of "vloerlamp" intypt. Met alle vijf de winkels waar ik iets besteld heb, heb ik zeer goede ervaringen.
zondag 11 april 2010 om 09:41
Ik weet niet of je hyves hebt? (misschien kan het ook wel als je geen lid bent, weet ik eigenlijk niet)
Maar hier bijvoorbeeld vind je erg veel foto's van mensen die ook zo'n soort stijl in huis hebben. Misschien kun je eens kijken wat zij voor lampen hebben?
http://huisjekijken.hyves.nl/fotos/
edit:
Ik zie bijvoorbeeld veel stof en soms ook riet:
Maar hier bijvoorbeeld vind je erg veel foto's van mensen die ook zo'n soort stijl in huis hebben. Misschien kun je eens kijken wat zij voor lampen hebben?
http://huisjekijken.hyves.nl/fotos/
edit:
Ik zie bijvoorbeeld veel stof en soms ook riet:

zondag 11 april 2010 om 09:45
Kijk eens op www.verlichtingonline.nl
hebben ze heel veel keus en is niet duur. Je kunt het ook afhalen als je wilt want ze hebben ook een winkel.
hebben ze heel veel keus en is niet duur. Je kunt het ook afhalen als je wilt want ze hebben ook een winkel.
zondag 11 april 2010 om 12:50
quote:whopper schreef op 11 april 2010 @ 09:45:
hebben ze heel veel keus en is niet duur. Je kunt het ook afhalen als je wilt want ze hebben ook een winkel.Niet duur?? hanglampen meer dan 100 euro vind niet bepaald goedkoop..
hebben ze heel veel keus en is niet duur. Je kunt het ook afhalen als je wilt want ze hebben ook een winkel.Niet duur?? hanglampen meer dan 100 euro vind niet bepaald goedkoop..