Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Kinderen zijn ook best makkelijk denk ik,minder kritisch ofzo...

T is dat je het zei hoor,ik zou niet bij mezelf denken van "Zou die kinderkledingbeurs van Mokkie niet één deze dagen zijn?"

Maar toen ik het las wist ik het wel weer.

Geeft een rijk gevoel he als je met zoveel spulletjes weer thuis komt!

Wij gaan ws op de motor naar Texel volgend weekend,het weer wordt best goed en dat is weer eens wat anders.Ook scheelt het 20 euro aan bootgeld.Deze motor zit wel goed hoor!

Ik heb wel zin in een weekendje weg

In September gaan we weer naar Denemarken,J wil zn verjaardag daar vieren.Leuk hoor,ik ga wel mee
Een enorme opluchting! Nu kan ik net als andere moeders rustig, relaxed weggaan. En zelfs de stad in, als ik dat wil. Is dat geen luxe?!

Mokkie, ik vroeg het ook al. Die met het tintje, hoe kan het ook anders haha.

Fijn dat MZ zich zo vermaakt daar. Kun je thuis ook eens wat rommelen, zonder dat er steeds een vraagje doorheen komt. Of heb je daar op die leeftijd geen last meer van?

Ik ga volgende keer een weekendje weg rondom die kledingbeurs plannen.

Luni, ik dacht echt dat het koop was! Is er ooit sprake geweest van kopen of niet?

Die buren die ik bedoel, daar had de politie een gesprekje met je over. Maar dat zijn anderen denk ik.

Zo, net een uurtje in het park gespeeld. Er is daar een heemtuin, altijd fijn vertoeven.

Nu eten maken, vanavond met (meerdere) buren eten en iedereen neemt wat mee. CV ligt ziek in bed trouwens, die zal wel niet meegaan.
Nee,er is nooit sprake geweest van kopen hoor,we zijn toen wel bij een aantal koopwoningen wezen kijken maar het was allemaal niet wat we wilden.

De buren waar dat gesprekje over ging wonen weer dáárnaast(gelukkig,hele nare mensen!!)

Ik heb 4 uur aan mn huishouden gespendeerd,bah,zo zonde van de tijd! Nu ga ik eerst douchen,daarna nog wat bloembollen ingraven.
Hoop dat je nu (weer) fijne buren gaat krijgen. Ik heb inmiddels gehoord over 1 buurman die naast ons woont (straks), die is o.k.!

Goed zeg, van jouw hh. Dat doe ik nou nooit (4 uur achter elkaar)!
Jij verdeelt het vast meer over de week Normaal doe ik ook niet zo lang hoor,en om de week doen we t samen(hh dan )

Lekker dat je vast 1 leuke buur hebt!

Ik vind het prutweer,ga die bloembollen wel een andere keer doen.
Haha Luni, ik dacht al jullie hebben een strak ritme in 'het' doen

Compu, reken maar dat er ook op deze leeftijd nog heel veel 'vraagjes tussendoor' zijn. En eisen en drammen en nog meer vragen. De vragen worden wel steeds leuker. Net heb ik nog uitgelegd wat verkering is. 2 kinderen op het schoolplein hebben verkering en hij wist niet wat het was. Nu weet hij het wel en heeft hij besloten nooit verkering te nemen.

Oefenen met de toneelgroep ging goed. Wel intensief als ik bedenk dat morgen de echte werkweek nog moet beginnen.

Ja,om de week op zondag,maar natuurlijk

Moest je vandaag nog oefenen? Jemig.

Mijn weekend is ook omgevlogen..morgen al weer werken...

Truste!
Ik heb op de radio gehoord over een elektr. tandenborstel waar je maar liefst 50 euro bij terugkrijgt. Maar nu weet ik niet bij welke zaak het is. Weten jullie het??

Sterkte met de werkweek voor jullie!
Oei 50 euro voor een electrische tandenborstel???? why?

Wat gaat t nu snel Compu, de 26e erg veel zin in he.

O ja Gefeliciteerd Juultje met JD!!! Time Flies he.

Hahaha die MB, wat denk je wat de reden is om dan geen verkering te nemen? Beviel het meisje niet :-)))

Boy is de jongen die ik bedoel (De getinte jongen ).

Naar Texel Luni wat leuk, jammer dat als je naar de eilanden wil zoveel overtocht moet betalen..maar Texel is leuk!

Vandaag begin ik de dag op de sportschool...
Kijkshop ws Compu,maar daar is de actie voorbij.

Ja, veerpont is duur..zeker als je maar een weekend gaat.Met de motor is het maar 10 euro,scheelt enorm!

Mn collega(de zieke) is hier,voor een kop koffie,dus ik ga even socializen
Hoe was het met je collega, Luni?

Haha, daar komt MB vast nog wel op terug, Mokkie! JD weet nu al dat ze geen mama wil worden, ze wil geen dikke buik. Hmmm, klein traumaatje opgelopen toen ik zwanger was van JZ??

JD is nu echt een grote meid, 4 jaar! Morgen voor het eerst echt naar school, ik ben benieuwdd.
Compu, ik zag de reclame net ook, het is bij It's.
Ik zet het wel even op Hyves Juultje.

Alvast van harte met JD,héél groot al!

Die kroon is goed gekozen, er ligt hier een hele berg van die prinsessenmeuk als versiering voor haar verjaardagsfeest komende zaterdag (ze was vandaag jarig trouwens).
Oeps!

Ja,ik weet wel wat kleine meisjes leuk vinden
Truste! (vergaderd en gaar )
Allemaal druk vandaag?

Ik wel, met het huis opruimen en was wegvouwen vooral. JD speelt nu buiten/bij de buren en JZ zit in de wipstoel met de babygym te spelen en te schreeuwen
Ik wel idd,kom ook net even kijken..

Maar nu opruimen en naar huis,ben t zat ook dus dat komt mooi uit
JD is ziek
Ha balen Juultje...

Ik was gisteren ook snotverkouden,opeens!! Ben vroeg mn bed ingedoken en vandaag gaat het weer stukken beter..scheelt weer wat medelijdende blikken hier

Beterschap voor JD ook,hopelijk is ze zaterdag dan weer opgeknapt.
Wat sneu Juultje! Wat heeft ze? Hoop dat ze gauw weer fit is.

Leuk dat JZ zo schreeuwt haha!! Weet het nog zo van CG..

Heb de tandenborstel gekregen, hoef niet meer op zoek. Goed he?

Luni, CG is ook zo verkouden! Hoe was het met jouw colleeg?
Staat op H Compu Onder werk

Lekker zo'n nieuwe tandenborstel!!!
't Is vooral spanning volgens mij. Vannacht was ze steeds wakker van de oorpijn, die meteen over was als ik haar een paracetamol gaf. Vanmorgen toch maar thuis gehouden, al was het alleen maar omdat ze slecht geslapen had (en ik ook). Verder niets meer aan de hand vandaag, ze speelt nu zelfs weer buiten. Binnenkort ga ik toch even haar oren laten nakijken denk ik, ze zegt het wel vaker en ik heb het idee dat ze niet altijd even goed hoort (maar dat kan ook de oostindische variant zijn).
Inmiddels heb ik even een dutje op de bank gedaan, terwijl JD Brum keek en speelt ze nu buiten. O wee, als ze vannacht weer 'oorpijn' heeft. Ik heb het hele arsenaal aan pijnstillers gehaald en die kan ze allemaal krijgen, als ze maar slaapt vannacht

Pfff, ze heeft ook regelmatig de oostindische variant hoor, en dan hoor je weer: huuuhhh? (wat we niet accepteren hoor, 'wat zeg je' willen we horen). Maar goed, morgen gewoon naar school dus. Heb ik net een afspraak voor morgen verzet, kan ik dan in ieder geval doen wat ik vandaag had moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven