Gezondheid alle pijlers

Droge ogen bij menstruatie

11-04-2010 22:15 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje, zijn hier ook mensen die last hebben van droge ogen bij menstruatie?

Ik had het nooit, tot een half jaar terug en ik vind het zeer irritant en vermoeiend. En ik kan niks vinden op internet daarover.

Dus, is dit bekend bij iemand?

Alvast bedankt.
Nee, geen ervaring....
Heel apart, nog nooit gehoord maar lijkt me lastig! Geen idee wat je er tegen kan doen
Je kunt kunsttranen bij de apotheek kopen voor de weken dat je last hebt.

Ik heb het verhaal wel vaker gehoord bij de oogarts, bij vrouwen met hormoonschimmelingen komt het echt vaker voor. Misschien helpt het als je je pil (door)slikt of iets anders aan je anticonceptie veranderd? In ieder geval eens overleggen met je huisarts en evt oogarts.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
check bv dit: hormonale anticonceptie en de overgang worden genoemd als oorzaak http://www.oogartsen.nl/o ... ge_oogziekten/droge_ogen/
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:singalala schreef op 11 april 2010 @ 23:32:

bij vrouwen met hormoonschimmelingen .Kunnen die dingen ook al gaan schimmelen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Bedankt voor de reacties.

Ik gebruik verder geen pil, dus daar kan het niet aan liggen. En ik had al wat oogdruppels geprobeerd, maar dat branderige gevoel in mijn ogen blijft. Maar ms moet ik wat dat betreft een beetje experimenten.

Hormoonschommelingen, zou kunnen, maar hoe test ik dat? Het gekke is dat ik 2 jaar geleden opeens last had van pijnlijke borsten voor mijn menstruatie (nooit eerder gehad), maar dat is nu weg en nu heb ik opeens droge ogen sinds een half jaar...Snap er niks meer van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven