Mode & Beauty alle pijlers

Yvers Rocher

23-01-2010 11:12 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
ervaringen ermee? goede producten?

bv het product " SÉRUM VÉGÉTAL HIGHLIGHTER "

is dit wat?
Ik haal mijn listick en lipbalm altijd bij Yves, ben er heel tevreden over, heb ooit lipbalm v. andere merken gehad maar die waren heel vettig en gaven geen resultaat.

Zo ook met lipsticks v. andere merken: vaak vettig, anders van kleur als je het erop deed ook al waren ze prijzig.

En de lipsticks v. Yves hebben vaak een heel mooie frisse heldere tint dat goed bij de huid past.

Van de balm bij Yves heb ik minder droge lippen en een vol resultaat.

Heb nu ook mijn rouge en oogshadow v. Yves. En vroeger ooit eens lift creme v. Vegetal als kuurtje gehad, waarbij het resultaat verbluffend was.

Toen ik er nog niet mee bekend was, dacht ik ook altijd dat het goedkope spullen waren die snel vervagen v. je gezicht maar mijn ervaring is goed. De kadootjes die je erbij krijgt zijn meestal maar bijzaak, soms zit er wel iets leuks bij maar daar doe je het niet voor. Verder vind ik Yves wel voordelig zeker als je een goed resultaat vergeleken met dure merken hebt!
Ben na jaren van regelmatig bestellen gestopt ermee.

Ik heb allerlei gezichtscremes geprobeerd, maar bij geen enkele een absolute meerwaarde geconstateerd (dan niet iets gebruiken).

Ik vond het ook balen dat bodylotions/cremes die fijn smeerden en lekker roken na een tijdje uit het assortiment gehaald werden.
Up voor Prinsje.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Dank je wel Jasmine; vindt de reacties tot nu toe niet razend enthousiast!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven