De Pfaff´s
woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
dinsdag 13 april 2010 om 09:06
Ha ha, die pakjes van de meiden met die stropdasjes toen ze klein waren; geinig. (ook een beetje jongensachtig?)
En wat was Carmen mooi, een beetje zoals Sarah Fawcett met dat haar.
En ja, Dave en Lyndsey zijn altijd in strijd; van ik moeder de vrouw heb het zo zwaar; met de strijk, de patatten, de inpak voor de vakanties;
alsof Dave gewoon haar bezit is soms, lijkt alsof zij soms geen echt contact hebben, ook geen echte sfeer samen,
ze hebben natuurlijk ook het kortste een relatie, en Lyndsey is gewend dat haar zussen de sfeer bepalen;
En volgens mij hebben zij ook het minste plezier tussen de lakens.... (of mogen we het over zulke dingen niet hebben..)
En wat was Carmen mooi, een beetje zoals Sarah Fawcett met dat haar.
En ja, Dave en Lyndsey zijn altijd in strijd; van ik moeder de vrouw heb het zo zwaar; met de strijk, de patatten, de inpak voor de vakanties;
alsof Dave gewoon haar bezit is soms, lijkt alsof zij soms geen echt contact hebben, ook geen echte sfeer samen,
ze hebben natuurlijk ook het kortste een relatie, en Lyndsey is gewend dat haar zussen de sfeer bepalen;
En volgens mij hebben zij ook het minste plezier tussen de lakens.... (of mogen we het over zulke dingen niet hebben..)
dinsdag 13 april 2010 om 10:43
quote:pipo79 schreef op 13 april 2010 @ 10:01:
Tja, Lynsey was wel snel weer zwanger van Fayke, dus kennelijk gebeurt er daar toch wel het een en ander...?
Kan ook in 1 keer raak zijn.
Ik zag dat Nicolas en Debbie naar een opening ofzo gingen en het ging wel gemoedelijk aan toe tussen die 2... ook in de auto handjes vast houden, dus ze vinden elkaar toch lief
Tja, Lynsey was wel snel weer zwanger van Fayke, dus kennelijk gebeurt er daar toch wel het een en ander...?
Kan ook in 1 keer raak zijn.
Ik zag dat Nicolas en Debbie naar een opening ofzo gingen en het ging wel gemoedelijk aan toe tussen die 2... ook in de auto handjes vast houden, dus ze vinden elkaar toch lief
It's 5 o'clock somewhere
dinsdag 13 april 2010 om 11:26
http://www.bloopertv.be/De+Pfaffs/De+Pf ... gdata.html
filmpje eerste date Lyndsey en Dave, echt superlief!!
filmpje eerste date Lyndsey en Dave, echt superlief!!
dinsdag 13 april 2010 om 13:30
Leuk!
(maar wat errug!!! Camera's mee op je eerste date! Verschrikkelijk! En die zoengeluiden!)
Ik vind Dave en Lyndsey ook wel lief voor elkaar hoor. Lyndsey is wel echt bezig dat Dave en goede vader kan zijn en dat de kindjes lief voor hem zijn. Laatst gingen ze bijvoorbeeld naar het werk van d'n Dave omdat hij zoveel werkte, zodat hij zijn kinders ook nog kon zien. Dave glimde van trots. Amai, die is toch wel zot op zijn familieke ey!
Dat van die alcohol met Nikolas vind ik ook niet kunnen. Ja, zo krijg je ze wel aan de zuip!
(maar wat errug!!! Camera's mee op je eerste date! Verschrikkelijk! En die zoengeluiden!)
Ik vind Dave en Lyndsey ook wel lief voor elkaar hoor. Lyndsey is wel echt bezig dat Dave en goede vader kan zijn en dat de kindjes lief voor hem zijn. Laatst gingen ze bijvoorbeeld naar het werk van d'n Dave omdat hij zoveel werkte, zodat hij zijn kinders ook nog kon zien. Dave glimde van trots. Amai, die is toch wel zot op zijn familieke ey!
Dat van die alcohol met Nikolas vind ik ook niet kunnen. Ja, zo krijg je ze wel aan de zuip!
dinsdag 13 april 2010 om 17:24
dinsdag 13 april 2010 om 18:37
Louisa, wat een schitterende fotoos van de 'jonge 'Pfaffkes.
Wat lijken de drie meiden, op elkaar, toen ze klein waren.
Vooral Kelly, en Lindsey.
Erg leuk.
En wat was Carmen knap, ik vind toch dat Debby ontzettend op haar moeder lijkt.
Salutekes he..........
Wat lijken de drie meiden, op elkaar, toen ze klein waren.
Vooral Kelly, en Lindsey.
Erg leuk.
En wat was Carmen knap, ik vind toch dat Debby ontzettend op haar moeder lijkt.
Salutekes he..........
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
dinsdag 13 april 2010 om 18:54
is het ook niet logisch dat de klad er een beetje bij in is geschoten bij die twee. snel getrouwd, 2 kinderen snel achter elkaar (niet bevorderlijk voor je gewicht), Dave die veel moet werken, Lindsey zit de hele dag thuis of zit bij haar familie wat administratie te doen en dan heb je ook nog eens een camera in huis die met je meeloopt.
Tja, zou daar ook niet zo vrolijk van worden
Tja, zou daar ook niet zo vrolijk van worden
woensdag 14 april 2010 om 19:23
quote:DrMelfi schreef op 14 april 2010 @ 12:57:
Lindsey vertelde gisteren dat ze ook nog wel een keer op vakantie wil naar Haiti
En zag ik nou goed dat Keano, op dat moment misschien 2 jaar, ruzie maakte om een blikje Icetea??
Ja dat had je goed gezien, is heel normaal hoor dat je op die leeftijd ice tea drinkt of fanta not.
En die spenen....hele gesprekken worden er gevoerd met een speen in de mond.
Lindsey vertelde gisteren dat ze ook nog wel een keer op vakantie wil naar Haiti
En zag ik nou goed dat Keano, op dat moment misschien 2 jaar, ruzie maakte om een blikje Icetea??
Ja dat had je goed gezien, is heel normaal hoor dat je op die leeftijd ice tea drinkt of fanta not.
En die spenen....hele gesprekken worden er gevoerd met een speen in de mond.