Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik heb nog nooit gemeet... Lijkt me zo leuk

Fieka, mafketel . Wat moet die supermarktman gedacht hebbemm
Ik ook nog nooit. Lijkt me doodeng
Noahtb, het is ook leuk.

Mij lijkt zo'n grote viva-meeting van tig personen juist eng.

Soleil, het is even doorbijten (dat doe je dan in je WTJ). Nee, valt wel mee wij zijn heel leuk hoor (hoop ik).
Ik zou het wel erg leuk vinden...

Nou, ik heb tot twee minuten geleden zitten tekenen. Het duizelt me cirkeltjes, ik heb rsi maar er is één pagina af.

Nu nog een . Deze pagina's gaan mee douchen, visjes hebben water nodig.

Stoere vis Noah!

Ik heb nog een fruitstickertip *roffel* bij de toko hebben ze meestal ook mooie stickers op het fruit. Heb er al een paar mooie vandaan.
Noahtb, wauw wat een werk zeg. Hoe is het met vis afgelopen?

Emmetje, ach in de supert gaat het ook
Je kinderen veel fruit geven helpt ook haha
Wauw, echt supermooi die vis! Wat een werk!
whaa die vis is echt heel erg leuk!

Wat betreft mijn fruitsticker pagina, gaat eigenlijk best goed!

als mijn vriend fruit haalt neemt hij al standaart fruit mee met stickers (de schat) en op mijn werk kan ik ook altijd flink plakken!

Wat betreft een meeting, jeetje, haha daar ben ik wel een mietje in! alhoewel ik het wel voor me zie, stuk of 20 personen die tegelijkertijd hun Journal uitlaten hihi. mocht het in Zwolle gaan plaatsvinden dan wil ik er stiekem best over nadenken haha :P

hoe gaat het bij jullie eigenlijk met de postzegelpagina? heb er nu 2 postzegels opzitten (kan al veel meer maar vind het zonde om de zegels van mijn postcrossingkaarten eraf te halen ;) )
postzegels heb ik nog geen

ik krijg alleen ''porto door TNT betaald'' brieven.....grrrrrrrr....
aaaah sneue kaatje! dat is niet leuk.

ook niet nog oude kerstkaarten liggen waar je ze vanaf kan slopen (oeh ik breng mijzelf op ideeen)
Ik had gister een mailtje van bol.com dat ie verzonden is, hopelijk vandaag bij de post. Spannend!!! Heb er zo'n zin in, hhahah. Helemaal als ik die prachtige plaatjes hier weer zie. Die appel ook, geweldig!!!

Het uitlaten, douchen en gooien zie ik mezelf nog niet doen trouwens....
Mijn postzegels worden door mijn vriend van de enveloppen af gesloopt, omdat hij ze spaart... (hij mag écht niet aan mijn postcrossingkaarten komen). Het schiet niet echt op dus met die postzegelpagina!
Hier ook alleen maar port betaald post, heb gewoon nog geen enkele postzegel
Mijn vader spaart ze en daar spaar ik ze voor. Stapel enveloppes met zegels liggen, die is nu dus weg. Zegels in Vrekkie (zo heet die van mij).

Ik zag dat je hem bij Selexyz ook online kunt bestellen.

Marriss, hopelijk komt hij bij jouw vandaag.
Je vader zal blij met je zijn, Steph ;)
Mwah, hij weet het toch niet.

Heb op de pagina die helemaal moet worden ingekleurd alvast vormen met potlood opgemaakt, als die ingekleurd zijn kleur ik de rest van de pagina. Bij de pagina rondjes getekend waar het nog wit zou blijven zet ik puntjes.

Alvast voorgewerkt.
quote:Janna80 schreef op 12 april 2010 @ 15:49:

Ja, de wreckies vonden hun date heeel leuk!! En er zijn ook al 2 baby's geboren, (van Harja en Steph) hihi!En die van mij .
Ik kom ook maar niet aan postzegels en met die fruitstickers wil het ook niet echt lukken...

Had even weinig tijd voor mn wreckie maar ben nu weer bezig. Alleen, en dat is echt kenmerkend voor mij, zijn veel dingen half af.

Binnenkort toch echt even wat fotootjes plaatsen..
Perfectionisme is niet perfect...
wow die vis is echt heel mooi! Ben benieuwd hoe hij het vind om lekker te zwemmen straks!

Ik heb vanmiddag stiften gekocht. Wil wat inkleuren op mijn krantenpagina dan is die ook af. En owja paperclips gekocht voor het doolhof. Vraag me nog even af hoe de paperclips bevestigd gaan worden op de pagina. Lijmen zal wel niet echt werken, zou er van dat kaftplastic ofzo over kunnen plakken maar dan moet ik dat weer kopen. hmmm..even denken nog maar!

gezamenlijk de wreckies uitlaten lijkt me trouwens reuze leuk! Ik kan alleen op het moment zelf geen kant op dus gaat hem niet worden helaas
Suuz dubbelzijdig tape?
Die fruitstickers zijn een obsessie geworden

Als een soort roofdier loop ik de hele dag te speuren naar die dingen (en nog heb ik er maar 5 ofzo).

Een collega vergat vandaag na de lunch zijn appel. Hij kreeg hem van me terug zonder sticker

Leuk, die vis!
Die vis is mooi noah!

Een WTJ meet, wel ja... zo heb je er geen en zo heb je 3 meets
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik heb tijdens het boodschappen doen ook even wat appeltjes en banaantjes ontdaan van stickertjes dus mn WTJ heeft ook weer de nodige aandacht .

Verder wat foam-stickers, gewone stickers en rondjes-stickers gescoord.

Die laatste meegekregen van mn moeder toen ik zei dat ik ook wel confetti kon maken met de perforator en dan op plakken .

Heb al een mooi lintje gescoord bij de xenos afgelopen zondag zodat mijn WTJ ook lekker zich kan uitleven op straat, in het bos of zelfs op het strand.

Mijn moeder zei trouwens al dat ze niet meer naast me over straat durft als mn WTJ in de buurt is .
Ik had 'm vandaag binnen!! Direct naar action gegaan voor een lading potloden, viltstiften, gekleurde pennen en wat stickertjes en vanaf 20u tot nu aan de gang Superleuk! Heb mn hand getekend (niet echt mooi geworden) en ben druk met de vier-letter woorden. Ook de voorkant al wat gepimpt. Volgens mij ga ik dit leuk vinden!!

Noah, mooie vis!! Ik geloof niet dat ik zoveel geduld heb... denk ook niet dat mijn creaties de moeite waard zijn om te delen hoor, maar ik heb me in ieder geval wel vermaakt vanavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven