vivalalisa
dinsdag 13 april 2010 om 15:54
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde
ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem
hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis
daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland
in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar
nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem
ik heb niks gemerkt, niks niks niks
en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...
en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.
vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!
ik snap het niet
ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar
hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil
ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...
sorry als er veel taalfouten in staan ,
ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem
hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis
daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland
in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar
nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem
ik heb niks gemerkt, niks niks niks
en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...
en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.
vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!
ik snap het niet
ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar
hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil
ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...
sorry als er veel taalfouten in staan ,
dinsdag 13 april 2010 om 16:56
Wat erg hee om zo bedrogen en voorgelogen te worden!! Verschrikkelijk!! Wat een rot tijd voor je...
Al ben ik het er wel mee eens dat je op zijn minst heel erg zwaar goed moet gaan overwegen of dit nog wel de man voor je is...
Kies lekker voor jezelf, je komt er wel!
Laat het lekker alleen in dat grote huis zitten, hij staat zwaar voor lul nou bij iedereen omdat, zoals je hier al merkt, dit niet acceptabel is, verre van zelfs!
Je hebt je eigen baan, goed begin! Bouw zelf wat op, geeft je zelfvertrouwen een boost, ga lekker een eigen huisje zoeken, ga lekker de stad in, naar feesten; nieuwe mensen leren kennen! Hoe moeilijk het ook klinkt, dat begrijp ik maar ik geloof echt dat het op zijn pootjes terecht komt dan...
Wie het laatst lacht.....
Al ben ik het er wel mee eens dat je op zijn minst heel erg zwaar goed moet gaan overwegen of dit nog wel de man voor je is...
Kies lekker voor jezelf, je komt er wel!
Laat het lekker alleen in dat grote huis zitten, hij staat zwaar voor lul nou bij iedereen omdat, zoals je hier al merkt, dit niet acceptabel is, verre van zelfs!
Je hebt je eigen baan, goed begin! Bouw zelf wat op, geeft je zelfvertrouwen een boost, ga lekker een eigen huisje zoeken, ga lekker de stad in, naar feesten; nieuwe mensen leren kennen! Hoe moeilijk het ook klinkt, dat begrijp ik maar ik geloof echt dat het op zijn pootjes terecht komt dan...
Wie het laatst lacht.....
Don\'t ever let them get you down
dinsdag 13 april 2010 om 16:58
Mijn advies is: maak dat je wegkomt. Wat je niet mee kunt nemen naar goedkoop motelletje: laat het opslaan. En laat idd een SOA-test doen!
Wat betreft je gevoel: het is heel normaal hoor, en er komt weer een nieuwe fase aan, en ooit, nog heel ver weg, kun je denken: "man, wat ben ik blij dat ik die lul doorkreeg voordat ik er aan vast hing!".
Sterkte.
Wat betreft je gevoel: het is heel normaal hoor, en er komt weer een nieuwe fase aan, en ooit, nog heel ver weg, kun je denken: "man, wat ben ik blij dat ik die lul doorkreeg voordat ik er aan vast hing!".
Sterkte.
dinsdag 13 april 2010 om 16:58
staat niks op paier, geen samenlevingscontract niks, zelfs huis heeft hij alleen gekocht op zijn naam.
ik moet niet aan eten denken. dat is laatste wat ik nodig heb.. hij was mijn leven mijn alles... lijkt alsof het een droom is, een waas niet echt...
ik heb 10jaar lang alles gepikt al zijn rare dingen?? welke vrouw zou dat nog meer kunnen doen?? ik was perfect voor hem ..en nu houdt hij van een ander, kust hij een ander
ik moet niet aan eten denken. dat is laatste wat ik nodig heb.. hij was mijn leven mijn alles... lijkt alsof het een droom is, een waas niet echt...
ik heb 10jaar lang alles gepikt al zijn rare dingen?? welke vrouw zou dat nog meer kunnen doen?? ik was perfect voor hem ..en nu houdt hij van een ander, kust hij een ander
dinsdag 13 april 2010 om 17:00
Hebben jullie een koophuis? Op beider naam? Dan kan hij jou uitkopen en kun je daarmee weer iets voor jezelf kopen. Misschien is dit nog iets te vroeg, maar nog wat tips:
- hebben jullie een samenlevingscontract?
- financiele afspraken/verplichtingen/gezamenlijk lijfsommen e.d.
- hoe zijn bij jullie de financien geregeld, betalen jullie samen de huur of hypotheek?
- laat in ieder geval je salaris apart storten op een eigen rekening
- zijn er gezamenlijke schulden gemaakt waar jij ook voor verantwoordelijk bent, creditcards die hij kan plunderen etc. etc?
Succes
- hebben jullie een samenlevingscontract?
- financiele afspraken/verplichtingen/gezamenlijk lijfsommen e.d.
- hoe zijn bij jullie de financien geregeld, betalen jullie samen de huur of hypotheek?
- laat in ieder geval je salaris apart storten op een eigen rekening
- zijn er gezamenlijke schulden gemaakt waar jij ook voor verantwoordelijk bent, creditcards die hij kan plunderen etc. etc?
Succes
Als jullie nergens gezamenlijk geregistreerd staan, kun je dus ook makkelijk weg, zonder administratieve gevolgen. Laat hem lekker in z'n sop gaar koken in z'n huis en ga je eigen ding doen. Heeft hij toegang tot jouw salaris, of wordt dat op jouw persoonlijke bankrekening gestort?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Op zulke momenten zie je ineens hoe kwetsbaar/afhankelijk je bent. Dat is in iig een wijze les en iets waar je aan kunt werken.
Of jullie samen verder kunnen kom je alleen achter door met elkaar te praten en te kijken of jullie problemen op te lossen zijn. In het slechtste geval moet je weer opnieuw beginnen, maar je hebt gelukkig een goede baan dus dat is al een goed begin.
Veel sterkte, ik hoop dat jullie er samen uitkomen.
Of jullie samen verder kunnen kom je alleen achter door met elkaar te praten en te kijken of jullie problemen op te lossen zijn. In het slechtste geval moet je weer opnieuw beginnen, maar je hebt gelukkig een goede baan dus dat is al een goed begin.
Veel sterkte, ik hoop dat jullie er samen uitkomen.
dinsdag 13 april 2010 om 17:01
Je was niet perfect voor hem, want mannen willen geen vrouwen die aan ze hangen en afhankelijk van ze zijn.. Mannen willen een vrouw met zelfrespect en een eigen leven.. Je was niet meer interessant, hij had je al en kon alles doen wat hij wou.. Hij hoefde geen moeite voor je toen, want je kuste de grond waar hij over liep toch wel..
En ja, dan is het wachten op het moment dat er iemand anders langskomt waar die wel weer achteraan kan jagen..
Ik praat niks goed hoor, het blijft een klootzak, maar je kan niet zeggen dat je de perfectie vrouw was..
En ja, dan is het wachten op het moment dat er iemand anders langskomt waar die wel weer achteraan kan jagen..
Ik praat niks goed hoor, het blijft een klootzak, maar je kan niet zeggen dat je de perfectie vrouw was..
dinsdag 13 april 2010 om 17:02
Denk niet "ik heb mijn leven verneukt", Hij heeft je gewoon belazert, maar je hebt een baan en je kan verder met je leven. Doe dit ook. Kijk naar alle tips hier boven, maar doe wat: laat, ook aan jezelf, zien dat je er nog bent en dat je het waard bent op weg te gaan.
Het liefst vandaag nog, schijt aan zijn ouders en kies voor jezelf.
Het liefst vandaag nog, schijt aan zijn ouders en kies voor jezelf.
dinsdag 13 april 2010 om 17:03
TO kun je niet bij familie terecht? of vriendinnen, of desnoods een collega met wie je goed kunt opschieten? al is het maar voor een luisterend oor
Daarnaast, mag ik vragen waarom jullie niets op papier hebben? Hij het huis in zijn eentje, en geen samenlevingscontract oid. Niet heel erg handig, maar ja das achteraf lullen.
Daarnaast, mag ik vragen waarom jullie niets op papier hebben? Hij het huis in zijn eentje, en geen samenlevingscontract oid. Niet heel erg handig, maar ja das achteraf lullen.
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:00:
ik kan niet weg,,, ik ben zo bang zonder hem te moeten leven.. ik ben zo bang.... ik kan voor mijn gevoel niet weg,, alles trekt mij naar hem toe! waarom godverdomme
Lieverd, het voelt nu alsof je niet zonder hem kunt, helemaal omdat je je vanaf jonge leeftijd aan hem vastgeklampt hebt. Maar echt, je kunt het prima alleen! Je hebt een baan en dus eigen geld en daarmee dus onafhankelijkheid. Meer heb je niet nodig.
Je hebt niks aan deze man, hij gebruikt je en maakt je ongelukkig. Het leven is niet eng in je eentje. Het leven wordt pas eng als je in de tang zit van zo'n klootzak.
ik kan niet weg,,, ik ben zo bang zonder hem te moeten leven.. ik ben zo bang.... ik kan voor mijn gevoel niet weg,, alles trekt mij naar hem toe! waarom godverdomme
Lieverd, het voelt nu alsof je niet zonder hem kunt, helemaal omdat je je vanaf jonge leeftijd aan hem vastgeklampt hebt. Maar echt, je kunt het prima alleen! Je hebt een baan en dus eigen geld en daarmee dus onafhankelijkheid. Meer heb je niet nodig.
Je hebt niks aan deze man, hij gebruikt je en maakt je ongelukkig. Het leven is niet eng in je eentje. Het leven wordt pas eng als je in de tang zit van zo'n klootzak.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Ach meisje toch, ik kan me niet eens voorstellen hoe het moet zijn, jullie zijn al zo lang samen en jij was zo jong, dan heb je echt alles samen meegemaakt voor je gevoel (ik ben bijna 10 jaar samen met mijn vriend en ben nog iets jonger dan jij), en weet je niet eens hoe je zonder elkaar zou kunnen leven, ik heb zó met je te doen
Wat ongelooflijk rot en verdrietig voor je Vivalisa. Het is logisch dat je gevoel achter loopt bij je verstand nu (of andersom ). Dat kost tijd. Maar helaas moet je wel alvast beginnen met dingen te regelen nu. Om te beginnen goed voor jezelf zorgen, zorgen dat je niet lichamelijk ziek wordt. En regel tijd en ruimte (letterlijk en figuurlijk) voor jezelf, afstand, zodat je een beetje grip kunt krijgen op de situatie. En laat vooral een soa-test doen.
Wat een sneue, sneue man. Misschien ben je er nog niet aan toe om het te horen of zelf zo te voelen. Maar echt, wat een looser.
Zoek naar dingen om blij om te zijn nu. Een is alvast dat je nog geen kinderen met hem hebt. Want dan was dit nog veel erger geweest.
Wat een sneue, sneue man. Misschien ben je er nog niet aan toe om het te horen of zelf zo te voelen. Maar echt, wat een looser.
Zoek naar dingen om blij om te zijn nu. Een is alvast dat je nog geen kinderen met hem hebt. Want dan was dit nog veel erger geweest.
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:01:
ik had eigen rekening hij ook.. gezamelijke rekening voor boodschappen...
en nee niks op papier voor de rest.. ben ik dom heDom zou ik het niet willen noemen. Naïef, en goedgelovig misschien. Het zou dom zijn nog 1 seconde met hem verder te willen gaan
ik had eigen rekening hij ook.. gezamelijke rekening voor boodschappen...
en nee niks op papier voor de rest.. ben ik dom heDom zou ik het niet willen noemen. Naïef, en goedgelovig misschien. Het zou dom zijn nog 1 seconde met hem verder te willen gaan
dinsdag 13 april 2010 om 17:05
Ik zou niet meegaan vanavond. Hoe zie je dat voor je? Ga je zijn ouders troosten, ga je hem troosten ga je zijn gedrag vergoeilijken. Of verwacht je steun van zijn ouders? Doe het niet, het heeft geen zin.
Vanaf nu moet je aan jezelf denken. Werken aan je zelf vertrouwen. werken aan "ik". ga naar een psycholoog. Zoek andere hulp. Je wilt het nu nog niet zien, maar je relatie klinkt niet als gezond.
Maar vooral, laat hem met rust. Hoe meer jij je nu opdringt hoe verder je hem weg jaagt. Stuur geen sms'jes, geen e-mails, bel niet, niets! Richt je op jezelf.
Kan jij leven met een man die je dit aandoet? Of het is vooral de angst alleen te zijn?
Vanaf nu moet je aan jezelf denken. Werken aan je zelf vertrouwen. werken aan "ik". ga naar een psycholoog. Zoek andere hulp. Je wilt het nu nog niet zien, maar je relatie klinkt niet als gezond.
Maar vooral, laat hem met rust. Hoe meer jij je nu opdringt hoe verder je hem weg jaagt. Stuur geen sms'jes, geen e-mails, bel niet, niets! Richt je op jezelf.
Kan jij leven met een man die je dit aandoet? Of het is vooral de angst alleen te zijn?