vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je te kiezen hebt vivalalisa?

Bij hem blijven of niet?

Is de boodschap dan niet duidelijk dat er niets te kiezen valt?

- Hij heeft sinds een jaar een vriendin

- Zijn vriendin is zwanger van hem

- Hij is met haar op vakantie geweest

- Hij had plannen om met haar samen te gaan wonen

- Hij heeft geprobeerd om haar naar Nederland te laten komen

Hij kiest al een jaar voor haar en niet voor jou.
Lieve Lisa,

het enige wat je nu helpt is actie, eerst regelen, dan rouwen.

Doet het stapje voor stapje;

-neem contact op met je huisarts.

-laat in ieder geval jouw deel van het spaargeld op jouw rekening storten (hij blijft niet zo aardig, hij heeft nu nog macht over je want je kan nu nog niet zonder hem. Zodra jij sterker wordt, is geld ineens wel een probleem.)

-even niet in hetzelfde huis zijn. Hij naar zijn ouders of jij naar je broertje, wat jij aankan, maar creëer wat afstand.

-Vertel het aan familie en vrienden, geef mensen op zijn minst de kans om je te steunen.

En vergeet niet, het komt goed.
.
Hij is niet goed voor je!!!! En je moet vooral niet de keuze bij hem leggen. Het is niet de vraag of hij voor jou kiest, de vraag is wat wil jij?

Ga naar de huisarts, nu!
Alles is eigenlijk al gezegd, maar als toevoeging: kom uit die slachtofferrol.....................
.
quote:yoyo2 schreef op 14 april 2010 @ 11:08:

Bij hem blijven of niet?

Zo'n goeie post, dat ie best nog een keer gequoot mag worden!

Haal alsjeblieft dat geld van je rekening, want zoals eerder gezegd, zodra jij wat sterker wordt, is het ineens wél een probleem

Verder, heel veel sterkte!

Bij hem blijven of niet?

En nog maar een keer, want dit is inderdaad waar het om gaat.

Jij hebt niets meer te kiezen, want hij kiest niet voor jou.

Hij wil je zelfs het geld geven en een auto voor je kopen, als je hem maar los laat.

Meid, maak het niet nog erger en verneder jezelf niet zoals je nu doet. Pak je spullen en vertrek!
En zoek professionele hulp!
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 17:13:

ja hrety is mijn gespaarde geld. maar hij betaalde de hypotheek... dus ik zal niet alles ervan af halen.. hij heeft mij daar laten wonen dus zal de helft nemen dat is wel zo netjes

Ben jij gek!

Het huis is toch niet van jou? Zou toch wat zijn als jij wel hypotheek moest mee betalen terwijl je verder nergens recht op hebt. Dus het geld wat JIJ gespaard hebt van die rekening afhalen.

Geloof me... het klinkt heel hard maar doe het maar gewoon... Later ga je er misschien wel spijt van krijgen dat je zo coulant bent geweest (weet ik uit eigen ervaring...). Bij mijn ex was ik ook zo dat ik hem heel graag te vriend wilde houden. Hij heeft me wat dat betreft vreselijk genaaid, dus daar heb ik wel het nodige van geleerd. Het is JOUW geld wat je gespaard hebt, dus dat komt jou toe.

Als hij er problemen mee had dat jij niet mee betaalde had hij dat toen moeten aangeven, nu is het te laat...

Bij hem blijven of niet?

Goed verwoord, dit wou ik ook zeggen!

Vivalalisa sterkte met alles, en zorg dat je zo snel mogelijk even een plekje vind waar je tot rust kunt komen.
Vivlalisa, het enige wat ik je aanraad is om héél snel professionele hulp in te schakelen. Je hangt zo aan die oetlul, dat is echt ongezond. Weet je wie ook zo aan hun 'vriendje' hangen? Van die meisjes die door loverboys worden ingepalmd. (Met als verschil dat hij jou niet 'te werk' zet. Maar verder heeft hij je volledig onder controle)

Jij laat zelfs nu hém voor jóu kiezen. Ga je weg of blijf je? Nog steeds leg je al jouw keuzes in zijn handen. Dat is niet gezond. Niet in een relatie, niet voor JOU. Ik sluit me verder aan bij Yoyo2. Hij heeft gekozen voor zichzelf, en het wordt nu ook tijd dat jij voor jezelf gaat kiezen.
Failko wat erg voor je, wat je schrijft voel ik ook...

Ik DENK ook dat ik niet zonder hem kan, en voel het zelfde echt zo herkenbaar...

Maar als ik logisch na denk weet ik ook dat ik meer waard ben.. maar weet dat hij zo lief is en goed persoon.. dat hij dit nooit gewilt heeft....

Ik heb net een afspraak gemaakt met de dokter, de mijne kon pas vrijdag, dat is te ver weg dus ga morgen bij een ander praten.

Yoyo je hebt gelijk hij kiest al een jaar voor haar en niet voor mij, en kiest nog steeds niet en dat doet verdomd pijn...

Ik heb zelf niet het idee dat ik in een slagtofferrol zit, ik wil verder, maar ben gewoon nog verscheurd.. ik weet het pas een paar dagen. Ik moet dit verwerken.. hij is altijd mijn redder voorbeeld geweest... had een hele toekomst voor me... dat kan ik niet zomaar 1 2 3 verwerken.

Ik kan niet zomaar die hele toekomst achter mij laten alsof ik dat nooit gevoeld hebt..

Ik weet diep van binnen ook dat ik niet verder kan met hem... dat weet ik.. maar moet het allemaal zo snel gaan?

Maarik doe echt mijn best... ik wil ook verder en dit niet meer voelen, maar het heeft tijd nodig...

Mijn boosheid moet nog komen.

Die vergelijking met loverboys ha ja kan mij daar wel in vinden, en ik vond die meiden altijd zo dom!! Ha dacht wat zijn die naief zeg, maar ik ben net zo erg
Vivalisa, waar is jouw trots? Kom op hoor, die vent is het niet waard om hyperventilatie te krijgen en te smeken dat hij niet weg moet gaan.

Kom eens voor jezelf op. Je kunt het. Al neem je elke dag een stapje, je komt er beter uit dan in de situatie waar je nu in zit.

Vandaag: geld op een andere rekening zetten voordat vriend zich bedenkt

Morgen: afspraak met de huisarts en meteen een soa-test laten doen.

Jij moet kiezen voor jezelf. Hij heeft allang voor zichzelf gekozen en dat zul je moeten accepteren.
waar is mijn trots?? heel ver weg gestopt..

waar ben ik? waar is lisa?? ik weet niet wie ze is zonder hem.. en daarom is dit zo moeilijk, want ik moet weer iemand worden..

en zie in dat ik nooit iemand heb kunnen zijn, omdat hij mij in die periode zo heeft gesteund ben ik zo op hem gaan leunen dat ik hem op een voetstuk plaatste.

ik zat toen in een hele diepe put, en ik werd verliefd op hem, hij maakte mij gelukkig.... en mijn doel was hem gelukkig te maken..

nu valt hij weg, en lijkt het wel of ik er nooit ben geweest, en voel mij weer net zoals toen... het heeft allemaal tijd nodig..

dat geld op die rekening komt wel mag alles hebben en hij wilt nog geld toegeven ook... hij zal dat niet afpakken van mij, echt niet
quote:vivalalisa schreef op 14 april 2010 @ 14:20:

maar weet dat hij zo lief is en goed persoon.. dat hij dit nooit gewilt heeft....

Een goed en lief persoon leidt geen dubbelleven. Een goed en lief persoon belazert zijn vriendin niet al meer dan een jaar lang. En goed en lief persoon neukt niet met anderen als zijn vriendin denkt dat hij aan het werk is.

Hij heeft er misschien niet voor gekozen om verliefd te worden, maar hij heeft er wel degelijk voor gekozen om een dubbelleven te leiden. Om plannen te maken met een andere vrouw. Om jou doelbewust pijn te doen. Als hij dat allemaal niet had gewild had hij dat niet moeten doen, simpel. Maar hij koos voor haar, en niet voor jou. Laat dit alsjeblieft goed tot je doordringen!! Hij is niet zielig, hij is een manipulerende zak die jou zelfs nu nog met mooie praatjes weet te paaien. Wat als het gelukt was om zijn andere vriendin, zijn èchte vriendin zou ik haast willen zeggen, want tegen haar was hij wèl eerlijk, wat als het gelukt was om haar naar Nederland te halen? Dan had jij op straat gestaan hoor, dan had hij je gewoon het huis uit gebonjourd. Nu ben je nog lekker makkelijk als neukie voor als hij niet in Indonesië is. Zet alsjeblieft dat geld ergens waar hij er niet bij kan. Je kent hem namelijk niet, dat blijkt wel. Doe het! Wat kan het voor kwaad om het apart te zetten? Als hij dat ook goed vindt zoals hij nu beweert is er niet aan de hand toch? En als hij het er niet mee eens is blijkt wel weer wat een leugenaar hij is. Doe het, voor de zekerheid. Voor je eigen toekomst! Er is geen 'wij' meer in de toekomst, hij heeft straks een vriendin en een kind, en jij staat er zometeen alleen voor. Kom voor jezelf op!!!
Hoi,

Goed dat je en afspaak met de dokter hebt morgen!

Wat betreft het geld....misschien is het voor jou een stap te ver maar ik zou de adviezen van iedereen toch maar opvolgen. Hij kan dat nu wel zeggen van dat geld en dat hij dat niet zal afpakken maar ik zou hem na alles wat hij gedaan heeft absoluut niet meer op zijn woorden vertrouwen....
quote:_barbie_ schreef op 13 april 2010 @ 15:58:

Liefde doet rare dingen met je koppie

No worries, nog ff en dan kun je hem achter het behang plakken !!!

Zijn actie is namelijk alles behalve fraai en als er iemand getroost moet worden dan ben JIJ het wel!!

Heel veel sterkte!! Ben ik het helemaal mee eens.
quote:vivalalisa schreef op 14 april 2010 @ 14:28:

dat geld op die rekening komt wel mag alles hebben en hij wilt nog geld toegeven ook... hij zal dat niet afpakken van mij, echt nietHad je vorige week gedacht dat hij er een relatie op na zou houden en haar zwanger zou maken? Als je vorige week dat aan hem had gevraagd had hij óók ontkend en gezegd dathij met jou 98 zou worden. Door hem te vragen naar het geld weet hij al dat je er mee bezig bent, en voor je het weet is het echt weg. Dus, voor één keer, stap over al je liefde voor hem heen, en maak dat geld naar jezelf over. Op een rekening waar hij niet bij kan. Stap over je eigen trots, eigenwijsheid en wat al meer, en kies voor jezelf. Verstand op 0 en rekening overzetten.
heb het geld over gemaakt. 2 tellen werk ha maar voelt wel zwaar. mijn bankrekening lacht mij nu toe.. pfff wat moet ik toch met dat geld ha heb nooit om geld gegeven. gaf het liever aan andere dan aan mezelf. had toch allesal wat wou..

hij was heel matrialistisch altijd, zuinig netjes opalles. ik vond hem altijd iets autistisch hebben..(heb gewerkt met autisten, en herkende erg veel)

vorige week toen die terug was hebben we nog voor auto gekeken toen zei hij nog, dan nemen we er 2 allebei dezelfde staat leuk op het terrein haha hem hem gister nog gevraagd waarom hiij dat zei, hij meende het op dat moment, hij heeft een dubbelleven eenmet haar 1 met mij, en als die bij mij is voelt dat oook zo voor hem zei die

hij slaapt vanavond weer bij ze ouders,

vrienden hebben mij gebeld maar denk dat ik maar even mijn rust moet nemen. heb vrij geregeld tot dinsdag
Goed van je dat je dat geld eraf hebt gehaald! Hele goede stap en de goede richting! Je mag met recht trots zijn op jezelf!
Don\'t ever let them get you down
Ik vind ook dat je supergoed bezig bent! En volgens mij wordt het tijd om aan jezelf te geven en niet meer aan anderen.

Ook wel even goed dat hij weer bij zijn ouders slaapt, kan je wat afstand nemen en tijd nemen voor je eigen emoties.

En Joycejee zei het al: je mag met recht trots zijn!
Goed gedaan Vivalalisa, van het geld bedoel ik.

Zie je wel dat je het kunt.!!!!

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
dankjewel

al voelt het nog niet zo,, gaat allemaal te snel... maar weet dat dit een klein stapje is en dat er meer zullen volgen..

maandag autoexamen eerste keer ha ben heel benieuwd

vandaag ook gereden, en normaal heel nerveus maar boeide me niks. zitten huilen in auto kan me even niet sterk houden, maar het rijden ging heel goed alles ging op automatische piloot terwijl ik normaal heel veel na denk omdat ik bang ben om fouten te maken.. dus dat voelde wel even goed

ben alleen thuis en moet opruimen maar ach boeien kan ook andere keer. de dag nadat ik het hoorde als een gek alles shoon gemaakt thuis even gedachtes te verzetten... maar neem nu gewoon even me rust
en met geld haha heb ik al ideeen. ik neem gewoon een leuk autotootje, en ga misschien wel alleen die reis doen.. weg van hier weg van alles.... de wereld bekijken.. dan maar niet samen dan maar alleen.. misschien leer ik ervan.. maar dat is pas over aantal maanden dus nog tijd zat er over na te denken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven