Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik word al moe als ik de lijstjes van MissM zie.....





Mogguh....





Gefeliciteerd Buufje!!!



Oei Coetje, een kaakontsteking is niet fijn.

En hoe was het bij de HA voor je andere klacht?



Later meer,

Even checken bij de werkmannen.

Ze zijn het zwembad zomerklaar aan het maken!!!!!
Tandarts heeft mijn verstandskies eruit getrokken!Dat was maar een heel klein ding dus hij verwees me door naar de huisarts omdat mijn wang gloeit.Die constateerde net dat mijn speekselklieren en amandelen ontstoken zijn.Dus nog maar een abkuurtje erbij.Hiermee moet het snel beter gaan.

Voor mijn andere klachten heb ik zetpillen gekregen,dat is ook al een stuk beter.
Alle reacties Link kopieren
Jee, Coe, wat een narigheid. Ik hoop dat je snel opknapt!



Vanmorgen al de slaapkamers van de kinderen gepoetst, even koffie gekocht bij de super, bij de bank een naamswijziging doorgegeven.

Nu nog doen:

- Badkamer soppen

- trap naar zolder stofzuigen en soppen

- zolder stofzuigen en stoffen

- naar logopedie

- bureau opruimen en deze keer écht heel veel weggooien waar ik niet meer naar omkijk.

- indien nog tijd over: 1 of 2 keukenkastjes van binnen poetsen
Alle reacties Link kopieren
Pokkeklusje van een uur gedaan. Dat was deze week: vet/kaars/schoen/lijm/plakbandresten van het zeil afwurmen.

Bijna allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Buuf nog een keer gefeliciteerd. Heeft Happy niet voor een leuke verrassing gezorgd op het balkon. Zoiets als die van MissM.



Jeetje wat een lijst weer MissM. Daar zou ik nu moedeloos van worden. Ik ga zo even naaimachinewerk doen. 2 Rokken maken voor de spookydag. Heel makkelijk hoor. Dichtnaaien en een elastiek erboven aanzetten en ik vind het best.
Ah, goed dat je het zegt Zoeb, ik moet nog wat verstelwerk doen met de naaimachine!



Vandaag:

- de (werk)dag weer door zien te komen

- koken

- vaatwasser laten draaien en uitruimen

- terrastegels kopen

- potaarde kopen

- plantenbakken omgooien

- selectvracht bellen

- kdv bellen

- Albert ontvangen en de zooi opruimen

- wassen drogen opruimen



Zo snel mogelijk:

- kledingkast opruimen

- meubel in badkamer schuren en schilderen

- opruimen, opruimen, opruimen

- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet

- berging uit- en opruimen

- raam Mmetje verduisteren

- reling balkon schoon maken

- ramen wassen

- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken

- keuken witten

- meer spullen voor de kringloop verzamelen

- commode ophalen en monteren

- afspraak bij tandarts maken

- naar de kapper

- verstelwerk doen op naaimachine

- pakketje ophalen
Zoeb, het hoeft ook niet allemaal meteen af (maar wel graag zo snel mogelijk ivm verkoop huis). Maar ik vergeet anders wat ik moet doen. Of beter gezegd: ik zie door de bomen het bos niet meer, ik moet mezelf nu ook dwingen om eerst 1 ding af te maken voordat ik met het volgende verder ga. Anders wordt de zooi alleen maar groter, met die half-afgemaakte klussen.
Alle reacties Link kopieren
Coetje het loopt bij jou ook niet lekker hé. Beterschap.



Leuke kaart hé Buuf.



Welja MissM. Gooi er nog maar wat bij.
Iemand hier nog interesse in een gasfornuis met oven,hij is wit,merk etna.
Alle reacties Link kopieren
Jeuj! Doet de oven het goed? En de gaspitten niet te hard of te zacht?

Ik heb nu een monster dat het net aan doet De pitten werken wel goed..
Alle reacties Link kopieren
Leuk en lief hoe hier dingen van de één naar de ander gaan.

Coetje we willen je zaterdag wel mét dikke wang zien.



Twee rokken af. Simpel karweitje. De mijne is wat meer werk, dus ik ga nog even door.
Alle reacties Link kopieren
Ik wou dat ik ook wat weg te geven had...

Lijkt me zo fijn om iemand blij te maken.



Zoeb, zo is een rok makkelijk gemaakt.

Wat voor een maak je voor jezelf?





Oudste en ik hebben net haar kledingkast uitgemest. Het mooiste spul is naar Troela, en van Troela zelf is ook weer een volle vuilniszak weg.

Hoera.

Aan mijn eigen kledingkast zie ik geen begin of end (ik kan echt heel moeilijk dingen van mezelf weggooien) dus dat wordt nog even op de lange baan geschoven.



Vanmiddag:

Stofzuigen

Boodschappen halen voor de achterblijvers

Drop kopen voor MevrouwtjePoes.

De stad in om nieuwe kleren voor Oudste.

Tas inpakken voor Londen

Koken.
Mamz,de oven doet het.Zullen we even hyven dan brengen vriend en ik hem naar je toe.



Ja Zoeb ik kom met dikke wang!:)
Oja,moest ik nog ergens jassen,tassen,kettingen of weet ik veel wat ophalen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Goldielocks schreef op 14 april 2010 @ 11:46:

Drop kopen voor MevrouwtjePoes.

.Ik kwam even inbreken om te kijken hoe het hier is, en van dit soort berichten word ik wel blij hoor
Alle reacties Link kopieren
Badkamer en bovenverdieping zijn schoon, zolder en zoldertrap zijn schoon, zoon is bij de logopedist geweest en nu ben ik een beetje gaar. Vannacht slecht geslapen, dus eerst een dutje op de bank en dan vanmiddag de rest doen.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouwtje Poes, volgens mij was de drop een verrassing.



De twee rokken zijn inderdaad simpel gemaakt. 't Is me ook wel goed voor één avond. Ik heb nu dus voor ¤ 11.- twee rokken gemaakt. Een hele donkerrode en een donkergroene glanzende. Beetje chique stof van ¤ 5.- de meter.



Ik had een zwarte avondjurk.Die hangt nu al een jaar of tien aan mijn klerenkast in een verloren hoekje. Ik paste hem niet meer. Nu heb ik er de rok afgehaald en ik heb er twee paarse banen van (bijna) hetzelfde stof tussen gezet. Staat erg leuk. En nu is het niet meer zo avondjurkachtig. Ik ben alleen vergeten dat er dan natuurlijk ook een baan voering in de rok bij moet. Dus ik moet nog even voor voering naar de winkel. Dan kijk ik ook nog even voor leuke band.

Bij de jurk zat een hesje met baleinen. Die heb ik een beetje uitgehaald en die past nu ook weer. Daar zet ik van hetzelfde paarse stof als in de rok zit, wijde mouwen in. Ach ja, een beetje creatief en je hebt voor weinig geld iets leuks.

't Is lekker als het allemaal lukt zoals je wilde.
Klinkt goed Zoeb!
Vandaag:

- de (werk)dag weer door zien te komen

- koken

- vaatwasser laten draaien en uitruimen

- terrastegels kopen

- potaarde kopen

- plantenbakken omgooien

- selectvracht bellen

- kdv bellen

- Albert ontvangen en de zooi opruimen

- wassen drogen opruimen

- terrastegels leggen (en sommige op maat zagen, oei!)

- raam Mmetje verduisteren, plakfolie is in huis



Zo snel mogelijk:

- kledingkast opruimen

- meubel in badkamer schuren en schilderen

- opruimen, opruimen, opruimen

- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet

- berging uit- en opruimen

- reling balkon schoon maken

- ramen wassen

- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken

- keuken witten

- meer spullen voor de kringloop verzamelen

- commode ophalen en monteren

- afspraak bij tandarts maken

- naar de kapper

- verstelwerk doen op naaimachine

- pakketje ophalen
Alle reacties Link kopieren
Hihi, zeg het woord drop en MevrouwtjePoes komt langs waaien Helemaal gezellig hoor, mag je gerust vaker doen





Buuuuuf, proficiat! Wat ben je al heerlijk jong oma geworden realiseer ik me nu. Wat leuk! Happy ook gefeliciteerd met je leuke vrouw!



Coe, beterschap! Mocht het je lukken hier een ketting en jas af te halen, dan heel graag Ik zou namelijk even niet weten wanneer ik het af zou kunnen gooien, Lief is de hele week laat.



MissM, ik scroll door je lijstjes heen hoor



Hier vandaag:

- gewerkt

- rusten doe ik nu

- collega en kinderen hier laten douchen

- koken

- naar de film vanavond



Lijkt me weer meer dan genoeg!
Ik kom het wel halen hoor lieve Fuss!Komt het morgen na schooltijd uit?
Alle reacties Link kopieren
Morgen ben ik naar de praatjuf. Denk dat ik pas tegen half 5 weer thuis ben dan....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer, maar half.

Moest heel veel doen en er komt geen kut van terecht.... Zucht.



Dus;

- werken

- met de buurvrouw ouwehoeren

- opruimen

- stofzuigen

- groenten en fruit kopen

- vlees halen voor vanavond

- collecteren
668, the neighbour of the Beast
Fuss,rond half 7 dan?



Marels,als je wilt heb ik zo 2 kaarten van de ahaktie voor je.Of voor iemand anders hier....er zit hier nl een heel aardige meneer aan de kassa van de ah die mij zomaar 16 zegels gaf(en dat ondanks mijn dikke wang
Pijn lijkt trouwens wel iets af te nemen,nu de zwelling nog



Ik moet zometeen de route van het verkeersexamen nog met Oudste fietsen en schoenen kopen met middelste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven