Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Leuk dat je em hebt Marriss!

Ik had ook als eerste m'n hand getekend, hihi...

Ja, Noah, jou hoorde ik nog erover dat je niet creatief was, nou, dus wel, met die vis!
Ik heb em besteld hoop dat ik er van ga leren hoe ik 'outside the box' kan denken en dat ik creatievere oplossingen kan bedenken dan ik nu denk
Tilalia leuk nog een wrecker erbij!

Mariss het is altijd leuk om te delen toch, niet iedereen is een waar kunstenaar of de meest originele in het invullen van de opdracht maar het is juist leuk te zien hoe iedereen de opdrachten toch net weer ander interpreteerd!

Ik heb gister mijn krantenpagina afgemaakt (zal vandaag nog wel posten) en de helft van de circelpagina gemaakt, hoop vandaag een gaatje te hebben om de andere helft ook af te kunnen maken.

Steph dubbelzijdig tape zou idd een idee zijn maar daar moet denk wel wat overheen (ik wil de paperclips uit vorm trekken en dan dus een doolhof er van maken) ik ga nog even verder broeden op het idee!
Ben zowaar van de week weer even bezig geweest. Heb die pagina gemaakt met die envelop die je vol moest maken alsof je aan de telefoon zat. Is best leuk geworden.

Hoop vandaag er weer meer aan te kunnen doen.
Suuz. misschien gewoon met kleine stukjes plakband?

Mariss: lekker bezig!
Ik heb een Franse postzegel (van 't Postcrossen), dus die gaat ook mooi op m'n postzegelpagina!
Tilalia, ik moest ook outside the box-denken. Is me wel gelukt met de cirkelpagina. Nog niet af hoor.

Janna, handige hobbie hebben wij.
Heb gisteren de handbladzijde gemaakt en ik ben zwaar aan t nadenken over de vierletterwoordenblz.

Verder bij appie 2 appels gekocht met meerdere stickertjes erop.....
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 14 april 2010 @ 09:03:

Ben zowaar van de week weer even bezig geweest. Heb die pagina gemaakt met die envelop die je vol moest maken alsof je aan de telefoon zat. Is best leuk geworden.

Hoop vandaag er weer meer aan te kunnen doen.Foto!
Erop is ook een VIERletterwoord. Foto ook.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 14-04-2010 13:47
Reden: vergeten
% gewijzigd
Ik ben nog niet zo actief als jullie maar lees geregeld mee (zien wrecken doet wrecken ) en heb een paar opdrachten die mij niet duidelijk zijn, maar wellicht kunnen jullie helpen.. wat betekent:

-sample various substances found in your home

-stain log

Mij lukt het ook maar niet om aan fruitstickers te komen, de groenteboer doet niet aan plakkertjes
quote:steph schreef op 14 april 2010 @ 13:21:

Janna, handige hobbie hebben wij.Ja, eerst vond ik 't stom dat de kaart in een envelop zat, maar nu kan ik em dus mooi voor m'n wreckie gebruiken!
quote:Schravelvot schreef op 14 april 2010 @ 16:30:

Ik ben nog niet zo actief als jullie maar lees geregeld mee (zien wrecken doet wrecken ) en heb een paar opdrachten die mij niet duidelijk zijn, maar wellicht kunnen jullie helpen.. wat betekent:

-sample various substances found in your home Volgens mij moet je dan allerlei dingen uit je huis daarop doen. Bijv. azijn, olie, jam, zeep... Toch?
quote:_69_ schreef op 14 april 2010 @ 13:41:

[...]

Foto! haha ben mijn kabeltje kwijt. Ga hem binnenkort opsnorren.
Schravelvot, stainlog is blz. met vlekken
Mooie bladzijde 69! Daar word je vrolijk van!
Oh, die oranje rechts is 1 ogig

Waar je op let!! Maar t zijn wel 2 oogjes ; alleen heul dicht tegen elkaar.
quote:Janna80 schreef op 14 april 2010 @ 19:03:

Oh, die oranje rechts is 1 ogig

een echte wrecker want hij lacht net zo hard als de 2-ogen

69 het is echt een mooie pagina geworden!
69, mooie pagina.

Ik ben met de gehele pagina echt out of the box gegaan, kleuren die enorm vloeken bij elkaar gedaan. Leuk (weer een vierletterwoord). Moet ook de cirkelpagina afmaken, maar af en toe ff iets anders doen anders zie ik alleen maar cirkels en puntjes.
quote:steph schreef op 14 april 2010 @ 19:25:

69, mooie pagina.

Ik ben met de gehele pagina echt out of the box gegaan, kleuren die enorm vloeken bij elkaar gedaan. Leuk (weer een vierletterwoord). Moet ook de cirkelpagina afmaken, maar af en toe ff iets anders doen anders zie ik alleen maar cirkels en punt jes.en nog een paar
Leuk 69!

Ik weet zeker dat er op mijn werk nog iemand een WTJ heeft. Alleen heeft die het niet begrepen. Of juist wel en denkt hij/zij enorm out of the box.

Want echt overal verschijnen fruitstickers

In de liften, op deurklinken, op kasten... Die ik er vervolgens samen met een collega weer afpulk
Thanks voor de antwoorden, kan ik weer vooruit

Maareh, als je etensresten in je wreckie gaat smeren, gaat dat niet ontzettend meuren/schimmelen?
Mijn eerste pagina (met 4-letter woorden) is af! Zal even een foto ervan plaatsen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven