Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Nee Spijker, bijna niemand kan het lezen.

Ik ging naar de supermarkt, staat er een meisje fruistickers van oa de bananen af te halen. Ik vraag waarom doe je dat? Raad eens jaaaaaaaaa een jonge WTJ-er. Ik heb op de bananen een stuk of wat stickers zitten. Lachuh.

Dit zijn er weer een paar van mij

De fruitstickers tot nu toe,

De afdruk blz met dikke klodders verf (die heeft echt een week moeten drogen haha)

En mijn boodschappenlijstje, is ook nog niet af, maar ik vind het zo leuk om jullie foto's te bekijjken. Dan kan ik zelf niet achterblijven natuurlijk.

Ik heb hier ook een dummie, de goeie ideën komen meestal pas ná het maken van een opdracht.
Oh, ze zijn wel een beetje klein. Nouja, lekker overzichtelijk

Even stickertjes gescoord bij de Jumbo..
Emmetje, moet hij nog onder de douche? Leuk als die kleuren doorlopen. Wel mooi geverfd.

Jumpsje, ik ben dus toch niet zo erg.
Jumpsje, haha, heb nu al medelijden met de persoon die die meloen gaat kopen. Die moet nu bij de kassa wachten omdat er geen sticker op zit en de kassiére hem niet kan scannen

Steph, hij is al onder de douche geweest gelukkig. Die plakken verf krijg ik nooit meer van mn badkamertegels....
Leuk die dummie ook! Wil vanavond weer wrecken.
Meloenen hebben een vaste prijs dus dat komt wel goed Emmetje

Ben ook weer bezig, maar het duurt zolang voordat de verf droog is..
Ha gelukkig Schravelvot...een zorg minder

(maar weten de kassieres die prijs uit hun hoofd?, of is daar een plu-nummer voor? haha, ik kan er maar druk mee zijn)
Sommige weten het uit hun hoofd maar er is idd een plu-nummer voor. De prijs van meloenen is vrij prijsvast volgens mij.

Tis maar waar je je druk om maakt

Ik wil coffee gaan drippen/spillen etc.. maar heb geen zin om koffie oid te maken.
Hahaha, ja en het erge is nog dat dat bovenstaande allemaal door m'n hoofd ging in de winkel.. 0:-)
Hahahaha Jumpsje, goed van je! Hahaaa

Binnenkort in de krant:

"Opmerkelijke verdwijning van fruitstickers".

Van onze verslaggever.

De afgelopen weken zijn op mysterieuze wijze massaal fruitstickers ontvreemdt. Van diverse locale supermarken komen er bij de politie meldingen binnen over deze vreemde diefstallen. De politie tast echter in het duister als het om de daders gaat maar aanwijzen zijn te herleiden naar een nieuwe beweging die zich vooral op openbare fora openbaar bekend maakt. Deze progressieve en zeer kleptomanische beweging noemen zich "wreckers". De reden van de diefstal blijft echter vooralsnog een mysterie.
Haha, grappig om te zien hoe iedereen op fruitsticker-jacht gaat! En leuk om al jullie creaties te zien!

Ik heb zelf (nog?) geen WTJ, maar werk wel in dummy's bij vlagen.
Goed idee. GE. Lijkt me heel goed voor je!
quote:noahtb schreef op 15 april 2010 @ 17:46:

Binnenkort in de krant:

"Opmerkelijke verdwijning van fruitstickers".

Van onze verslaggever.

De afgelopen weken zijn op mysterieuze wijze massaal fruitstickers ontvreemdt. Van diverse locale supermarken komen er bij de politie meldingen binnen over deze vreemde diefstallen. De politie tast echter in het duister als het om de daders gaat maar aanwijzen zijn te herleiden naar een nieuwe beweging die zich vooral op openbare fora openbaar bekend maakt. Deze progressieve en zeer kleptomanische beweging noemen zich "wreckers". De reden van de diefstal blijft echter vooralsnog een mysterie. ik ga dit uitprinten en inplakken op de happy thoughts pagina!
Dummies van de witte boekenmarkt??

Vertel eens..

Ben wel nieuwsgierig eigenlijk naar die boekjes.
en mijn boodschappenlijstjes pagina heb ik vandaag afgemaakt

anoniem_36602 wijzigde dit bericht op 15-04-2010 18:10
Reden: volgens mij doet de foto het niet
% gewijzigd
quote:suuz83 schreef op 15 april 2010 @ 18:05:

[...]

ik ga dit uitprinten en inplakken op de happy thoughts pagina!Leuk idee!
Op de 'happy thoughts'-pagina plak ik allemaal stickertjes met positieve teksten. En soms een tekeningetje..
quote:noa_lynn schreef op 15 april 2010 @ 18:07:

Dummies van de witte boekenmarkt??

Vertel eens..

Ben wel nieuwsgierig eigenlijk naar die boekjes.

Ja, inderdaad die van de witte boekenmarkt! Ik teken en plak (collage) er vooral in, maar schrijf er ook wel in!

Hoe groot zijn de WTJ's eigenlijk? Is dat vergelijkbaar met zo'n dummy (a5 formaat dacht ik) ?

Misschien een beetje offtopic, maar kwam via dit topic ook bij het postcrossing topic terecht, klinkt ook leuk! Ik geloof dat ik nog niet helemaal snap hoe het werkt , maar ga me er eens even in verdiepen.
Hahaha Noahtb dat artikel!

Noa_lynn, die dummies verkopen ze bij de witte boekhandel, dat zijn boeken met lege blz. Kun je lekker je eigen opdrachten verzinnen.
Oh, haha, vergeet ik helemaal uit te leggen wat een dummy nou eigenlijk is.

Wat emmetje81 dus zegt!
Een soort van leeg notitieboekje zonder lijntjes dus..

Wie weet eens kijken als ik weer in de stad ben.

Klinkt wel leuk, enne mn wtj is erg verslavend aan het worden en dat al binnen een week .

Een WTJ is ook een A5 formaat, bij bol.com en Selexys te koop.
Supergrappig dat krantenartikel! Je zou het voor de groep gewoon naar de plaatselijke super moeten sturen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven