Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit??

14-04-2010 17:55 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v een topic over de tuinbroek... Ik wil eigenlijk wel een leuke jumpsuit.. Wat vinden jullie ervan en welke vinden jullie een leuke??
quote:Star schreef op 14 april 2010 @ 19:20:

Huppeltje,ik haal mijn posting weg Thank you :-)
Mlle_j, die van FilippaK is inderdaad heel erg mooi... die kleur alleen al!
quote:robo schreef op 14 april 2010 @ 19:23:

Die met een korte broek heten playsuits, tenminste bij Asos, en die vind ik dan weer niks...

Ik vind jumpsuits alleen leuk met lange pijpen eigenlijk.

Klopt, en dan heb je ook weer catsuits, maar volgens mij is dat eigenlijk hetzelfde als de jumpsuit..

Had jaren 90 een paarsachtige catsuit (zo werd dat toen iig genoemd) en daar was ik echt gek op. Heb hem weggedaan bij verhuizing maar achteraf heb ik dar wel een beetje spijt van...
Jaa te gek he? Al vroeg mijn vriend of ik bij de plantsoenendienst was gegaan (hij nam een groene overall waar ipv een stylish jumpsuit)
maar de vraag blijft: hoe ga je naar de wc????
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Knopen open (bovenlijf), tailletouw los, broek naar beneden. Doe je ding. Vervolgens ophijsen&dichtknopen
Niet. Gewoon ophouden. Een beetje meid plast op tijd. (dwz voor ze haar jumpsuit aantrekt..)
quote:huppeltje75 schreef op 14 april 2010 @ 18:08:

[...]

Ja fuck daar ben ik ook bang voor. en met ,m 1.72 en 64 kilo gaat dat m niet worden ben ik bang. Toch vind ik ze leuk...Wat??? 1.72 en 64 kilo en je kan zo'n ding niet aan? Youre blessed girl!
Een catsuit is een strakke jumpsuit, volgens mij :-)

Tenminste, zo heette dat in de danswinkel waar ik vroeger mijn dansspullen kocht.
quote:singalala schreef op 14 april 2010 @ 19:33:

maar de vraag blijft: hoe ga je naar de wc????

Mijn strapless geval is supermakkelijk voor WC-bezoek: je trekt 'm naar beneden en klaar

Verder wat Mlle_j zegt.
Maar dan zit je dus echt meer dan halfnaakt op de plee.... En is het ook weer een heel gedoe om jezelf weer aan te kleden.

Niet geschikt voor mensen met een prikkelbare darm dus
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ow ik vind deze echt heel vet:

Hoe werkt het met kopen bij Asos? Als het niet past stuur je het terug, maar dan betaal je wel verzendkosten? En betaal je direct bij bestelling of na passen? Iemand ervaring?
Jahoor, ik heb wel via asos gekocht. Je betaalt bij bestelling en als je terug moet sturen komen die kosten op jouw conto.

Ik heb alleen nooit iets hoeven terugsturen
quote:singalala schreef op 14 april 2010 @ 19:39:

Maar dan zit je dus echt meer dan halfnaakt op de plee.... En is het ook weer een heel gedoe om jezelf weer aan te kleden.

Niet geschikt voor mensen met een prikkelbare darm dus ik draag er een BH en een topje onder, dus helemaal halfnaakt ben ik niet. En drie knopen openroetsen en een touwtje ontknopen is minder werk dan bv een kokerrok met ritsje op rug plus panties van heupen stropen en weer aandoen...
quote:robo schreef op 14 april 2010 @ 19:41:

Jahoor, ik heb wel via asos gekocht. Je betaalt bij bestelling en als je terug moet sturen komen die kosten op jouw conto.

Hmm dat is wel ellendig, want dan kan je niet even passen en terugsturen als je het niet leuk vindt :(
Dat kan best El_lebel, maar het kost je dan één keer verzendkosten naar Engeland, voor het passen en terugsturen.

Ze hebben op Asos trouwen wel prima de maten omschreven, dus met binnenbeenlengte en al. Ik heb er twee of drie keer besteld en tot zover paste het altijd keurig.
Heb ook wel eens wat bij Asos gekocht en ook geretourneerd. (Supercoole paarse Karen Millen jurk, waar ik de UK size verkeerd van gegokt had). Je bent de verzendkosten dan wel zelf kwijt maar op een bedrag van 160 pond voor een jurk boeit dat even niet. Vind de site echt handig, je kunt ook zoeken op kleur, type (avond, cocktail, dressy) enzo.

@ Mille. Wat voor topje draag jij onder zo'n jumpsuit??
Gewoon een topje tegen het zweten waar je verder niets van ziet, meestal een laag topje van dunne katoen of modal, verder zoals op de foto (dus geen 'rand' boven decollete. Doe er wel een vestje over tegen de kou soms
Vind die groene ook wel heel cool. Alhoewel ik me afvraag of tie mij zou staan. Mag ik vragen naar jouw lengte/gewicht?
quote:El_lebel schreef op 14 april 2010 @ 19:40:

Ow ik vind deze echt heel vet:

[afbeelding]

Hoe werkt het met kopen bij Asos? Als het niet past stuur je het terug, maar dan betaal je wel verzendkosten? En betaal je direct bij bestelling of na passen? Iemand ervaring?deze vind ik ook stoer. Hij is alleen in grey en navy, dat vind ik dan weer jammer..
quote:huppeltje75 schreef op 14 april 2010 @ 19:56:

Vind die groene ook wel heel cool. Alhoewel ik me afvraag of tie mij zou staan. Mag ik vragen naar jouw lengte/gewicht?Ik ben 1,82 en weeg (ongeveer) 66 kilo. Echt dun hoef je voor dit model niet te zijn want er zit wel ruimte in, maar beetje lange benen en smalle taille doen het wel goed, anders wordt het echt een overall vrees ik.
Toch bedoel ik dat. We schelen 10 cm en maar 2 kilo... Mijn "normale" gewicht is 62, maar mijn 1.72 is dat toch niet hetzelfde.
Ik denk niet dat dat een probleem is... zou m gewoon proberen! Verhoudingen zijn belangrijker dan gewicht (dat zegt sowieso heel weinig vind ik) en zeker met hakken kan het prachtig staan!
Daar zit wat in, heb laatst paar killer Guess-"purno's" gekocht. Waar heb jij je js gekocht?
Bij Filippa K, en ik combineer ze ook met zwarte lakpumps, of als ik lui ben, mocassins, is heel leuk! Ik denk altijd maar dat als ik er in een gewone broek niet dik uitzie, dat in een jumspuit niet zo heel veel erger kan zijn, als het al erger is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven