Jumpsuit??
woensdag 14 april 2010 om 19:31
quote:robo schreef op 14 april 2010 @ 19:23:
Die met een korte broek heten playsuits, tenminste bij Asos, en die vind ik dan weer niks...
Ik vind jumpsuits alleen leuk met lange pijpen eigenlijk.
Klopt, en dan heb je ook weer catsuits, maar volgens mij is dat eigenlijk hetzelfde als de jumpsuit..
Had jaren 90 een paarsachtige catsuit (zo werd dat toen iig genoemd) en daar was ik echt gek op. Heb hem weggedaan bij verhuizing maar achteraf heb ik dar wel een beetje spijt van...
Die met een korte broek heten playsuits, tenminste bij Asos, en die vind ik dan weer niks...
Ik vind jumpsuits alleen leuk met lange pijpen eigenlijk.
Klopt, en dan heb je ook weer catsuits, maar volgens mij is dat eigenlijk hetzelfde als de jumpsuit..
Had jaren 90 een paarsachtige catsuit (zo werd dat toen iig genoemd) en daar was ik echt gek op. Heb hem weggedaan bij verhuizing maar achteraf heb ik dar wel een beetje spijt van...
woensdag 14 april 2010 om 19:33
woensdag 14 april 2010 om 19:34
woensdag 14 april 2010 om 19:39
Maar dan zit je dus echt meer dan halfnaakt op de plee.... En is het ook weer een heel gedoe om jezelf weer aan te kleden.
Niet geschikt voor mensen met een prikkelbare darm dus
Niet geschikt voor mensen met een prikkelbare darm dus
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 14 april 2010 om 19:43
quote:singalala schreef op 14 april 2010 @ 19:39:
Maar dan zit je dus echt meer dan halfnaakt op de plee.... En is het ook weer een heel gedoe om jezelf weer aan te kleden.
Niet geschikt voor mensen met een prikkelbare darm dus ik draag er een BH en een topje onder, dus helemaal halfnaakt ben ik niet. En drie knopen openroetsen en een touwtje ontknopen is minder werk dan bv een kokerrok met ritsje op rug plus panties van heupen stropen en weer aandoen...
Niet geschikt voor mensen met een prikkelbare darm dus ik draag er een BH en een topje onder, dus helemaal halfnaakt ben ik niet. En drie knopen openroetsen en een touwtje ontknopen is minder werk dan bv een kokerrok met ritsje op rug plus panties van heupen stropen en weer aandoen...
woensdag 14 april 2010 om 19:45
woensdag 14 april 2010 om 19:50
woensdag 14 april 2010 om 19:50
Heb ook wel eens wat bij Asos gekocht en ook geretourneerd. (Supercoole paarse Karen Millen jurk, waar ik de UK size verkeerd van gegokt had). Je bent de verzendkosten dan wel zelf kwijt maar op een bedrag van 160 pond voor een jurk boeit dat even niet. Vind de site echt handig, je kunt ook zoeken op kleur, type (avond, cocktail, dressy) enzo.
@ Mille. Wat voor topje draag jij onder zo'n jumpsuit??
@ Mille. Wat voor topje draag jij onder zo'n jumpsuit??
woensdag 14 april 2010 om 19:57
quote:El_lebel schreef op 14 april 2010 @ 19:40:
Ow ik vind deze echt heel vet:
[afbeelding]
Hoe werkt het met kopen bij Asos? Als het niet past stuur je het terug, maar dan betaal je wel verzendkosten? En betaal je direct bij bestelling of na passen? Iemand ervaring?deze vind ik ook stoer. Hij is alleen in grey en navy, dat vind ik dan weer jammer..
Ow ik vind deze echt heel vet:
[afbeelding]
Hoe werkt het met kopen bij Asos? Als het niet past stuur je het terug, maar dan betaal je wel verzendkosten? En betaal je direct bij bestelling of na passen? Iemand ervaring?deze vind ik ook stoer. Hij is alleen in grey en navy, dat vind ik dan weer jammer..
woensdag 14 april 2010 om 20:04
quote:huppeltje75 schreef op 14 april 2010 @ 19:56:
Vind die groene ook wel heel cool. Alhoewel ik me afvraag of tie mij zou staan. Mag ik vragen naar jouw lengte/gewicht?Ik ben 1,82 en weeg (ongeveer) 66 kilo. Echt dun hoef je voor dit model niet te zijn want er zit wel ruimte in, maar beetje lange benen en smalle taille doen het wel goed, anders wordt het echt een overall vrees ik.
Vind die groene ook wel heel cool. Alhoewel ik me afvraag of tie mij zou staan. Mag ik vragen naar jouw lengte/gewicht?Ik ben 1,82 en weeg (ongeveer) 66 kilo. Echt dun hoef je voor dit model niet te zijn want er zit wel ruimte in, maar beetje lange benen en smalle taille doen het wel goed, anders wordt het echt een overall vrees ik.