Mode & Beauty alle pijlers

Tuinbroek

14-04-2010 17:28 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op diverse fashion sites de tuinbroek weer opduiken , ik moet zeggen vind ze best wel leuk, zou dit voorjaar in het mode beeld moeten komen,even voor de goede orde ik bedoel niet die boeren overalls maar modieuze broekjes, wat vinden jullie ?

Ik vind ze zelfs niet leuk bij hele slanke vrouwen. Misschien bij tieners nog wel, maar dan houdt het ook wel op.
lief zo n tuinbroek maar wat een hel als je moet plassen
quote:Festen schreef op 14 april 2010 @ 19:02:

lief zo n tuinbroek maar wat een hel als je moet plassenJaaa...mijn mama trok er dan zo'n fijne jas-die-je-over-je-hoofd-moet-uittrekken overheen...hoe vaak ik in mn broek heb geplast...
Hier een groot tuinbroekfan!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Voor als je zwanger bent.

quote:Festen schreef op 14 april 2010 @ 19:02:

lief zo n tuinbroek maar wat een hel als je moet plassenPlastuit gebruiken.
Bij dit topic komt een net verwerkt trauma weer naar boven. 9 jaar geleden had ik een tuinbroek gekocht in een hele mooie aparte zachtgele kleur. Wonder boven wonder vond ik in een klein boetiekje een ruitjes t-shirt van precies diezelfde kleur. Hoge gympen eronder en het was een superleuke combinatie waar ik ook een hoop complimenten over. Ik heb die combinatie dus 5 (!) jaar in de zomer gedragen tot ik besloot dat het echt niet meer kon. Die hele combi weggedaan en nog steeds heb er eeuwig spijt van dus ja, ik ga echt wel een tuinbroek kopen.
quote:mariesophie schreef op 14 april 2010 @ 20:15:

[...]

Plastuit gebruiken.Dat gaat dus niet want zo'n kreng heeft 9 van de 10 keer geen gulp om die plastuit in te steken.
quote:Zamirah schreef op 14 april 2010 @ 19:44:

Voor als je zwanger bent.

[afbeelding]...waaruit maar weer eens blijkt dat het verval dus ook al keihard kan toeslaan voordat het kind geboren is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven