Mode & Beauty alle pijlers

Tuinbroek

14-04-2010 17:28 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op diverse fashion sites de tuinbroek weer opduiken , ik moet zeggen vind ze best wel leuk, zou dit voorjaar in het mode beeld moeten komen,even voor de goede orde ik bedoel niet die boeren overalls maar modieuze broekjes, wat vinden jullie ?

Het is niet leuk hoor echt niet.Ook niet als het nu opeens gepromoot wordt. Vorig jaar vond je het toch ook achterlijk?En nu dan wel leuk omdat je het weer ziet?

Hypocriet
Er zit dit seizoen wel een beetje model in zo te zien voor het eerst....
Don\'t ever let them get you down
vind die 2e foto welk leuk, maar de 1e niet hoor!
Er zit inderdaad een model in, dat scheelt. Op mij valt zo'n broek denk ik zoals ie is, als een vormloze aardappelzak.

Ik vind het niet mooi, nooit gevonden ook, ook al niet in 1984 toen ik ze nog van mijn moeder aanmoest.
Pas maar op, zometeen word je voor pot uitgemaakt, dat gebeurt tenslotte ook altijd als je zegt dat en een kort kapsel hebt!

Kom er maar in....
Huts!
Alleen leuk bij Dexie's midnight runners:

Come on Eileen
zo begon het ook met de Uggs, de Birckenstocks en de harembroek...Omdat het op de catwalk verschijnt moet je het ineens mooi vinden?

Op een foto met een enorm gestyleerd model weten ze er nog wat van te maken maar in het straatbeeld moet ik regelmatig gniffelen om

a) slanke vrouwen in strakke kleding met enorme berenpoten eronder (de Uggs dus...) Zelf hoogzomer (?) alsof ze een bijbaantje hebben in eurodisney en vergeten zijn een gedeelte van hun baloe pak uit te trekken. Vaak ziin hun enkels zo doorgezakt dat het ook weer iets wegheeft van Bambi die voor het eerst probeert op te staan.

b) het type verslofte huisvrouw, die blij is dat haar comfi Birkenstocks eindelijk in de mode zijn, nu mag ze er ongegeneerd mee over straat! (soms zelfs in een kek kleurtje...woew!)

c) De volslanke dames die, doordat de belijning de plank totaal misslaat, eruit zien alsof ze hun (harem)broek hebben volgepoept.

d) en dan nu de tuinbroek er ook nog eens bij, ik zeg dat wordt lachen deze zomer!
Ik vind ze leuk.. De baggy tuinbroek tenmiste.. Leuke sneaker eronder, leuk.

Ik heb ugg's, skinny's, birkinstocks en binnenkort ook een tuinbroek. Vast gezellig als wij elkaar tegenkomen .
quote:iris1969 schreef op 14 april 2010 @ 17:44:

Come on Eileen

Ah, jeugdsentiment!

Ziet er in de clip ook niet uit, die tuinbroeken, maar ten eerste zit er een man in en ten tweede leidt de muziek gelukkig erg af.
En toch vind ik hem ook leuk hoor, iig die tweede pic van linda123.

Even off topic maar in het verlengde ervan... Wat vinden jullie van de jumpsuit..??? Ben eigenlijk toch wel beetje van plan er een te kopen (als ik weer op mn eigen gewicht zit...)
Ik vind die tweede foto leuk, eerste niet zo.

Jumpsuit vind ik ook leuk. Zag ze op de Wehkamp site. Geinig hoor.
Volgens mij had Nicolette Kluijver deze week een fijne tuinbroek aan in de Viva! BlueBlood dacht ik...
*heeft heimwee naar de jaren 80*

Zoals ik elders ook al schreef...ik woonde in zo'n broek, eind jaren 80. Ik had er 3, grootste maat. En dan hingen ze alleen aan de schouderbanden, de rest hing los om het lijf.

Paar allstars eronder, wit overhemd met een stropdas en gaan met die banaan
quote:misschicken schreef op 14 april 2010 @ 17:57:

Zoals ik elders ook al schreef...ik woonde in zo'n broek, eind jaren 80. Ik had er 3, grootste maat. En dan hingen ze alleen aan de schouderbanden, de rest hing los om het lijf.

Paar allstars eronder, wit overhemd met een stropdas en gaan met die banaan Ik heb er ook heel lang een gedragen. Idd met een paar witte gympen en meestal deed ik er een strak shirtje onder. Heb mijn broek nog niet zo lang geleden verkocht via Marktplaats. Eigenlijk best jammer .
a) slanke vrouwen in strakke kleding met enorme berenpoten eronder (de Uggs dus...) Zelf hoogzomer (?) alsof ze een bijbaantje hebben in eurodisney en vergeten zijn een gedeelte van hun baloe pak uit te trekken. Vaak ziin hun enkels zo doorgezakt dat het ook weer iets wegheeft van Bambi die voor het eerst probeert op te staan.

Ok, lig nu onder tafel van het lachen!!!
quote:misschicken schreef op 14 april 2010 @ 17:57:

Paar allstars eronder, wit overhemd met een stropdas en gaan met die banaan
Ik heb tuinbroeken altijd wel leuk gevonden. Jammer dat ze uit de mode gingen.
Kan wel, als je zwanger bent.
Ik vind ze eigenlijk alleen leuk bij kleine kinderen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Tuinbroeken en beenwarmers zijn dingen die ik nooit meer aandoe, ook al is het soms ineens weer leuk en in, later op foto's schaam je je altijd.
Ik heb er jaren in rondgelopen Toen ik nog jong en strak was

Bij jonge meiden vind ik het wel leuk, maar dan wel met een t-shirt en gympen of zo, niet met een grote zonnebril en veel goud
quote:iris1969 schreef op 14 april 2010 @ 17:44:

Come on EileenDie kwam ik ook net posten
Ik had Come on Eileen ook al gepost bij de onflatteuze foto's van de sterren omdat Katy Holmes Kate Cruise er 1 droeg.

Geweldig nummer!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind tuinbroeken leuk. Heb er nog 1 liggen, pas hem alleen niet meer.

Ze moeten wel altijd maar aan één kant vastzitten. Hoewel een schoolgenoot van vroeger het daar niet mee eens was: die vroeg serieus of die soms kapot was...
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven