Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:Schravelvot schreef op 14 april 2010 @ 19:53:

Thanks voor de antwoorden, kan ik weer vooruit

Maareh, als je etensresten in je wreckie gaat smeren, gaat dat niet ontzettend meuren/schimmelen?

beetje uitkienen wat je pakt.

ik heb olie, siroop, danoontje, nagellak etc.
Volgens mij niet één woord dubbel Blauw, roze, groen en oranje zijn 4-letterwoorden, met geel een aantal viertjes er tussen geschreven. (alleen de kleuren oranje/geel/groen vallen niet zo op, zijn neonkleurtjes)

De etenswaren enzo zie ik ook nog niet zo zitten.... misschien later.
leuk Mariss met die neon kleurtjes, heb je er een puzzelwoordenboek bij gepakt voor al die verschillende woorden?

De krantenpagina (niet heel bijzonder maar ach)

En de cirkelpagina

Nee, suuz, allemaal zelfbedacht... (alleen als je er één hebt, denk je even door, heb je er zo weer 5. Of je gaat in categorieen denken: lichaam, voedsel, dieren, etc.)

Van jou zijn ook mooi! Cirkels ook!
Mooi Suuz!!
Oke. Het is echt verslavend.. vond het tot nu toe (gelukkig?) wel meevallen maar nu Als je eenmaal bezig bent en de smaak te pakken hebt *doet verder niks nuttigs meer vanavond
quote:Schravelvot schreef op 14 april 2010 @ 21:24:

Oke. Het is echt verslavend.. vond het tot nu toe (gelukkig?) wel meevallen maar nu Als je eenmaal bezig bent en de smaak te pakken hebt *doet verder niks nuttigs meer vanavondWaarom denk je dat ik de OP heb aangepast
goed bezig! whoehoeheoee

kheb een WTJ dip, sneu! hoe kom ik hieruit!!!!

maarrrr heb wel in de trein een fruitstickertje gevonden (deed klepje omlaag en toen zei hij "hallo chayuz") en vandaag kreeg ik een postcrossingkaartje in een enveloppe (hallo postzegel)

dus ik denk dat dat een teken is !
Ik heb pas 2 postzegels, want tegenwoordig gaat alle post per e-mail

Kunnen we ook fruitstickertjes ruilen?

Ik heb steeds dezelfde.

Ik heb net weer iets bedacht voor een pagina. Ik heb vanalles half gedaan, dus nog niks om te showen.
quote:Janna80 schreef op 14 april 2010 @ 21:25:

[...]

Waarom denk je dat ik de OP heb aangepast Ik had de OP niet gelezen Gelukkig maar dat ik dat niet gedaan heb
Etensresten, jam/mayo-curry/Chilisaus/satesaus en brownies. Die laatste is er zondag opgegaan en nog geen schimmel.

Één cirkelpagina af, de andere wil ik ook nog doen voordat ik hem laat zien.
Ik heb mijn pagina meegewassen en je ziet er weinig van.....

De viltstift is weggewassen maar je ziet nog wel de kleurpotlood die ik gebruikt heb, weliswaar heel licht. Mijn pagina is niet gekrompen en ook niet stuk.....

Ik zal morgen eens foto's gaan maken van de pagina's die af zijn.
Goedemorgen!

Allemaal een fijne wreckdag!
Wat zijn jullie allemaal fanatiek zeg, haha

Hier wil het niet zo lukken, heb de verkeerde potloden, dus de hele pagina kleuren wil niet zoals ik het wil..

En de pagina vol maken met 1 woord wil ook al niet %$#

Op zich lukt het wel, maar ik vind nu als ik het zo vaak lees dat ik een stom woord heb gekozen, haha.

Zodra het klaar is kom ik met foto's!
Hee, wat leuk! Had niemand me even kunnen roepen dat ik hier moet zijn voor de nodige creatieve impulsen?

Ik had nog nooit gehoord van wreck this journal maar ik heb net jullie hele topic doorgespit. Ik hou altijd boekjes bij, van die dummies van de witte boekenmarkt. En dat zijn dan een soort 'openbare' dagboeken. Ik schrijf er in, maar ik knip, plak, teken en klieder er ook heel veel in. Bijna een beetje vergelijkbaar met hoe jullie wrecken, maar dan dus zonder opdrachten en met tekst.

Schrijven jullie er ook in, of zijn het geen dagboeken op die manier? (ik kan me voorstellen dat je die pagina's dan niet fotografeert misschien)

Leuk hoor, ik ga niet wrecken maar ik ga wel meelezen! (en wil wel eens wat foto's maken van wat ik schrijf/kleur/plak als jullie dat leuk vinden, ook al is het net anders)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Leuk, spijker! Ik doe dat ook in andere boekjes en dan idd ook wel met schrijven.. Maar in wreckie schrijf ik niet zo hoor.

Vind het wel leuk om foto's van jouw creabea uitspattingen te zien!!
Ik schrijf er ook niet echt in. Wel op die pagina waar je een spreuk ofzo moest schrijven. Daar staat een soort gedichtje. Verder heb ik vooral halve pagina's nu, hihi!
quote:Spijker schreef op 15 april 2010 @ 10:05:

Ik schrijf er in, maar ik knip, plak, teken en klieder er ook heel veel in. Bijna een beetje vergelijkbaar met hoe jullie wrecken, maar dan dus zonder opdrachten en met tekst.Leuk, een mede-dummie-gebruiker! Ik heb ook een WTJ maar in mijn dummie ben ik nog veel, veel vrijer (lees: sommige vallen van ellende uit elkaar ) Het wrecken is een leuke afwisseling én zorgt voor de (soms nodige) inspiratie.
Sorry dat ik even inbreek hier, maar ik wilde even kwijt dat ik zo geïnspireerd raakte dat ik het laatste exemplaar uit de boekhandel heb meegenomen en zojuist koffie heb geknoeid als eerste opdracht.

Hartelijk dank!

(Is gewoon bevrijdend, verplicht knoeien...)

Sluipt weer weg...
niewaar...
haha ineke je hoeft niet weg te sluipen hoor!

ik ben vandaag de hele dag in mijn uppie dus als het even meezit wil ik me vandaag aan de office suplies pagina wagen! volgens mij is mijn doolhof idee namelijk wel een heidens karwei! Met echt wat geluk blijft de hemel zo blauw als nu dan kan ik over een uur in de zon op mijn balkon gaan zitten wrecken
quote:_Soleil_ schreef op 14 april 2010 @ 21:41:

Kunnen we ook fruitstickertjes ruilen?

Ik heb steeds dezelfde.

.Goed idee manlief eet bijna alleen maar bananen en Fuji appels ik wil ook weleens wat anders erbij! (eergister nam mijn zusje me mee boodschappen doen en heb ik drie pruimenstikers gestolen op mijn pakje Old Amsterdam kaas geplakt
Een kijk in mn boekje:

(ik heb overigens pagina's gefotografeerd met tekst die ik ook geschreven heb in mn 'smachttopic' dus het zijn geen diepe geheimen, dit voor de nieuwsgierigen )
Volgens mij ruik ik een dummie-topic! :-D

Spijker ik kan je foto's niet goed zien nu, zijn erg klein op m'n telefoon. Jammer.. Zal thuis goed kijken!
Ze zijn ook wel expres klein, want anders voelt t toch wel heel intiem Misschien moet ik ze maar weer weghalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven