Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Noahtb: , leuk zeg als dat gebeurt.

Emmetje, bij sommige winkels hebben ze nog prijsstickers!!
hahaha verdorie ik moet elke keer zo hard lachen om die stickersjacht :D heerlijk!!

ik heb nog enigzins weer gewreckt maar ben er niet tevreden over, maar onder het mom "waarom alleen het goed gelukte laten zien" pleur ik stiekem de foto's toch neer

hier komen natuurlijk nog meer bloemetjes bij, maar dit zijn rozenblaadjes waar ik weer bloemen van gecreeerd heb ;)

hier zitten stomme foutjes in

met verband soort vakjes gemaakt, elke keer als ik iets wits vind kan ik het erbij in doen...

morgen ga ik ook maar eens op stickerjacht :D
Waarom heb jij een schaar in je tas zitten?
ok ok ik geef toe, de schaar is gesmokkeld :P maar ik vond de vorm zo leuk....
Steph, 2 scharen en een mes nog wel!
Steph, heb je die MMS naar iedereen van de wreckende PCer's gestuurd?

Ik kreeg vanmiddag een MMS met de opmerking dat het toch allemaal wel meeviel. Daaronder een foto met een tros bananen die van boven tot onder beplakt was met fruitstickers!
quote:noahtb schreef op 15 april 2010 @ 17:46:

Binnenkort in de krant:

"Opmerkelijke verdwijning van fruitstickers".

Van onze verslaggever.

De afgelopen weken zijn op mysterieuze wijze massaal fruitstickers ontvreemdt. Van diverse locale supermarken komen er bij de politie meldingen binnen over deze vreemde diefstallen. De politie tast echter in het duister als het om de daders gaat maar aanwijzen zijn te herleiden naar een nieuwe beweging die zich vooral op openbare fora openbaar bekend maakt. Deze progressieve en zeer kleptomanische beweging noemen zich "wreckers". De reden van de diefstal blijft echter vooralsnog een mysterie.

Ik durf het niet, in de supermarkt stickertjes pulken
Leuk die pagina met die rozenblaadjes!

Het valt me op dat velen van jullie zo netjes werken en balen als het niet wordt zoals gedacht.

Ik begin wel met het idee iets moois te maken, maar ik ben niet zo netjes en bovendien een stuk ongeduld dus er gaat altijd wel wat mis. En ik merk dat ik dan gewoon denk: ach, het is niet voor niks een wreck this journal
Soleil, wacht maar totdat je die pagina ziet die helemaal moest worden ingekleurd. Het vloekt bij elkaar, niet binnen de lijntjes ed, ik dacht want dat mag in dit boek.

C_estelle, nee want ik had alleen jouw telefoonnummer. Heb er wel een foto met het fototoestel van. Komt nog wel.
Ik moest ontzettend lachen toen ik de foto zag en mijn collega's die moesten natuurlijk gelijk weten waarom ik zo moest lachen.... tja, leg dat maar eens uit!
quote:_Soleil_ schreef op 15 april 2010 @ 19:27:

Het valt me op dat velen van jullie zo netjes werken en balen als het niet wordt zoals gedacht.

Valt mij ook op Ik ga voor een WTJ die zo dik is dat ie met elastiek oid dichtgehouden moet worden. En dat begint aardig de goede kant op te gaan

Gaan jullie hem ook tegen de muur slingeren en van 10hoog naar beneden gooien? En douchen zonder boterhamzakje (ik zag sommige mensen op hyves die dat mét zakje doen)

Ik heb weer een project klaar. Droogtijd: een half uur
Ik wil er wel mee gaan wandelen en misschien ook wel naar beneden gooien. Maar bij dat slingeren ben ik bang dat al mijn gelijmde projectjes eruit vallen, dus daar twijfel ik over.

Douchen met plastic eromheen heb ik niet eens aan gedacht. Ik denk dat ik het gewoon zo doe.
Schravelvot, die van mij gaat (hopelijk) van 8 hoog vallen.

Soleil, daar is dat boek voor gemaakt WRECKEN meid.

Heb één pagina gekleurd, echt flowerpower (zonder de flowers).
Weet ik, maar ik heb geen zin om straks allemaal losse zooi in mijn boekenkast te moeten proppen. Dan gooi ik hem weg en dat is toch ook jammer.
Mijn wtj ligt momenteel in een openbare ruimte (lees: toilet op het werk) zodat iedereen 'm kan wrecken. Mensen zijn tot nu toe nogal braafjes!

Mooie foto's weer, vooral die met de rozenblaadjes, prachtig! Ik hoop snel ook weer wat te laten zien!
Ik ga een weekend naar de Efteling ik neem wreckie mee om te kijken of er daar nog een manier is om hem te wrecken. Wat leuk dat iemand een medewrecker trof in de winkel!
Dat was ik.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 16 april 2010 @ 09:09:

Ik ga een weekend naar de Efteling ik neem wreckie mee om te kijken of er daar nog een manier is om hem te wrecken. Wat leuk dat iemand een medewrecker trof in de winkel!

Gooi hem uit de Python!!!

69 leuk die hand, is die nagellak speciaal voor wreckie of houdt je IRL ook van zulke knallende kleurtjes op je nagels?

Vandaag ga ik opnieuw een poging doen met het doolhof, ik ben er gister niet meer toe gekomen...

Ow en die pagina met roosjes (sorry weet even niet meer van wie) die is echt heel mooi. Ik heb hier ook een bosje mooie roosjes staan en wilde daar ook al wat mee doen maar wist nog niet hoe.
quote:Elskefiederelske schreef op 16 april 2010 @ 09:23:

[...]

Gooi hem uit de Python!!!

en je hebt ook zo'n attractie net water toch? is ie ook gelijk gedouched!
Zat ik idd te denken maar ik moet hem wel terugvinden natuurlijk. Misschien laat ik hem opeten door holle bolle Gijs ofzo
Hem meenemen in de vliegende Hollander is ook leuk idd hopelijk wil man wel foto maken ervan
de 'lose this page" pagina kun je mooi in holle bolle gijs gooien :D zegt hij nog netjes dank je wel ook!!

verder heb ik mn Journal van, wat zal het zijn, 5 meter naar beneden gegooid (ook best netjes toch, hij lag aardig in puin) hij is wel onder de douche geweest maar eigenlijk net weer niet haha.
Hahaha je WTJ in de Efteling wrecken, mogelijkheden genoeg (misschien kom je nog wel meer mensen tegen met hetzelfde idee!

Ik ga vandaag de cover doen, denk ik.. De spulletjes liggen al klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven