Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 14 april 2010 om 15:14
woensdag 14 april 2010 om 15:51
Ik had wel allerlei ingewikkelde verassingen kunnen verzinnen, maar jarig zijn is al leuk genoeg zonder poppen met knotjes, bloemetjesjurken en breiwerkjes. Misschien dat ik nog wel iets origineels verzin voor als wij over een week of 8 in New York rondlopen
Dank voor de felicitaties, ik ben er erg trots op de man van deze Sara te mogen zijn. Ik ga nu verder met het leegmaken van de fles Whisky
Dank voor de felicitaties, ik ben er erg trots op de man van deze Sara te mogen zijn. Ik ga nu verder met het leegmaken van de fles Whisky
woensdag 14 april 2010 om 17:51
Wat lief Fus!
Enne Coe, wij houden ook van je mét dikke wang hoor
Lijstje in de herhaling;
- werken
- met de buurvrouw ouwehoeren
- opruimen --> provosorisch dan
- stofzuigen
- groenten en fruit kopen
- vlees halen voor vanavond --> geschrapt en iets uit de vriezer getrokken
- collecteren --> ga ik na het eten doen
Enne Coe, wij houden ook van je mét dikke wang hoor
Lijstje in de herhaling;
- werken
- met de buurvrouw ouwehoeren
- opruimen --> provosorisch dan
- stofzuigen
- groenten en fruit kopen
- vlees halen voor vanavond --> geschrapt en iets uit de vriezer getrokken
- collecteren --> ga ik na het eten doen
668, the neighbour of the Beast
woensdag 14 april 2010 om 18:08
goedemiddag
lieve buuf, hier nog een keertje goed dan maar
Allerliefste buuf gefeliciteerd met je verjaardag (en happy natuurlijk ook een beetje)
Fuss hoe lief is dat
Ik denk dat ik de helft vergeten ben, maar ik ben een beetje moe geloof ik. Dus eerst maar even niets
lieve buuf, hier nog een keertje goed dan maar
Allerliefste buuf gefeliciteerd met je verjaardag (en happy natuurlijk ook een beetje)
Fuss hoe lief is dat
Ik denk dat ik de helft vergeten ben, maar ik ben een beetje moe geloof ik. Dus eerst maar even niets
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 14 april 2010 om 19:11
Nou daar gaat mijn verrassing voor MervrouwtjePoes...
Ik ben vanmiddag met Oudste de stad in geweest. Ze is aardig geslaagd bij de C&A.Clockhouse heeft leuke dingen voor die meiden.
Ook nog even boodschappen gedaan dus drop voor MevrP is in tha house.
Morgenochtend om half 9 zit ik al in de trein naar Brussel dus ik denk dat ik nu maar alvast dag en tot tot maandag zeg.
Dag lieve meisjes. Veel plezier op de bezem-meet!!!
Ik ben vanmiddag met Oudste de stad in geweest. Ze is aardig geslaagd bij de C&A.Clockhouse heeft leuke dingen voor die meiden.
Ook nog even boodschappen gedaan dus drop voor MevrP is in tha house.
Morgenochtend om half 9 zit ik al in de trein naar Brussel dus ik denk dat ik nu maar alvast dag en tot tot maandag zeg.
Dag lieve meisjes. Veel plezier op de bezem-meet!!!
woensdag 14 april 2010 om 19:59
Hee Buuf, Van harte gefeliciteerd op deze zonnige dag. Was het wat vandaag? Of is het feest nog in volle gang?
Goldie.. heel veel plezier!! Geniet ervan..
Hier alles goed. Ben vanaf maandag 'alleen' en dat is ook wel weer fijn. 'S Morgens is het nog rennen en vliegen, maar het gaat goed. Het mannetje is erg tevreden en laat zich van zijn beste kant zien. De nachten gaan goed. Hij slaapt van elf tot vijf a zes uur.
Nog geen nieuws over het been van oudste.. morgen maar es even bellen..... Tik nu met een vinger... schiet niet op. Later meer
Goldie.. heel veel plezier!! Geniet ervan..
Hier alles goed. Ben vanaf maandag 'alleen' en dat is ook wel weer fijn. 'S Morgens is het nog rennen en vliegen, maar het gaat goed. Het mannetje is erg tevreden en laat zich van zijn beste kant zien. De nachten gaan goed. Hij slaapt van elf tot vijf a zes uur.
Nog geen nieuws over het been van oudste.. morgen maar es even bellen..... Tik nu met een vinger... schiet niet op. Later meer
woensdag 14 april 2010 om 21:24
Heel veel plezier in Londen, Goldie!
Route fietsen, Coebergh, wist niet dat dat kon. Oudste zijn fiets moet morgen voor de keuring, hij zelf is er niet in verband met een scholenbezoek van de harmonie.
Die fiets keuringsklaar maken kostte nog een lieve duit, en dat gaat dan om een fiets van een dik jaar oud.
Fuss, ik wist niet dat je dat kon voelen, van je af zwemmen of naar je toe zwemmen. Ik heb nooit echt goed begrepen hoe het kindje nu precies in de buik zat.
Zwemabbo's zijn gekocht, en ben ook nog even gezellig op de koffie geweest bij een andere moeder.
Route fietsen, Coebergh, wist niet dat dat kon. Oudste zijn fiets moet morgen voor de keuring, hij zelf is er niet in verband met een scholenbezoek van de harmonie.
Die fiets keuringsklaar maken kostte nog een lieve duit, en dat gaat dan om een fiets van een dik jaar oud.
Fuss, ik wist niet dat je dat kon voelen, van je af zwemmen of naar je toe zwemmen. Ik heb nooit echt goed begrepen hoe het kindje nu precies in de buik zat.
Zwemabbo's zijn gekocht, en ben ook nog even gezellig op de koffie geweest bij een andere moeder.
woensdag 14 april 2010 om 23:24
Helleu,
Ik heb niets gelezen vandaag, telefoon was leeg en ik ben net thuis van werk en nieuwe nagels.
Maar ik moest even inloggen om Buuffie nog vele gezonde en gelukkige jaren te wensen.
Lieve Buuf en H_M, gefeliciteerd!
En nu ga ik naar bed, morgen weer voeg op.
Slaap lekker allemaal!
Ik heb niets gelezen vandaag, telefoon was leeg en ik ben net thuis van werk en nieuwe nagels.
Maar ik moest even inloggen om Buuffie nog vele gezonde en gelukkige jaren te wensen.
Lieve Buuf en H_M, gefeliciteerd!
En nu ga ik naar bed, morgen weer voeg op.
Slaap lekker allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 15 april 2010 om 07:08
donderdag 15 april 2010 om 07:12
Goedemorgen dames en heer!
Vandaag weer een behoorlijke lijst om weg te werken.
- Boodschappen doen
- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen
- wc poetsen
- trap naar boven stofzuigen en poetsen
- bureau puinruimen
- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen
- was wegwerken
- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens
Gisteren Marktplaats af zitten struinen, heb een práchtige eethoek gezien. Niet duur, precies mijn smaak, maar omdat dat ding rond is, gaat het hier niet passen. Balen! Nog even verder zoeken dus.
Fijne dag allemaal!
Vandaag weer een behoorlijke lijst om weg te werken.
- Boodschappen doen
- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen
- wc poetsen
- trap naar boven stofzuigen en poetsen
- bureau puinruimen
- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen
- was wegwerken
- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens
Gisteren Marktplaats af zitten struinen, heb een práchtige eethoek gezien. Niet duur, precies mijn smaak, maar omdat dat ding rond is, gaat het hier niet passen. Balen! Nog even verder zoeken dus.
Fijne dag allemaal!
donderdag 15 april 2010 om 09:20
- Boodschappen doen
- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen
- wc poetsen
- trap naar boven stofzuigen en poetsen
- bureau puinruimen
- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen
- was wegwerken
- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens
Hoeslakens waren in de aanbieding bij de Lidl, dus daar heb ik er 2 van meegenomen. En twee nieuwe kussens, ook van de Lidl.
- beneden stofzuigen, dweilen en stoffen
- wc poetsen
- trap naar boven stofzuigen en poetsen
- bureau puinruimen
- 1 of 2 keukenkastjes van binnen uitsoppen
- was wegwerken
- naar winkel voor nieuwe dekbedovertrekken en hoeslakens
Hoeslakens waren in de aanbieding bij de Lidl, dus daar heb ik er 2 van meegenomen. En twee nieuwe kussens, ook van de Lidl.
donderdag 15 april 2010 om 09:24
donderdag 15 april 2010 om 09:43
Moggûh lieffies!
Mén, wat ben ik jarig geweest! Heerlijk! Dank jullie wel voor alle felicitaties!
Ik heb gisteren de hele dag zitten wachten tot er iets zou gaan gebeuren. Maar niks hoor.....géén grijze haren, géén pijn maar wel heel veel plezier!
Rainz, dat zou een bak zijn zeg als je zwanger zou zijn! Gelukkig een negatieve test!
Its, leuk! Proefkapselen! Ik ben stiknieuwsgierig Plezier!
Boortje, komt vanzelf terug, je kunt helemaal niet zonder ons
Gold, have fun!!
Marels, doe jij het rustig aan? Iets met teveel hooi enzo.
Mamz, lekker (rustig) ontbeten?
Hier niet echt een lijstje. Zo eerst waterdruppels vangen, beetje aanklooien, dan richting Ixsje om op te passen. En camera's voor morgen in orde maken.
Geniet!
Mén, wat ben ik jarig geweest! Heerlijk! Dank jullie wel voor alle felicitaties!
Ik heb gisteren de hele dag zitten wachten tot er iets zou gaan gebeuren. Maar niks hoor.....géén grijze haren, géén pijn maar wel heel veel plezier!
Rainz, dat zou een bak zijn zeg als je zwanger zou zijn! Gelukkig een negatieve test!
Its, leuk! Proefkapselen! Ik ben stiknieuwsgierig Plezier!
Boortje, komt vanzelf terug, je kunt helemaal niet zonder ons
Gold, have fun!!
Marels, doe jij het rustig aan? Iets met teveel hooi enzo.
Mamz, lekker (rustig) ontbeten?
Hier niet echt een lijstje. Zo eerst waterdruppels vangen, beetje aanklooien, dan richting Ixsje om op te passen. En camera's voor morgen in orde maken.
Geniet!
donderdag 15 april 2010 om 10:05
Vandaag:
- koken
- wassen drogen opruimen
- pakketje ophalen
- boodschappen
- kraamcadeautjes kopen
- vuilniszakken in container
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- verstelwerk doen op naaimachine
- kitvoegen badkamer vervangen
- koken
- wassen drogen opruimen
- pakketje ophalen
- boodschappen
- kraamcadeautjes kopen
- vuilniszakken in container
Zo snel mogelijk:
- kledingkast opruimen
- meubel in badkamer schuren en schilderen
- opruimen, opruimen, opruimen
- kijken of er meer boeken te koop kunnen worden gezet
- berging uit- en opruimen
- ramen wassen
- badkamer goed poetsen en aanslag vrij maken
- keuken witten
- meer spullen voor de kringloop verzamelen
- commode ophalen en monteren
- afspraak bij tandarts maken
- naar de kapper
- verstelwerk doen op naaimachine
- kitvoegen badkamer vervangen