Mode & Beauty alle pijlers

Spijkerrokje

15-04-2010 08:59 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al tijden opzoek naar een leuk spijkerrokje maar dan niet een in het kokerrok model maar wat wijder. Een strokenrokje ofzo en liefst tot net boven de knie.

Wie heeft er ergens een zien hangen.
Bij America Today zag ik vorige week zoiets hangen.
Bij Esprit heb ik een tijdje geleden een leuke gekocht. Zal eens kijken of ik hem online zie.

Edit: die van mij staat er niet meer bij maar wel twee andere rokjes:

Ik ben gek op spijkerrokjes en heb er verschillende.
Die eerste is leuk. maar erg kort.

Ik ga eens ff zoeken vanmiddag.
die jij bedoelt hebt ik bij cena genzien
cena? Waar zit dat? C&A?
Volgens mij is een spijkerstrokenrok die wat langer is verschrikkelijk oncharmant... Dat eerste modelletje is nog wel vlot en leuk, maar ik vind die tweede eigenlijk ook al wat oubollig.
...
daarom wil ik er ook een die boven mijn knie uitkomt Maar een minirokje staat me echt niet. Die 2e is wel lang genoeg maar net niet leuk genoeg.
is dit niet veel charmanter?

http://eshop.mexx.com/Wom ... -LB3AqAELsewAAAEelTQqRmln
Volgens mij valt die ruim over de knie Ingmagh
oh, ik dacht gewoon op hoor, mijn schoonzus heeft 'm dacht ik.
De bovenste 2 vind ik leuk voor mijn dochter van 3,5.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tactisch gebracht Nous haha. Maar over smaak valt niet te twisten, toch?!
quote:Linndaatje schreef op 15 april 2010 @ 10:38:

Tactisch gebracht Nous haha. Maar over smaak valt niet te twisten, toch?!Wel hè
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zo'n rok als Ingmagh plaatst heb ik ook van mexx, vat ook boven de knie. Kleedt wat mooier af dan een strokenrok. De bovenste vind ik wel kunnen voor volwassenen, maar mij zou hij ook niet staan, haha. Ik zie het eerder op slanke hippe meisjes met nonchalante look, liefst hoogzomers met teenslippers eronder. Maar ik vind het maar voor weinigen weggelegd.

Ik heb trouwens wel een strokenrok, maar alleen van wat soepeler materiaal. Het lijkt me dat een strokenrok in jeansstof wat pompeus wordt?
...
Sorry maar ik vind dit soort modellen heel erg Anita ogen hoor. Van die magere tienermoeders die een pakje per dag roken zie ik hiermee ook over de markt lopen (logisch, want daar worden dit soort rokjes ook verkocht).... Ook al is het van Esprit, het is 't nie!!
quote:El_lebel schreef op 15 april 2010 @ 11:00:

Sorry maar ik vind dit soort modellen heel erg Anita ogen hoor. Van die magere tienermoeders die een pakje per dag roken zie ik hiermee ook over de markt lopen (logisch, want daar worden dit soort rokjes ook verkocht).... Ook al is het van Esprit, het is 't nie!!Minder tactisch maar helemaal eens.
quote:nouschi schreef op 15 april 2010 @ 11:06:

[...]

Minder tactisch maar helemaal eens.Haha!
Het is maar net hoe je het draagt.

Ik wil ook een rokje tot net op mijn knie. Korter is idd meer voor delletjes
Ja, ik heb er een van C&A. Ze hebben er nu ook een paar, maar met slijtplekken. In de winkel hebben ze soms nog in het magazijn, is mijn ervaring. Yessica heeft er een paar.

Mexx heeft ook zoiets volgens jouw beschrijving.

Kijk eens op de site van Wehkamp.

Miss Etam heeft er ook een paar. Die vind ik mooier dan van Mexx.

EDIT: ik beantwoord alleen de vraag van TO. Deze vind ik niet zo mooi. In de winkel heb ik betere gezien.

EDIT2: Het lijkt wel alsof ze de retourzendingen aan het uitpakken zijn....krijg er meerdere op mijn scherm

Nee, ik kijk niet meer. Veel plezier ermee!
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 15-04-2010 12:37
Reden: EDIT
% gewijzigd
Ik heb er een gevonden. Ik denk ik kijk even bij MEXX bij de V&D. Daar hing niets maar er hing wel een leuke van s. Oliver. Geen plooi of strokenrok maar wel net niet kokerrok.

Ik kan er geen plaatje van vinden helaas.

Dank voor de tips iig.
Ik ben ook op zoek naar een spijkerrokje. Een korte (niet ultrakort) en in het zwart (verwassen). Zoiets als op het plaatje hieronder (dit is een kinderrokje ahum). Belangrijk is dat het zonder stretch is! De meeste op dit moment zijn met stretch, maar dat wil ik dus niet. Heeft iemand iets dergelijks misschien recent nog ergens zien hangen?

In het zwart ben ik ze nog nergens tegengekomen Eef.

Ookal... Misschien bij de Open 32, maar da's wel duur.
Kijk eens op de diverse site met sale, want vorig jaar heb ik ze wel zien hangen. Nu is het allemaal met slijtplekken.

Deze of een van de andere

komen een héél klein beetje in de richting. Als je dat nog niet gedaan hebt dan zou je ook nog in de SALE bij Wehkamp en Esprit kunnen kijken. C&A had vorig jaar een heleboel korte van Clockhouse.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven