3000+ deel 46
donderdag 15 april 2010 om 10:51
gooeedddddddduhmorruguh!
Heeft iemand ervaring met het fenomeen "Motivatie"?
Ik ben drastisch op zoek, maar kan het niet vinden vandaag
Net een plan gemaakt voor de komende twee maanden, halllllelujah, wat moet er een hoop gebeuren!
Niet alleen werkgerelateerd, maar ook prive.
Vind het wel leuk, maar wanneer ik de badkamer moet doen weet ik ook niet en die wil ik toch echt verbouwd hebben
Bam, gefeli!
Bankje , sterkte!
Heeft iemand ervaring met het fenomeen "Motivatie"?
Ik ben drastisch op zoek, maar kan het niet vinden vandaag
Net een plan gemaakt voor de komende twee maanden, halllllelujah, wat moet er een hoop gebeuren!
Niet alleen werkgerelateerd, maar ook prive.
Vind het wel leuk, maar wanneer ik de badkamer moet doen weet ik ook niet en die wil ik toch echt verbouwd hebben
Bam, gefeli!
Bankje , sterkte!
donderdag 15 april 2010 om 12:35
donderdag 15 april 2010 om 12:37
Freak, hebben jullie de financiën nog niet gescheiden dan? Either way, wat onnoemelijk klote zeg, dat je geld zomaar op is!
Ananya, eensch met Minny. Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd. Je hebt nu een twee-maanden-planning, allemaal leuk en aardig, maar ik zeg: tijd voor een dagplanning en tijd voor haalbare korte-termijn doelen.
Ananya, eensch met Minny. Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd. Je hebt nu een twee-maanden-planning, allemaal leuk en aardig, maar ik zeg: tijd voor een dagplanning en tijd voor haalbare korte-termijn doelen.
donderdag 15 april 2010 om 12:56
haha ja ik heb op papier gezet wat er gedaan moet worden, tijdslimiet en al (en daar kan niet aan gesleuteld worden.. mn moeder wordt nu eenmaal 65 dan, we gaan op kamp dan en dan etc etc) Ik klaag ook niet, het viel me op dat het zoveel is , heb nu alles zoveel mogelijk verspreid en ben aan het delegeren hoor! Maar ut blijft wel veel wat er gedaan moet worden