EN wat eten we vandaag?
maandag 22 maart 2010 om 21:26

donderdag 15 april 2010 om 14:29

donderdag 15 april 2010 om 17:02
quote:Yoie schreef op 15 april 2010 @ 16:39:
Mag ik nog even wat vragen welke peyzir kopen jullie. Ik was net even in een Turks winkeltje maar daar stonden zoveel blikken Peyzir. Moeilijk kiezen, zo met koe maar ook met geit en het heette allemaal hetzelfdeIk heb deze nu in mijn koelkast staan;
Mag ik nog even wat vragen welke peyzir kopen jullie. Ik was net even in een Turks winkeltje maar daar stonden zoveel blikken Peyzir. Moeilijk kiezen, zo met koe maar ook met geit en het heette allemaal hetzelfdeIk heb deze nu in mijn koelkast staan;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 15 april 2010 om 17:16
Je hebt ze in 2 maten, ik heb zeg maar een normaal blik, en je hebt ook zo'n hoge grote, die heb ik nooit.
Heel lang............................ ik ben maar alleen en het lijkt wel eeuwig goed. Het staat wel altijd onder het vocht, dus bij het eruit pakken doe ik wel voorzichtig, met schone handen en geen vocht zomaar weggooien.
Heel lang............................ ik ben maar alleen en het lijkt wel eeuwig goed. Het staat wel altijd onder het vocht, dus bij het eruit pakken doe ik wel voorzichtig, met schone handen en geen vocht zomaar weggooien.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

donderdag 15 april 2010 om 18:29
Ik eet alleen en kom pas net thuis (voor mijn doen laat) dus vanochtend had ik al een bakje uit de vriezer gehaald. Het wordt geloof ik een pasta met spinazie en tomaat en feta. Lekker hoor! Ik ga vanavond nog even het recept voor de brownie posten, want oh hij is zo lekker. Overigens, het is een brownie met witte chocolade en ondanks dat ik witte chocolade op zichzelf helemaal niet lekker vind, is de brownie ervan weer wel heerlijk!
donderdag 15 april 2010 om 19:31
yoie die waar MV het plaatje van plakte die heb ik ook! Die vind ik het lekkerst(met lichtblauwe deksel is ook wel lekker trouwens). Ik neem altijd die grote(anders kan ik na een week weer naar de turk) en die kan zeker wel 6 weken goed blijven in de koelkast met deksel erop en altijd een schoon mes/vork als je een stuk eruit haalt.
donderdag 15 april 2010 om 19:39
Aardappelpuree (had er teveel melk in gedaan en was dus eigenlijk aardappelsoep). Spinazie ala creme (uit de diepvries) en een gehaktbal waar ik ook niet over te spreken was.
Was dus niet heel erg vies en dus wel opgegeten maar meer dan maagvulling was het niet.
(en nu kijk ik naar die kookprogramma's en lees ik jullie menuutjes en baal ik dat ik niet echt lekker heb gegeten)
Was dus niet heel erg vies en dus wel opgegeten maar meer dan maagvulling was het niet.
(en nu kijk ik naar die kookprogramma's en lees ik jullie menuutjes en baal ik dat ik niet echt lekker heb gegeten)
donderdag 15 april 2010 om 19:41
quote:Teigera schreef op 15 april 2010 @ 18:29:
Ik eet alleen en kom pas net thuis (voor mijn doen laat) dus vanochtend had ik al een bakje uit de vriezer gehaald. Het wordt geloof ik een pasta met spinazie en tomaat en feta. Lekker hoor! Ik ga vanavond nog even het recept voor de brownie posten, want oh hij is zo lekker. Overigens, het is een brownie met witte chocolade en ondanks dat ik witte chocolade op zichzelf helemaal niet lekker vind, is de brownie ervan weer wel heerlijk!
da's een blondie dan volgens mij Klinkt in ieder geval superlekker, ik kom je recept wel inpikken!
Hier heerlijk pasta putanesca gegeten, jmmmm
da's een blondie dan volgens mij Klinkt in ieder geval superlekker, ik kom je recept wel inpikken!
Hier heerlijk pasta putanesca gegeten, jmmmm
donderdag 15 april 2010 om 19:49
ja ik koop er ongeveer elke maand tot 6 weken een. we eten het vooral door de salade maar ook vaak op brood(met tomaat, komkommer, rucola, basilicum of tosti met sucuk), door de spinazie of in bladerdeeg flapjes(met spinazie of peterselie) of door ene gebakken ei(kan ook met spinazie of sucuk erbij), pasta met creme fraiche, verkruimelde peynir en rucola of gewoon zomaar een stukje tussendoor hihi. eindeloze mogelijkheden.