Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Sno, er zit nu in het programma van Pauw en Wittman een hoogleraar Geologie doemscenario's te verhalen... Nou, dan wil je dus echt niet in IJsland zijn! Er ligt naast die vulkaan die die aswolken uitbraakt nog een vulkaan (het stikt er van bij jullie heb ik begrepen) en die breekt altijd kort daarna uit en nog veel heftiger! En de hele ellende met die aswolken kan in het slechtste geval nog een jaar aanhouden, het klimaat kan er door veranderen (kouder, want de zonnestralen kunnen de aarde niet meer bereiken). Kortom: rampspoed allover Ik moet nog een vakantietripje voor de meivakantie boeken, ik ga maar niet met het vliegtuig
Snjokorn; Gelukkig heb je er zelf niet direct last van.Ik dacht vanochtend dat het wel over zou waaien, maar dit is dus veel ernstiger (ik ga het nieuws zo even bijlezen). Is het land ontregelt? of lijkt het nog mee te vallen?
Nu on topic:

Dochter zat net (hoort allang te slapen) in de kaartendoos te snuffelen, had nog even een adresje aangevraagd: USA. Profiel vermeldde voorkeur voor eekhoorns en laat ik die nou net van de week in Den Bosch gekocht hebben (prachtige krijttekening).

@Ligaa > Jann: een lekkere man die schrijven kan ?

@Tine > Jeff Dunham, dooie terrorist?! Moest ff googlen om het te kunnen volgen. Leuke avond gehad?

@Eveline > Met dank aan de postbode met eigen initiatief.

@VrouwL > Mogen jouw dochters dan ook hun profiel invullen? En ik heb de laatste tijd of een beginner of iemand uit de top 3. Geen middenmoters.

@Noa_Lynn > En wat voor afbeelding komt er op het kaartje naar de bovenbuurman te staan...?

@Jenneke > Je eerste kaartje, leuk! En nog wel uit Finland, heel verrassend Maar wel een UNI!

Deze wordt morgen door mij bij mn buurman bezorgd .

Bij gebrek aan geduld speel ik zelf voor postbode..

Heb zowel kaart als tekst laten goed keuren en helpen uitkiezen door mn toen msnende collega en een vriend .

Ben benieuwd naar zijn reactie..
Leuk Noa_lynn, waar koop je die kaart?

Drie adressen aangevraagd: Japan, Tsjechië en UK.
Goedemorgen allemaal!

VrouwL: Je mag wel een nieuw adres aanvragen voor de expired kaart na 60 dagen, maar je zal er geen kaart voor terugkrijgen helaas. Ik baal er ook van dat ik nog steeds naar die stomme expired moet kijken als ik de sent postcards lijst bekijk!

Snjo: Wel spannend allemaal hoor wat er daar bij jullie gebeurt!

Noa: ga je je bovenbuurman de liefde verklaren? Wel een leuke kaart zeg!

ff Jann opzoeken hoor.... Wel een aardig knappe vent, maar totaaaaaaaal niet mijn type Hij is wel het soort dat valt onder: real men don't send postcards...
Heb die Jann ff opgezocht, getver een arm met tatoos. Houd ik echt niet van.
Steph, die brievenbuskaart is te koop bij Art Unlimited. En Jann hoeft hier ook geen beschuitje te komen eten.
Zo hallo zeg wat zijn jullie weer aan het schrijven geweest! Gister avond bij Jeff Dunham was echt super leuk! Je kon mn broertje letterlijk van de vloer opvegen hahaha! We hadden mooie plaatsen in het midden en dat dankzij Marktplaats..

Verder hier nog geen hurrays en ook geen post... Ik wacht het nog even af!

Heb ook de heer Jann nog even bekeken, wat een binkie.. Maar nee niet mijn type.
quote:snjokorn schreef op 15 april 2010 @ 23:26:

[afbeelding]Geeft Unicef in verschillende landen verschillende kaartjes uit? Op deze staat namelijk de Finse vlag.
quote:noa_lynn schreef op 16 april 2010 @ 00:26:

[afbeelding]

Deze wordt morgen door mij bij mn buurman bezorgd .

Bij gebrek aan geduld speel ik zelf voor postbode..

Heb zowel kaart als tekst laten goed keuren en helpen uitkiezen door mn toen msnende collega en een vriend .

Ben benieuwd naar zijn reactie..Leuk! Die kaart kochten we vorige week bij Selexyz toch? Ik ben een beetje kwijt in welke winkel ik welke kaart kocht, maar deze heb ik ook en hij is mooi :-)
Snik Zou morgen naar Rome gaan maar denk niet dat er morgenochtend opeens wél vliegtuigen vertrekken (gezien de aswolk en de berichtgeving erover)... AAAAARGH duimen jullie mee voor me?
Bedankt voor jullie lieve reacties , nou misschien moet ik dan eerst maar eens mee doen met zo'n hyvesruil en later ooit eens naar een meeting komen!

Snjokorn, gelukkig zit je op een veilige plek. Het lijkt me heel eng om daar nu te zijn! Vooral omdat het nog zo lang kan duren... Ik ga maandag vliegen vanaf Schiphol, niet naar IJsland hoor, maar hopelijk zijn de problemen dan opgelost.

Haha die Jann is niet echt mijn type..

Whoehoe, gisteren 3 keer 'Hurray' in mijn mailbox!
anoniem_99110 wijzigde dit bericht op 16-04-2010 11:36
Reden: woordje vergeten!
% gewijzigd
Oei gedsie, Zazana, dat is écht balen! Ik ga voor je duimen dat je morgen veilig in een vliegtuig naar Rome kan stappen!
Zazana, ik hoop voor je dat de windrichting verandert, en nu maar duimen dat de Vesuvius zich rustig houdt...
@Zazana, ik duim voor je hoor! Dat zou toch zonde zijn, als je niet op vakantie kon...

@Juuf, lekker weer 3 hurrays!! Ik hoop ook voor jou dat je maandag kan vliegen!

Net op het nieuws, tot vanavond 6 uur geen vluchten van KLM en Transavia. Alle bussen en treinen van bijv Eurolines, Eurostar en Thalys zitten hutje mutje vol!!

He wacht hier nog steeds op de post en hurrays!
zazana! ik ben al druk aan het duimen voor je! mooie k*t situatie zo!

vanochtend had ik trouwens nog 2 hurray's in mijn mailbox canada en USA is aangekomen, en mn volgende kaartjes mogen naar *trommelgeroffel* Polen en Duitsland, straks maar even schrijven!
Chayuz, hopen dat ze nog met het vliegtuig mee kunnen......
Postbode leverde hier net twee kaarten af: voor dochter een geinige kaart uit Australie in de vorm van een Melbournse tram met alle inheemse dieren aan boord. Voor mij een mooie, getekende art deco kaart van een Nederlandse (no. 2) postcrosser.
Leuk Neferisis!

Hier gooide de postbode net een gevouwen kaart door de bus... Ik heb hem even toe geroepen dat ik hem volgende keer dubbel vouw als hij dat nog eens doet.. Uiteraard hoorde hij dit niet.... Een RR kaart uit Engeland
Er is een verrassingskaart (RAS RR) aangekomen tekst is:

I first was like *huh*, then like jumping when I received the card from Steph........... on behalve of........I like the shoehouse. The card is awesome. Sign by tons (12 maar) of pc-meetups lady's.

Goed gegokt dat wij allemaal dames zijn.

Postbode hoor ik terwijl ik type, moment...Twee kaarten en een envelope. Talinn en Groot-britannië zijn officiele kaarten. En een envelope uit Finland met Unescokaarten.
quote:evelinemos schreef op 16 april 2010 @ 11:01:

[...]

Leuk! Die kaart kochten we vorige week bij Selexyz toch? Ik ben een beetje kwijt in welke winkel ik welke kaart kocht, maar deze heb ik ook en hij is mooi :-)

Klopt, bij Selexys.

En Artunlimited heeft hm ook..

Nee verklaar hm niet de liefde .. haha.

Verwacht wel dat ie me aanspreekt over het kaartje maar waarderen en het leuk vinden doet ie zeker.

Heb de volgende tekst erop gezet:

'Hej naam, omdat je 2 weken terug zo blij was met het kaartje en deze niet voor jou was, heb ik nu de stoute schoenen aan gedaan en besloten je zelf een kaartje te schrijven.

Bij deze een leuke kaart die je helemaal zelf mag hebben en houden en niet per ongeluk verkeerd bezorgd is.

mijn naam en huisnr'

De kaart ligt al braaf te wachten tot de buurman zijn post uit de brievenbus haalt .

Spannend!
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 16-04-2010 13:38
Reden: ...
% gewijzigd
Die kaart voor je dochter klinkt erg gaaf, Neferisis!

Altijd zo jammer als er kaarten dubbelgevouwen binnenkomen! Balen Tine!

Enthousiast bedankje op je RASkaart Steph, cool hoor!

Hier weer geen postcrossingkaartjes! Helaas helaas...
Eveline, zo te zien wel want die hebben wij hier ook niet met de Nederlandse vlag. Is ook nieuw voor mij dus.

Bij Selexyz kochten we de WTJ''s, hadden ze daar ook kaarten?

Zazana, ik duim ook voor je.

Neferisis, dank je dat ik weet waar je zulke leuke kaarten koopt. Heb ik daar nog niet gezien.
Oh, echt een leuke tekst noa! :D

Laat je weten hoe ie reageert?!

En nu knikken je kniën omdat je hem moet gaan bezorgen...??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven