Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Chayuz, komisch vind ik.

Tine, wel alvast een goed teken dat je woensdag mag meedraaien.

Zazana, ik wist dat jij het kaartje van Vrouw zou krijgen!!! Helaas ligt het vliegverkeer in het zuiden van Europa nu plat. .
Je tekst was goed hoor! Spannend!!

Zazana, ja, dat is wel duur ja... Balen hoor!

M'n vriendin is weer thuis, met een longontsteking en iets in haar bloedwaardes is verhoogd, dus ze wordt in de gaten gehouden...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Zo ook even een ego berichtje, zal vanaaf als dochter op bed lligt meer reageren.

Kreeg vandaag een kaartje uit Praag, was verstuurd op 28-01-2010. Staat daar onder 01-03-2010 en met potlood erbij geschreven sorry for delay ( is ander handschrift dan van de schrijfster.) Is dus 86 dagen onderweg geweest. ( op de voorkant zit de stempel, en de achterkant is niet eens afgestempeld)
Bijzonder kaartje met 2 handschriften dus... justme...
Dat is een aardige tijd..

Wel erg leuk dat je hm alsnog hebt ontvangen.
Hoi Allemaal!

Chayuz, jij durft, maar een leuke tekst!! En een erg leuk kaartje. Als je daar geen verraste reactie op krijgt!!

Ik heb een kaartje naar Polen op de bus gedaan vandaag. Even door een van origine Poolse dame een zinnetje er bij laten zetten, dus dat ik leuk.

Vandaag mijn 2e kaart in de bus, uit Taiwan, van een pc meeting! Kaart heeft er maar 7 dgn over gedaan! Echt vlot vind ik!

Fijn weekend allemaal!

ps Jullie hebben ook een hyves begrijp ik?
Ik hoef vast niet te melden dat ik geen post ontvangen heb en ook geen hurrays in m'n inbox.

Janna: eigenlijk geen veranderingen hier. Vulkaan is nog steeds bezig met op z'n tijd een overstroming als gevolg.

De vulkaan ligt dus onder de ijskap, het water smelt en komt in het meer terecht dat vervolgens overloopt.
Snjókorn falla, á allt og alla
The Icelandic Tourist Council held a meeting at noon today, 16 April 2010, whereupon it was decided to issue a press release stressing that day-to-day life in Iceland is just as usual, even though the volcanic eruption in Eyjafjallajökull glacier on the south coast of Iceland has made a profound impact and generated dangers in a specified area.

In other parts of the country, Icelanders’ daily life is proceeding quite normally.
Snjókorn falla, á allt og alla
Had ik trouwens al verteld dat ik 2 kaartjes, 1 uit NL en 1 uit Duitsland, heb ontvangen vandaag?

Zo niet, bij deze..

Heb ook net even mn andere kaartjes op de post gedaan en dr een leuke zonnige wandeling aan vast geplakt.

Weet echt niet meer wat ik nu wel en niet heb gezegd of gedaan..

Ben nu sinds dinsdag thuis en merk dat het niet echt wil veranderen..

Ben wel weer vrolijk en van de huilbuien af maar oww zie zo enorm dr tegenop om weer te moeten gaan werken en dan komt al dat rot voelen weer boven .

Verder denk ik dat Jenneke_1980 mij bedoelt en niet Chayuz of zie ik dat verkeerd? Maakt niet uit..
oeh Jenneke_1980 ik denk dat je noa-lynn bedoeld zei is de bink van vandaag Ik doe noooooit zulke gewaagde dingen

En Noa-Lynn, is echt naar dat je je zo voelt :( maar probeer te onthouden (ook al is het niet altijd wat je wilt horen) het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht!!
Oww, sorry dames, noa-lynn het was voor jou bedoeld!

Goed gedaan Noa-lynn! Ben benieuwd naar zijn reactie!!

En een enorme knuffel omdat je je rot voelt!!!
Dag dames! Ik heb niet alles gelezen, sorry geen tijd voor, maar er lagen 3 kaartjes in de bus vandaag, 2 uit Beijing en 1 uit Shanghai :-)

Nu schrijf ik nog 8 kaartjes, 4 officials en 4 voor een RR
Dank je Chayuz..

Ik weet dat het goed komt.

Ben jammer genoeg bekend met depressief zijn en dit is een vervolg dr op , plus dat mn werk me alles behalve lekker zit.

Voor nu zie ik wel dat het qua mijn persoontje zal opknappen maar dat heeft tijd nodig.

Heb gelukkig mn ouders die echt 24/7 voor me klaar staan.
dat is fijn dat je ouders voor je klaar staan noa-lynn! heel fijn om te horen! en het doet niet veel maar toch een virtuele voor jou (als je er nou van houdt of niet )
quote:Jenneke_1980 schreef op 16 april 2010 @ 20:06:

Oww, sorry dames, noa-lynn het was voor jou bedoeld!

Goed gedaan Noa-lynn! Ben benieuwd naar zijn reactie!!

En een enorme knuffel omdat je je rot voelt!!!

Het geeft niet hoor Jenneke_1980.

Ik ben ook zo benieuwd naar zijn reactie.

Deze actie was ook echt om mn gedachten om te zetten en even een erg leuk verzetje te hebben en hem via de kaart iets leuks te geven
Vandaag een leuke kaart uit Australie met wilde dieren erop. En een lege Hurray uit Italie!! Niet leuk... Nieuw kaartje mag naar Spanje, hopelijk waardeert die mijn moeite wat meer.
Even een kort berichtje van mij!

@ Noa_lynn, ben erg benieuwd naar de reactie van je buurman! LEUK!

@ Tine: goed dat je mag meedraaien, hopelijk vind je het daar leuk en mag je blijven

@ Snjokorn, gelukkig zit je aan de goede zijde!!

Enne hopelijk gaat het tripje naar Rome door, maar het ziet er inderdaad niet best uit nog dit weekend.....

*heeft geen hurray's of kaartjes ontvangen *
quote:neferisis schreef op 16 april 2010 @ 00:06:

@VrouwL > Mogen jouw dochters dan ook hun profiel invullen? En ik heb de laatste tijd of een beginner of iemand uit de top 3. Geen middenmoters.

Ja, heb mijn dochters wensen in hun profiel staan, anders maar ik er wel een voor mezelf aan zelf invullen lukt nog niet zo, ze zijn 8 en 10 en hebben nog geen Engels op school, oudste wel Frans (Belgische school) sinds dit jaar. Maar als ik lees van die dame met dat Frans geschreven profiel, mwah, laat maar, moeilijke taal!

Vandaag een hurray, van zazana! Blij dat je het een leuk kaartje vond, vond hem lekker pink! Jammer dat je reisje naar Italie ws niet door gaat! Heb jij weer

Mijn volgende mag naar China, dus weer even geduld hebben voor een hurray.

En ik had gisteren een berichtje naar het profiel naar Mexico gestuurd, van de kaart die er al 55 dagen over doet, lees hier wel vaker dat jullie geen reactie op die berichtjes krijgen, dus ik had zoiets van, zal ik het wel doen, maar zie hier, ze reageerde meteen terug dat ze spijtig genoeg geen kaart had gezien, maar dat ik de ID maar moest doorsturen..........zo kom ik wel van die kaart af in mijn lijst! Ik ga haar sowieso een 2e kaart sturen.

Vandaag nog 2 kaartjes gekocht in de Efteling, maar niet om te versturen (veel te duur, haha, waren 1 euro). Was lekker rustig in de Efteling dus veel attracties gedaan, en nu hebben we alle 4 een knal rood hoofd, van de zon?? die achter die vulkaanstofwolken scheen ofzo, lijken wel een beetje op lucifersstokjes nu

Noa_lynn, shit dat je je zo rot voelt, gelukkig zijn je ouders er voor je en voel je je snel weer beter worden! Als het werken niet lukt, dat lukt het niet he, neem de tijd! Ben ook reuze benieuwd naar de reactie van je buurman!
Jeetje, wat hebben jullie veel geschreven.

Kan het amper bijhouden zeg.

Maar goed ik heb een poging tot bijlezen gedaan.

Niet dat ik veel onthouden heb, maar dat is nog wel een restje zwangerschapsdementie.

Geen pc-nieuws hier.

Mag nog steeds 1 adres aanvragen, maar komt er maar niet van.

Hopelijk van het weekend.

Vandaag nog even postzegels ingeslagen en 2 leuke kaarten gekocht.
Zooo, ook een hurray uit UK. Het loopt lekker hier. Hier nu al een paar dagen de brievenbus bezocht. Er zullen er nu ook nog wel diverse onderweg zijn naar me.
@ Jenneke_1980: Je hebt bericht terug .

Ik vermoed dat het wachten op een reactie van de buurman beloond gaat worden maar niet meer vandaag..

Hij is nog steeds niet thuis.

Hoe langer het duurt hoe zenuwachtiger ik wordt en vaker ik naar buiten kijk .

Dank jullie wel voor de steun..
mijn kaartje naar NL is ook geregistreerd, mag nu eentje naar de USA sturen.
Een lege hurray *die moeten ze echt verbieden* uit Italië (van de meeting).

Noa_lynn, sterkte. En ook geduld.
quote:noa_lynn schreef op 16 april 2010 @ 22:11:

Ik vermoed dat het wachten op een reactie van de buurman beloond gaat worden maar niet meer vandaag..

Hij is nog steeds niet thuis.

Hoe langer het duurt hoe zenuwachtiger ik wordt en vaker ik naar buiten kijk .

Dank jullie wel voor de steun..Heb je em eigenlijk wel uitgelegd dat ie je een hurray moet sturen?
quote:steph schreef op 16 april 2010 @ 22:56:

Een lege hurray *die moeten ze echt verbieden* uit Italië (van de meeting).Ja, echt he! Kunnen we ze dat niet even als tip geven? En dan 20 keer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven