Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hyveruil? jaaaaa.

Een kaartje hier een Unesco RR.

Wie o wie krijgt het kaartje *grinnik*.
Nog een hurray uit Duitsland!

Nieuwe kaartjes gaan naar NL (niemand van hier, een man die het via zijn dochter kent) en Duitsland, de alombekende landen dus :-)
Ik doe ook mee aan de hyvesruil! Vandaag helemaal niets voor mij van postcrossing in de brievenbus, jammer dan!

VrouwL: ik wil je niet teleurstellen, maar je kaart naar Mexico zal nog zo'n 305 dagen na het expired raken in je lijst blijven staan! :(
Net een kaart uit de bus gehaald, komt uit GB, maar gestuurd door een Japanse die met een Brit is getrouwd. Afbeelding is een canalboat op het Trent and Mersey Canal. Aardig tekstje erop.

Ik kwam vanochtend langs een klooster, even geneusd bij de kloosterwinkel. De kaarten die ze er verkochten waren niet spectaculair, maar daarentegen het brood en de chocola...

Ben altijd in voor een hyvesruil, heb wel hyves, maar nog nooit gebruikt , ben nog vriendloos
Hyvesruil: check!

Snjo: hoe is het nu in ijsland, krijg je iets mee van die wolk?

Neferisis: ik wil wel vrienden met je worden, hoor Hoe kunnen we je vinden?
Wow. Ik registreerde mijn kaart uit Duitsland, blijkt de kaart van een enorme hunk te komen. Postcrossing
Weer twee hurray's van de meeting, ook weer allebei leuke hurray's over de meeting. Eentje had een idrukkerkaart, kreeg ze die vandaag nog een keer (oeps).

Ligaa, wauw zeg.
Ligaa, kaarten afkomstige van lekkere mannen zijn altijd leuk, hahaha

(laat mijn allereigenste lekkere man dit maar niet lezen, hihihi)

Hier ook een hurray!

Mijn kaartje naar Finland is aangekomen na 4 dagen.

Helaas was de hurray wel weer leeg *kijkt sip*

Wel gaaf dat jullie meetingkaarten allemaal wel redelijk snel aankomen zeg.

Hoeveel kaarten hadden jullie ook alweer in totaal???

Ga me nu bezighouden met de kleine man, die is wel weer aan een slokje toe.

Grote zus is gymen dus we hebben er alle tijd voor.

Nieuw kaartje sturen komt dus vanavond wel.
Hyvesruil ja ik ben voor!

Eén lege hurray uit Italië na 5 dagen....kijkt ook sip net als Anita1973

Kijkt nu weer blij want 3 kaarten in de bus, allen officals en wel uit: Rusland, Duitsland en Luxemburg.

2 daarvan waren heel leuk de ander iets minder wel alle drie lekker vol geschreven dus ze verdienen allemaal een volle hurray.

Dat ga ik nu eerst maar eens regelen want straks vergeet ik het ook en vanavond moet ik werken...
Net weer een kaartje in de bus, iemand uit Nederland (NH) die in een dorp iets verderop gewoond heeft.

Kaartje herkende ik gelijk als een hyvesruil-kaartje.

Kaartje was van Ligaa geloof ik, een poesje in het gras. Op deze stond alleen nog wat tekst op de voorkant.

Verder in Gouda mijn bril laten maken, glaasje was dr uitgevallen toen ik hm schoonmaakte. Kreeg hm dr weer in maar toch even laten nakijken.

Toen kwamen mn moeder (ook postcrosster ) en ik een sigarenwinkeltje tegen met een bord met kaarten van Gouda. Beide 10 kaarten meegenomen (10 voor ¤ 3.50).

Verder ook de VVV aldaar even in geglipt.

Moeders heeft ook wat Idrukker-kaarten meegekregen.

Ook knutseldingetjes geshopt voor mn WTJ..

Die wordt ook wat verwend nu ik thuis zit.
Ligaa, ik ben wel benieuwd wat de nickname van die lekkere postcrosser is:-P

Enne Anita, kijken mag altijd hè hihi! Onze mannen kijken ook niet weg als er een mooie vrouw voorbij loopt

Hier een leuke hurray uit Taiwan: Your dog makes me happy... Ik heb geen huisdier in het vliegtuig gezet hoor!

Ga straks even een nieuw adres aanvragen...
hoi hoi!

Zo vandaag een lekker drukke dag gehad, ben van hot naar her gevlogen.. Vanmorgen eerst naar Haarlem, kaartjes ophalen voor Jeff Dunham vanavond! Yeah ik ga samen met mn broertje heen!!! Daarna weer naar huis, 1 kaartje bij de post van de kleine prins uit Duitsland. Verder geen hurrays helaas:( dus ook nog geen reacties op de meeting kaarten.

Ben nog bij de garage geweest want mn auto moet een grote beurt, toen naar de fietsenmaker want mn buitenband is naar zn grootje en er zitten twee spaken los... Daarna boodschappen gedaan en ook nog een uur gewandeld, nou ik vind het weer goed voor vandaag en wacht nog even smachtend op een hurray!!! En vanavond lekker een avondje lachen! mmzzz dit was wel een beetje een ego post zie ik nu.. Hoe is het met jullie:)

Even kijken wat ik nog onthouden heb,

Neferisis, ik wil ook wel vriendjes met je worden hoor!

Ligaa, een lekkere hunk... rrrrrr hahaha

JJ, hahahaha jou hond maakt haar blij... Klinkt een beetje raar

Noa-Lynn, jij bent goed geslaagd!!

Anita, hoe is het met de kleine uk! Gaat alles goed met hem!! En met jou natuurlijk ook!

Chrisy, kijk een volle deurmat! Daar doen we het voor!

Steph, lekker ook een kaart en hurray!!!

Stefanie, goh wat en verrassende landen heb jij haha!

Kobe, was die oudere man uit groningen net zon hunk als die van Ligaa:)

Lampje, dat kan natuurlijk niet dat de post jou laat zitten... direct een klachtenbrief hahaha

Kaatje, jeeej je kaart geregistreerd!!!!

Janna, goed idee die hyvesruil! Ik doe mee!!!

Teigera, nou hier was het zonnetje aanwezig hoor! Gaaf een kaart uit Maleisie!

VrouwLimburg, nou ik was aan de telefoon met opsporing verzocht hoor!! Maar gelukkig je bent er weer! Lekker hoor paar dagen er tussen uit!!
Zoals ik al hoopte had ik een NL-Hurray.

Mijn dochters zijn nu onderweg naar de brievenbus om de volgende kaart te versturen. Opnieuw naar NL! Dus met een beetje mazzel is die deze week nog aan. Ik blijf dus nog heel even steken op 19 verzonden kaarten.

Verder had ik een kaart uit Finland vandaag. Kerstman en een rendier erop :-)

Ik ga maar eens even koken want ik heb de meiden beloofd om vanavond nog even op de hei te wandelen.

Lampje
En nog een hurray uit Finland, mag er nu 8 onderweg!

De 2 andere gaan naar Belarus en Finland.

Oh noa_lynn, brillen, zwijg mij er van. Ik zat laatst in de brillenwinkel, want ik had verfspatters op mijn glas. Wou ze eraf krijgen met een sponsje maar heb de verkeerde kant gebruikt van het sponsje, de groene ruwe kant dus :P Slecht meegevallen.

Ow ik heb nog 20 kaarten gekocht vandaag voor 2 euro! Ze hebben nog zoveel kaarten maar het zijn allemaal nogal oude. Maar heb er toch 20 mee, een 10-tal van plaatsen en een 10-tal uit de natuur :-)
Nieuwe kaart naar Turkije geschreven... ze wilde graag Buddha's... had nog een mooie prent met buddha erop..
quote:Ligaa schreef op 15 april 2010 @ 14:53:

Snjo: hoe is het nu in ijsland, krijg je iets mee van die wolk?

Neferisis: ik wil wel vrienden met je worden, hoor Hoe kunnen we je vinden?

Ben bijna buiten adem van het blazen jullie kant op..... Gelukkig zit ik ten westen van de vulkaan en heb ik er persoonlijk nog geen last van. De ringweg is wel op 3 plaatsen kapot gemaakt zodat het smeltwater sneller weg kon.

Boeren wordt aangeraden om het vee binnen te houden (zit fluor in de neervallende as) en in een aantal dorpjes (en buitengebieden) wordt aangeraden om een stofmasker op te zetten als je naar buiten gaat.

*on topic*

Vandaag 2 kaartjes in de bus, 1 funcard uit Berlijn en een leuk kaartje uit Finland.
Snjókorn falla, á allt og alla
Hoi allemaal,

inderdaad Snjokorn, is die wolk heel ernstig ? mijn broer is momenteel heel sneu, hij zou vandaag op verlaat huwelijksreis gaan maar ze kunnen dus niet vliegen! best sneu,

en ik hoorde iets over mooie mannen WAAR WAAR? tuurlijk willen wij allemaal wel even een kijkje nemen haha.

oeh en een nieuwe hyvesruil count me in! heb wel weer zin in kaartjes shoppen hihi

verder vond ik vandaag nog een kaart in de brievenbus uit USA en een kaart uit Brazilie :D dus ik ben happy
Ik zag hier Trinidad voorbij komen. Gaaf land.

Volgens mij heb ik minstens 5 mensen van hier nog niet als vriendje.... Kan iemand mij een ge-update lijst sturen???
ow Snjokorn haha je was me net voor. maar gelukkig dat je wat dat betreft wel op een goede plek zit, en bedankt voor het blazen deze kant op ;)
Chayuz, wat jammer voor je broer zeg.

Morgen ga ik weer twee adressen aanvragen, mag van mezelf (als er geen meeting is) er 12 onderweg hebben.
quote:chayuz schreef op 15 april 2010 @ 18:57:

ow Snjokorn haha je was me net voor. maar gelukkig dat je wat dat betreft wel op een goede plek zit, en bedankt voor het blazen deze kant op ;)Als het goed is draait de wind van het weekend naar het noorden dus als deze vulkaan actief blijft, wordt alle as de oceaan over geblazen.
Ik zit me ineens te bedenken dat al mijn post natuurlijk eerst de oceaan over moet en een heleboel luchthavens in Europa zijn dicht. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten voor mijn eerste hurray (heb gisteren m'n kaartjes op de bus gedaan).
Ooooh snjokorn, jij zal heeeeeeel veeeeeeel geduld krijgen denk k
Ik heb de boeddha die over was aan Larf gegeven en hij heeft nu veel geluk. Alleen ik heb geen geluk want ik had vandaag niets.... geen Hurrays en geen kaarten op de mat.

JJ, de kaart die jij naar die witte dame hebt gestuurd is een klavertje vier met een lieveheersbeestje.

Ik doe ook mee met de Hyvesruil.

Steph, jij gekke meid!

Meiden, ik kreeg vanmiddag een MMS van Steph en ze had haar bananen vol geplakt met fruitstickers voor haar Vrekkie! Ze zei ook nog dat het toch wel mee viel!

Tine, veel plezier vanavond met die dode terrorist!

Owwww, Trinidad, dat land wil ik ook! :jaloers:
Daar zat ik ook al over te denken, arme Snjokorn geen luchtpost. Maar er varen toch wel boten????Kennen die ook de post meenemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven