Het geluid van een senseo...
donderdag 15 april 2010 om 17:23

donderdag 15 april 2010 om 19:48

donderdag 15 april 2010 om 23:39
quote:Solomio schreef op 15 april 2010 @ 18:17:
Er is een deskundige zie ik.
Dan mijn prangende Senseo-vraag: waarom komt er de ene keer meer water uit dan de andere keer?
Ik heb mijn Senseo nog maar kort (nou ja, tis de derde al) en ik heb em onlangs ook nog ontkalkt.
Nou daar gaan we dan. de mogelijke redenen:
- Het app. staat scheef
-Geblokkeerde koffietuit.
- Bij gebruik van neppads komt het wel eens voor.
Het is alweer een tijdje geleden en hangt heel erg van het model af. Gebeurt het zowel bij een als twee kopjes?
Er is een deskundige zie ik.
Dan mijn prangende Senseo-vraag: waarom komt er de ene keer meer water uit dan de andere keer?
Ik heb mijn Senseo nog maar kort (nou ja, tis de derde al) en ik heb em onlangs ook nog ontkalkt.
Nou daar gaan we dan. de mogelijke redenen:
- Het app. staat scheef
-Geblokkeerde koffietuit.
- Bij gebruik van neppads komt het wel eens voor.
Het is alweer een tijdje geleden en hangt heel erg van het model af. Gebeurt het zowel bij een als twee kopjes?
vrijdag 16 april 2010 om 08:12
maandag 19 april 2010 om 17:24
quote:jakkepoe schreef op 18 april 2010 @ 22:10:
Een flesje ontkalker kost niet zo veel en je doet er relatief lang mee.(Ze raden geloof ik aan om 1x in de 6 weken te ontkalken) Kun je gewoon halen in de supermarktJa, en die 'ze' zijn 'degenen die verdienen aan het ontkalken' , of niet ? Dat ze niet aanraden om het dagelijks te doen!
Een flesje ontkalker kost niet zo veel en je doet er relatief lang mee.(Ze raden geloof ik aan om 1x in de 6 weken te ontkalken) Kun je gewoon halen in de supermarktJa, en die 'ze' zijn 'degenen die verdienen aan het ontkalken' , of niet ? Dat ze niet aanraden om het dagelijks te doen!