Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 16 april 2010 om 17:12
Even een nog betere indruk bij mijn nichtje achterlaten.
Ik moet alleen de kamer nog dweilen.
Pffft zeg. Blij dat ik klaar ben.
Beneden:
stoffen, stofzuigen en dweilen
keuken
Gasfornuis met de stoomcleaner schoongemaakt.
(Wat een rotklus was dat zeg)
trap
wc
Boven:
opruimen
Kleren (met recht klere)kast opgeruimd
stoffen, stofzuigen en dweilen Even een goede indruk bij mijn nichtje achterlaten.
Ik moet alleen de kamer nog dweilen.
Pffft zeg. Blij dat ik klaar ben.
Beneden:
stoffen, stofzuigen en dweilen
keuken
Gasfornuis met de stoomcleaner schoongemaakt.
(Wat een rotklus was dat zeg)
trap
wc
Boven:
opruimen
Kleren (met recht klere)kast opgeruimd
stoffen, stofzuigen en dweilen Even een goede indruk bij mijn nichtje achterlaten.
zoebie wijzigde dit bericht op 16-04-2010 18:49
Reden: ik dacht al: "Wat is ie lang".
Reden: ik dacht al: "Wat is ie lang".
% gewijzigd
vrijdag 16 april 2010 om 18:11
Wat dacht je Zoeb, ik zet mijn lijstje er gewoon twee keer neer, dan lijkt het alsof ik nóg meer gedaan heb?
Vandaag alleen gewerkt. Heb op een verkeerde stoel gezeten en nu last van mijn rug. Straks de kindjes in bad en naar bed, zelf ook even in bad en dan weet ik het nog niet. Zit een beetje te draaikonten, dus ik denk dat ik vanavond nog wel even iets doe in huis.
Mireille, welkom!
Vandaag alleen gewerkt. Heb op een verkeerde stoel gezeten en nu last van mijn rug. Straks de kindjes in bad en naar bed, zelf ook even in bad en dan weet ik het nog niet. Zit een beetje te draaikonten, dus ik denk dat ik vanavond nog wel even iets doe in huis.
Mireille, welkom!
vrijdag 16 april 2010 om 18:30
Ik moet er weer even 'inkomen' hoor.... zowel in het normale leven als het forummen
Heb echt het gevoel op een andere planeet te zijn geweest.
Rainz, gaat ie een beetje met je?
Fus, wat fijn dat het goedgaat met jou en Skippy!
MissM, arme MMtje toch... ze moeten hem welhebben wat betreft ziek zijn zeg!
Doen jullie HPL zaterdag de groeten van me??
Ben inmiddels klaar met de vakantie-wassen en nu heel ambitieus begonnen om elke kamer eens kritisch te bekijken, dingen weg te gooien en handig in te delen. Worden er allebei gek van dat we zo vaak dingen niet kunnen vinden enzo. Gisteren vol goede moed begonnen maar nu eigenlijk al geen zin meer
Zo eerst lekker eten en een avondje bankhangen, morgen zien we wel weer verder......
Heb echt het gevoel op een andere planeet te zijn geweest.
Rainz, gaat ie een beetje met je?
Fus, wat fijn dat het goedgaat met jou en Skippy!
MissM, arme MMtje toch... ze moeten hem welhebben wat betreft ziek zijn zeg!
Doen jullie HPL zaterdag de groeten van me??
Ben inmiddels klaar met de vakantie-wassen en nu heel ambitieus begonnen om elke kamer eens kritisch te bekijken, dingen weg te gooien en handig in te delen. Worden er allebei gek van dat we zo vaak dingen niet kunnen vinden enzo. Gisteren vol goede moed begonnen maar nu eigenlijk al geen zin meer
Zo eerst lekker eten en een avondje bankhangen, morgen zien we wel weer verder......
vrijdag 16 april 2010 om 20:30
Och fuss toch, een dikke knuffel. Hoop op niet al teveel trouble
Ik ga jullie alvast veel plezier wensen morgen, weet niet of ik veel online ben. Heb mijn laatste cursusdag en ik moet een late dienst draaien
Hier is ondertussen het dakterras bijna op orde. Er zijn weer bloemen in vrolijke kleurtjes en het dakterras is bijna schoon gespoten door itsman. Nu kunnen er gerust weer mensen langs komen.
Ik ga jullie alvast veel plezier wensen morgen, weet niet of ik veel online ben. Heb mijn laatste cursusdag en ik moet een late dienst draaien
Hier is ondertussen het dakterras bijna op orde. Er zijn weer bloemen in vrolijke kleurtjes en het dakterras is bijna schoon gespoten door itsman. Nu kunnen er gerust weer mensen langs komen.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 16 april 2010 om 21:04
Helleu!
Gelf, welcome back! Hoe was het? En hoe is het weer hier gewoon in NL?
Mireille, ook welkom.
Vertelvertel, ik ben heel nieuwsgierig.
Heb je ook een Hans in je leven?
Druife, hoe gaat met jullie allemaal?
En hoe ging vandaag?
Rainz, nog misselijk?
Marels, wat een lijst!
Toitoitoi!
MissM, hoe is het met Mmtje? En hoe is het met je spieren nu?
Zoeb, lijst af?
Ik heb geen moer gedaan qua huishouden.
Wel ouderwets hard gewerkt op het werk en nu is de energie op lijkt het wel.
Gelf, welcome back! Hoe was het? En hoe is het weer hier gewoon in NL?
Mireille, ook welkom.
Vertelvertel, ik ben heel nieuwsgierig.
Heb je ook een Hans in je leven?
Druife, hoe gaat met jullie allemaal?
En hoe ging vandaag?
Rainz, nog misselijk?
Marels, wat een lijst!
Toitoitoi!
MissM, hoe is het met Mmtje? En hoe is het met je spieren nu?
Zoeb, lijst af?
Ik heb geen moer gedaan qua huishouden.
Wel ouderwets hard gewerkt op het werk en nu is de energie op lijkt het wel.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 16 april 2010 om 21:06
Mireille, Welkom!
Ik had vanmiddag een pagina overgeslagen zag ik net.
Fuss
Mmetje heeft weer flink koorts (39 graden) en heeft moeite met slapen. Hij wil wel graag, is moe, maar voelt zich niet lekker.
Dat wordt dus waarschijnlijk veel er uit vannacht voor mij. En James is weg, die komt morgen pas terug. Niet fijn.
Ik had vanmiddag een pagina overgeslagen zag ik net.
Fuss
Mmetje heeft weer flink koorts (39 graden) en heeft moeite met slapen. Hij wil wel graag, is moe, maar voelt zich niet lekker.
Dat wordt dus waarschijnlijk veel er uit vannacht voor mij. En James is weg, die komt morgen pas terug. Niet fijn.
vrijdag 16 april 2010 om 21:10
Dat zou ik ook gestemd hebben, appelkruimel!
Nog niks gedaan van de lijst trouwens, behalve een beetje opgeruimd. Wel gekookt en afgewassen.
Morgen eerst snel boodschappen doen en kijken of we nog verf hebben voor het deurportiek, anders dat ook halen.
En dan gaat het grote aanpoten beginnen
Met wel morgenavond een fijne break; ons lokale dorpsfestival! Helemaal zin in!
Nog niks gedaan van de lijst trouwens, behalve een beetje opgeruimd. Wel gekookt en afgewassen.
Morgen eerst snel boodschappen doen en kijken of we nog verf hebben voor het deurportiek, anders dat ook halen.
En dan gaat het grote aanpoten beginnen
Met wel morgenavond een fijne break; ons lokale dorpsfestival! Helemaal zin in!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 16 april 2010 om 21:21
Ik wil graag Eftelingzegels hebben, maar Coe had ze ook aangeboden....
Kan wel even rondvragen op het werk, daar zitten veel mensen met kleine kindertjes en die komen dus nooit bij AH, want Belgen. Weet haast zeker dat er een aantal collega's zijn die er heel gelukkig mee zouden zijn.
Kan wel even rondvragen op het werk, daar zitten veel mensen met kleine kindertjes en die komen dus nooit bij AH, want Belgen. Weet haast zeker dat er een aantal collega's zijn die er heel gelukkig mee zouden zijn.
668, the neighbour of the Beast