Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren

Ohw!

Kom ik erg nieuwsgierig en sensatiebelust over als ik vraag tegen wie dan wel, waarom en door wie?
Nou de popcorn is inmiddels overjarig en goor geworden en mijn stoel is ook gejat. Ik kan ook niet even een paar uur naar de eerste hulp om een kind dicht te laten naaien of mijn handelswaar is weg.

@Vijf, het was maar een kinderachtig grapje, geen slechte intenties. Maar die titel is belachelijk zoals ik begin deze week al riep
Zes schaam je niet hoor. Ik was ooit in een heel grijs verleden moderator in een of andere vage chatbox en daar trapte ik iedereen met een ranzige naam er uit. Dus toen Enschede zich aanmeldde kon ie er uit... en schede. A dirty mind is a joy forever maar toen was het wel beschamend.
quote:floor72 schreef op 16 april 2010 @ 21:18:

Ohw!

Kom ik erg nieuwsgierig en sensatiebelust over als ik vraag tegen wie dan wel, waarom en door wie?even met de zoekfunctie: rijbewijs officiële kanalen
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
DGS
Juridische stappen, dat klinkt leuk. Misschien verveel ik me ooit genoeg om...ach welnee...er zijn genoeg rellen om me bezig te houden
Suus
@ Toverstafmeldsters;

Hier wordt niet gemodereerd!! Met uitzondering van echt grove postings en NAW gegevens.
Toverstafmeldsters?! Tsssssk...
Echt?

Wordt er hier getoverkolderd, over wat inhemelsnaam!
Met het kind gaat het gelukkig goed., op een enorm blauw oog en drie hechtingen na is ie nog heel. Ge-eikel ook altijd
Wie zit er hier te toverstaffen?

Nou....?

Zus jij?
quote:zusenzo schreef op 16 april 2010 @ 21:25:

Echt?

Wordt er hier getoverkolderd, over wat inhemelsnaam!Dat is voor jullie een vraag, en voor mij een weet. Dat blijft ook zo, de toverstafmeldingen zijn een enorme hulp voor ons dus ik keur ze absoluut niet af. Maar ze zijn niet ernstig genoeg om in dit topic in te grijpen.
Oei, wat is er gebeurd Suus?
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Het ging toch niet om de zin : kind dichtnaaien he....

Dat waren hechtingen , geen KP
Uit de boom op een tak gedonderd. Godezijdank zit de wond 2 cm naast zijn oog. Ietsje verder naar binnen en we waren een heel eind verder van huis geweest. Brrrr.
Toverstafmeldsters?

Oh, dat was Five. Die toverstafte zichzelf bij Naomi.
En bedankt hoor Floor!

Ik hou wel van toverstaffen hoor, maar ken mijn grenzen.

En wtf valt er hier nou te toverstaffen?

Was een retorische vraag hoor 6, was gewoon erg verbaasd, heb nml de laatste 24 uur nou niet echt iets schokkends gezien.
Suus: oef, da's schrikken....
He gets Suus, dat gezeik altijd met die kinderen......

(maar gelukkig niet in zijn oog idd)
oeps
Ik moet er niet aan denken als ie met zijn oog op die tak terecht was gekomen...
quote:dangeensuus schreef op 16 april 2010 @ 21:28:

Het ging toch niet om de zin : kind dichtnaaien he....

Dat waren hechtingen , geen KP

Beterschap Suus!
Nou, hier ook al 3 keer net goed gegaan, nou ja goed...
Ik klik wel eens per ongeluk op het stafje, maar zolang ik het bericht niet verstuur is er niks aan de hand toch?

Verder toverstaf ik eigenlijk niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven