Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 16 april 2010 @ 21:19:

Nou de popcorn is inmiddels overjarig en goor geworden en mijn stoel is ook gejat. Ik kan ook niet even een paar uur naar de eerste hulp om een kind dicht te laten naaien of mijn handelswaar is weg.

@Vijf, het was maar een kinderachtig grapje, geen slechte intenties. Maar die titel is belachelijk zoals ik begin deze week al riep

Lieve Suus, dát heb ik ook nergens beweerd

Beterschap met je kind!
Ja hier ook al meerdere malen ZeZ, alsof ze een engeltje op hun schouder hebben zitten. Vorig jaar viel dochter uit een regenpijp en het enige wat ze had was een jaap in haar been van 5 cm. Zoonlief is al een keer van de trap gevlogen en op zijn hoofd geland met als resultaat een zware hersenschudding en ga zo maar door. Allemaal redelijk onschuldige dingetjes gelukkig.
Thanks vijf, en ik weet dat je dat nergens zei, ik wilde het alleen even gemeld hebben dat het niet kwaad bedoeld was
Suus: wat valt onder: tamelijk ernstige dingetjes?
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Ik toverstaf wel, bij de trollen bijv van vanmiddag of als ik iemand echt een racistische opmerking vind maken.
Sterkte met de patient Suus. Mijn dochter heeft een keer een antenne van een bakkie in haar oog gehad, heeft echt 3 weken met een bloedoog gelopen. Mehn, wat kneep ik 'm?
Zus, ik maakte een geintje! Je kent me toch?

quote:marnie schreef op 16 april 2010 @ 21:34:

Suus: wat valt onder: tamelijk ernstige dingetjes? Ik ben je kwijt. Geen idee?
Jaja, Floor reldel, je zoekt gewoon weer een reden om te gaan rellen

Kus
Och ja, omdat anderen toverstaffen hoef ik het ook niet te doen. En het komt ook niet in me op eigenlijk.
quote:dangeensuus schreef op 16 april 2010 @ 21:37:

[...]

Ik ben je kwijt. Geen idee?ik bedoelde, als een zware hersenschudding nog redelijk onschuldig is...
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
quote:dangeensuus schreef op 16 april 2010 @ 21:33:

Thanks vijf, en ik weet dat je dat nergens zei, ik wilde het alleen even gemeld hebben dat het niet kwaad bedoeld was Ik ken jullie onderhand
Ow!

Nou, gezien het feit dat hij head first van de trap kwam had hij zijn nek wel kunnen breken, en gezien hij op een afgebroken tak is gevallen vandaag, 2 cm buiten zijn oog had hij zijn oog ( of erger) kwijt kunnen raken. Dan is een zware hersenschudding nog redelijk onschuldig
Gelukkug vijf
Soms ben ik gewoon redelijk boos als ik sommige postings zie Min en dan toverkol ik.

Kan dan wel tegen die domheid in gaan maar dat is zo zinloos.
Marnie heb jij zoons? Vast niet
Jeminee Suus, je schrikt je mooi kapot bij zoiets zeg ! Ja ik ken dat, met mijn kinderen ook regelmatig van dat soort vreemde dingen meegemaakt terwijl je zelf dan bijna een hartstilstand oploopt.

o...leuk toverstafjesmeldsters weer paraat hier. Gossie iemand hier tere zieltjes geraakt? Aaaachhh zielug..

Zo nu even pc uit en dan ander vierkant ding aan waar geluid uit komt en kleurtjes en meer van dat soort dingen. Eens kijken wat daar op te vinden is.Gelukkig geen toverstafknoppie op afstandsbediening anders zat heel NL daar weer mee te miepen.
quote:zusenzo schreef op 16 april 2010 @ 21:42:

Marnie heb jij zoons? Vast niet Jawel! 1 exemplaar....tot nu toe alleen wat hechtinkjes en de voortanden opnieuw moeten laten maken...
Een rustig exemplaar dus
quote:zusenzo schreef op 16 april 2010 @ 22:14:

Een rustig exemplaar dus
Nou het ventje is de nacht redelijk doorgekomen. Heeft wel slecht geslapen want durft niet op de hechtingen te liggen ( zou ik denk ik ook niet durven).

Het oog behoorlijk opgezwollen maar de wond lekt geen vocht meer ( tot aan gisterenavond 11 uur nog wel) dus volgens mij komt het goed. Hij zal er wel een lelijk litteken aan over houden omdat de wond op een beweeglijk punt zit maar ja, dat is dan niet anders.
Dsuus, nou gelukkig maar want het is vreselijk zielig als er iets met je kind aan de hand is. Dat snijdt door je hele lijf . Als hij nog heel jong is kan het nog mee gaan vallen met het litteken hoor. Er is speciale creme om littekens mee in te smeren ( over een maand ofzo ) en dan geneest het heel mooi.

Ik wens je veel sterkte op deze dag.
Ah zielig Suus

En geen wonder dat ie niet durft te slapen, dat zou ik zelf ook eng vinden!
Ja pcle creme van biodermal, staat hier standaard in het kastje. Heeft goed geholpen bij dochterlief die een flinke jaap in haar scheenbeen had. dat is nog nauwelijks zichtbaar. Als ze weer wat bruiner is zie je het wel nog hoor, een echte piratensnee maar op zich mee te leven.
Mijn zoon raakt erg in paniek als hij "gewond" raakt, dat alles zomaar "kapot" kan gaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven