Het grote Napraattopic - 2

donderdag 11 maart 2010 om 16:52
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Dit is het grote napraattopic

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.
grtjs,
NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
vrijdag 16 april 2010 om 21:32
quote:dangeensuus schreef op 16 april 2010 @ 21:19:
Nou de popcorn is inmiddels overjarig en goor geworden en mijn stoel is ook gejat. Ik kan ook niet even een paar uur naar de eerste hulp om een kind dicht te laten naaien of mijn handelswaar is weg.
@Vijf, het was maar een kinderachtig grapje, geen slechte intenties. Maar die titel is belachelijk zoals ik begin deze week al riep
Lieve Suus, dát heb ik ook nergens beweerd
Beterschap met je kind!
Nou de popcorn is inmiddels overjarig en goor geworden en mijn stoel is ook gejat. Ik kan ook niet even een paar uur naar de eerste hulp om een kind dicht te laten naaien of mijn handelswaar is weg.
@Vijf, het was maar een kinderachtig grapje, geen slechte intenties. Maar die titel is belachelijk zoals ik begin deze week al riep
Lieve Suus, dát heb ik ook nergens beweerd
Beterschap met je kind!

vrijdag 16 april 2010 om 21:32
Ja hier ook al meerdere malen ZeZ, alsof ze een engeltje op hun schouder hebben zitten. Vorig jaar viel dochter uit een regenpijp en het enige wat ze had was een jaap in haar been van 5 cm. Zoonlief is al een keer van de trap gevlogen en op zijn hoofd geland met als resultaat een zware hersenschudding en ga zo maar door. Allemaal redelijk onschuldige dingetjes gelukkig.

vrijdag 16 april 2010 om 21:39

vrijdag 16 april 2010 om 21:41
vrijdag 16 april 2010 om 21:54
Jeminee Suus, je schrikt je mooi kapot bij zoiets zeg ! Ja ik ken dat, met mijn kinderen ook regelmatig van dat soort vreemde dingen meegemaakt terwijl je zelf dan bijna een hartstilstand oploopt.
o...leuk toverstafjesmeldsters weer paraat hier. Gossie iemand hier tere zieltjes geraakt? Aaaachhh zielug..
Zo nu even pc uit en dan ander vierkant ding aan waar geluid uit komt en kleurtjes en meer van dat soort dingen. Eens kijken wat daar op te vinden is.Gelukkig geen toverstafknoppie op afstandsbediening anders zat heel NL daar weer mee te miepen.
o...leuk toverstafjesmeldsters weer paraat hier. Gossie iemand hier tere zieltjes geraakt? Aaaachhh zielug..
Zo nu even pc uit en dan ander vierkant ding aan waar geluid uit komt en kleurtjes en meer van dat soort dingen. Eens kijken wat daar op te vinden is.Gelukkig geen toverstafknoppie op afstandsbediening anders zat heel NL daar weer mee te miepen.
vrijdag 16 april 2010 om 22:07

zaterdag 17 april 2010 om 08:48
Nou het ventje is de nacht redelijk doorgekomen. Heeft wel slecht geslapen want durft niet op de hechtingen te liggen ( zou ik denk ik ook niet durven).
Het oog behoorlijk opgezwollen maar de wond lekt geen vocht meer ( tot aan gisterenavond 11 uur nog wel) dus volgens mij komt het goed. Hij zal er wel een lelijk litteken aan over houden omdat de wond op een beweeglijk punt zit maar ja, dat is dan niet anders.
Het oog behoorlijk opgezwollen maar de wond lekt geen vocht meer ( tot aan gisterenavond 11 uur nog wel) dus volgens mij komt het goed. Hij zal er wel een lelijk litteken aan over houden omdat de wond op een beweeglijk punt zit maar ja, dat is dan niet anders.
zaterdag 17 april 2010 om 09:45
Dsuus, nou gelukkig maar want het is vreselijk zielig als er iets met je kind aan de hand is. Dat snijdt door je hele lijf . Als hij nog heel jong is kan het nog mee gaan vallen met het litteken hoor. Er is speciale creme om littekens mee in te smeren ( over een maand ofzo ) en dan geneest het heel mooi.
Ik wens je veel sterkte op deze dag.
Ik wens je veel sterkte op deze dag.

zaterdag 17 april 2010 om 10:16