Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Nessuna, wat je schreef over die ene angel is .... oeh ik kan er geen woorden voor vinden. Maar wie denk je wel dat je bent zeg? En nee, dat schrijf ik niet omdat het om een angel gaat. Dat schrijf ik omdat de alter van die angel, die alter die dat ooit zelf beschreef, een fatsoenlijk mens is. En dáárom raakt het me. Zal ongetwijfeld niet geloofd worden, so be it.

Dat jij kennelijk voor allerlei narigheid werd uitgemaakt vind ik net zo min goed. Maar als een angel het niet naar je zin oplost, dan ga je een stapje hoger. En als het om valse beschuldigingen en schelden gaat wat getolereerd wordt, dan zou ik rustig nòg een stapje hoger gaan. Maar ga jezelf nou niet verlagen tot hetzelfde niveau. Wat ontzettend misselijk.
Iets anders
Ow er is nog niemand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eens met babsjuh, wat een kotsmisselijk en vals gedrag om zoiets op te schrijven.
The time is now
Lieve meiden, geen aandacht aan besteden Ik voel me er niet door geraakt. Laat Nessuna maar, blijkbaar zit het haar hoog
Maar 5, wat gebeurt er nu met Nes en Schouder?

De intregiteit van de Angels in twijfel trekken zou toch een zware straf op staan?

Dit persoonlijke vind ik veel erger dan HPL, die kon ook wel zuigen en langdurig ook maar dit :puke:
Nou en dit is niet een beetje provoceren ook zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Viva Angel5 schreef op 17 april 2010 @ 22:39:

Lieve meiden, geen aandacht aan besteden Ik voel me er niet door geraakt. Laat Nessuna maar, blijkbaar zit het haar hoog Kom op 5 dit kan echt niet.
Nvt....
Delphi tis al weg.
quote:Viva Angel5 schreef op 17 april 2010 @ 22:39:

Lieve meiden, geen aandacht aan besteden Ik voel me er niet door geraakt. Laat Nessuna maar, blijkbaar zit het haar hoog Het is toch duidelijk wat hier gezegd wordt.
Maar ik weet nu wel wie 6 is
quote:Dibah schreef op 17 april 2010 @ 22:47:

[...]

Het is toch duidelijk wat hier gezegd wordt.Ja, goed onthouden he?
Wie dan, zusenzo?
ik vind het niet kunnen dat Nessuna info die een angel als privepersoon op het forum schrijft, gebruikt om haar integriteit in twijfel te trekken. Als je een probleem hebt met de beslissingen van een engeltje laat dan haar privesores er buiten. Dit is precies een reden om niet meer open te modereren. Bedankt voor de demonstratie Nessuna, well done
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
oh god daar is Dibah ook weer
quote:rosanna08 schreef op 17 april 2010 @ 22:52:

oh god daar is Dibah ook weer
Nog 85 reacties en dan een Happy New Topicccccc
Ik ben blij dat 5 zich niet geraakt voelt door de post, maar ik heb toch actie ondernomen. (Zie het waarschuwingen/bantopic.) Zo'n soort post is in mijn ogen nodeloos provocatief.

(Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik ook even kom napraten, jullie zien mij hier tenslotte normaal nooit )
quote:Viva Angel5 schreef op 17 april 2010 @ 22:56:

Nog 85 reacties en dan een Happy New Topicccccc

Is dat een reden om een feestje te bouwen of een potje te grienen?

Bedoel dat minder rot als het er staat eigenlijk. Vraag me alleen af (en heb niet de illusie dat er antwoord op komt hoor ) of de angels en Naomi af en toe meelezen hier, en er daardoor ook dingen helderder worden of aangepakt worden.
Iets anders
Als je maarniet komt modereren

Gezellig toch!

Maar 5 serieus, dit kan echt niet hoor en ben blij dat er ingegrepen is.
quote:Viva Angel5 schreef op 17 april 2010 @ 22:55:

[...]

Wat is er zo om te lachen Angel 5?
ja zeg, als 3 zo snel ingrijpt, gaan we geen O&N halen vanavond hoor
quote:zusenzo schreef op 17 april 2010 @ 22:59:

Maar 5 serieus, dit kan echt niet hoor en ben blij dat er ingegrepen is.Helemaal mee eens!
Iets anders
Ja zeker lezen we mee Babs, en we spreken er ook over. Soms leidt dat wel tot nieuwe inzichten
quote:Viva Angel3 schreef op 17 april 2010 @ 22:57:

Ik ben blij dat 5 zich niet geraakt voelt door de post, maar ik heb toch actie ondernomen. (Zie het waarschuwingen/bantopic.) Zo'n soort post is in mijn ogen nodeloos provocatief.

(Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik ook even kom napraten, jullie zien mij hier tenslotte normaal nooit )Helemaal eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven