Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Oké Rainz fijn dat jij de vlaai haalt.

Wat moet jij lang wachten voor je bij je ha terecht kunt.

Is dat op eigen verzoek of kon he niet eerder?
De Tango mocht toch niet door gaan met die actie? Volgens mij hoorde ik zoiets op het journaal.
Zoeb, weet je ook wat er daar aan de hand is? (bij de sirenes). Ik kom daar nogal eens namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Spreekuur is bij de HA altijd 's morgens en maandagochtend en dinsdagochtend ben ik aan het werk. Kon ik helaas niet ruilen. Die paar dagen extra maken niet zoveel uit lijkt me.
Goedemorgen lieverds!!



Ik heb de hele week hard gewerkt dus weinig forummen!



Zometeen eerst naar de voetbal en dan vanmiddag gezellig de meet!Ik haal Mamz om 13u op,heb er zin in!!



Voor de rest moet ik nog bijlezen



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Er was ergens brand MissM. Kijk even op de BH dan leg ik het uit. Waar je dat atijd kan zien.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Wat is het toch een luxe om wakker te worden zonder gekakel en dringende issues over computertijd of tvtijd.. nou ja, normaal zou ik nu al in het zwembad zijn.



Marels, ik heb ook nog minstens vier setjes zegeltjes *maar al die mensen moeten dan toch minstens 1 keer naar de AH*.. ze staan wel op het Eftelingtopic maar ik heb er tot gisterenavond nog geen reactie op gezien.



Mensen, tot vanmiddag!
Alle reacties Link kopieren
Moggû!



Er staat ook iets op het AD, MissM.

Ik ga opschieten, moet nog even de stad in voor ik de trein inspring.

Tot vaniddag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Wat raar dat er een hele post van mij weg is???



Nikki ik las echt "voor ik voor de trein spring". Maar ik ben nu eenmaal kippig.



En waar blijft mijn nichie??
Alle reacties Link kopieren
Mogge!



Wie wil er een chocoladefontein? Gratis af te halen, of tegen verzendkosten.

Geloof niet dat ik het ding via MP verkocht ga krijgen....



Zucht, nu zegt Marelsman dat ie die fontein toch zelf wil houden.... Kerels. Best kans dat het volgende week anders is, dus ik laat het wel weten als ie ter overname is
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Och mannen, niks zo veranderlijk.
Alle reacties Link kopieren
- woonkamer opruimen

- keuken schoonmaken

- wc poetsen

- kast op de overloop uitmesten

- tweede slaapkamer leeghalen

- alle rommel die ik voorlopig niet nodig heb naar mijn schoonouders brengen --> Is Marelsman nu aan het doen, spul uit de kast volgt nog. Maar slaapkamer was het belangrijkst, dus da's al puik.

- slaapkamer opruimen

- badkamer poetsen

- Marelsman's rommelkamer opruimen

- tweede slaapkamer (rommelkamer) stofzuigen en stoffen en opruimen

- boven stofzuigen

- beneden stofzuigen

- trap schoonmaken

- woonkamer schoonmaken

- wassen draaien- dweilen

- voordeurportiek afsteken en opnieuw schilderen

- voortuin onkruidvrij maken

- achtertuin opruimen en onkruidvrij maken

- naar de stort met wat rommel

- ramen lappen voor en achter

- kozijnen schoonmaken voor en achter.
668, the neighbour of the Beast
Ik moet helaas afzeggen voor vanmiddag,middelste heeft een scheur in zijn scheenbeen,net gebeurt met voetballen en zit nu in het gips.We zijn net terug uit het ziekenhuis.Mamz weet de details,die zit nu in de trein als het goed is.Moet ik wel nog afspreken hoe de jas en ketting die kant opgaat,als jullie je adres op de bh zetten maak ik er wel een pakje van.

Nu op zoek naar een rolstoel.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Coe, jullie zitten wel in de pechhoek zeg

Moet hij lang in het gips?



Die jas en ketting komt wel goed. Jas is een winterjas, dus Rainz heeft vast niet zo'n haast.
Ik ga ervan uit dat we nu voorlopig wel klaar zijn met deze onzin :(

Het ging echt heel onbenullig,niet super hard ofzo (heb hem zelfs gezegd dat ie zich niet zo moest aanstellen)

Vrijdag moeten we terug,maar ze gaan nu uit van 5 weken,deze week gewoon gips en volgende week loopgips.Gelukkig wel een rolstoel kunnen regelen,zo'n mannetje van 8 weegt al best wat.

We wilden eigenlijk morgen naar de Apenheul,maar hij heeft best pijn dus we zien dat morgenvroeg wel.



Ik zit hier stiekem enorm te balen,ben er chagrijnig van dat ik niet naar de meet kon,had er zoveel zin in!Maar goed,er komen er nog meer!Volgende keer maar hier bij mij dan?
Alle reacties Link kopieren
Coe wat een ongelofelijke pech zeg!!

Ik hoop dat de Apenheul morgen wel door kan gaan....
Alle reacties Link kopieren
Wat balen zeg Coe! Nu mag het onderhand inderdaad wel even over zijn voor jullie, bah!



De Lijst:

- woonkamer opruimen

- keuken schoonmaken

- wc poetsen

- kast op de overloop uitmesten

- tweede slaapkamer leeghalen

- alle rommel die ik voorlopig niet nodig heb naar mijn schoonouders brengen --> Is Marelsman nu aan het doen, spul uit de kast volgt nog. Maar slaapkamer was het belangrijkst, dus da's al puik.

- slaapkamer opruimen

- badkamer poetsen

- Marelsman's rommelkamer opruimen

- tweede slaapkamer (rommelkamer) stofzuigen en stoffen en opruimen

- boven stofzuigen

- beneden stofzuigen

- trap schoonmaken

- woonkamer schoonmaken

- wassen draaien

- dweilen

- voordeurportiek afsteken en opnieuw schilderen

- voortuin onkruidvrij maken

- achtertuin opruimen en onkruidvrij maken

- naar de stort met wat rommel

- ramen lappen voor en achter

- kozijnen schoonmaken voor en achter.



Ik zeg; niet slecht voor één dag. En ik ben übertrots dat ik helemaal zelf dat voordeurding gedaan heb



Veel plezier meisjes, nog, vanmiddag en vanavond!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Het was ontzettend gezellig vanmiddag!

Coe, jammer dat je er niet bij kon zijn, heel veel beterschap voor je zoon!
Alle reacties Link kopieren
Pffffft, dat was ons lokale festival. Veeg mij maar op. Maar goed, het was nog beter en leuker dan andere jaren. Alleen die kater morgen hè....
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Mogguh lieffies! Buuf hier!



Wat hebben we toch een leuk cluppie hier! Het was gezellig gisteren!



Dus......... Marels een kater



Geniet! (al zal Marels er anders over denken )
Moggu allemaal!



Gister met veel passen en meten de rolstoel en buggy in de auto gekregen dus wij gaan vandaag toch naar de Apenheul!



Marels,succes met je kater



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Het was inderdaad gezellig. Was wel achterlijk laat thuis, de trein stond stil tussen R'dam en Dordrecht. He verdorie, en nu weer zonder Pips verder..



Coebergh, fijn dat jullie het toch gaan proberen met die Apenheul. Hoop dat jochie er gewoon van gaat genieten en niet voortijdig naar huis moet wegens pijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het toch weer heerlijk weer. Vanmorgen al in het bos gaan wandelen, net de voortuin onkruid-vrij gemaakt, straks nog even de achtertuin doen.
Alle reacties Link kopieren
Valt wel mee hoor, die kater

Ben alleen een beetje gaar en ik heb volgens mij een trommelvlies verneukt

Verder een snotneus (waar ik dus ook gaar van word) en een beetje een rauwe strot van het schreeuwen.



Wat fijn dat jullie het zo naar je zin gehad hebben! Volgende keer wil ik er ook bij zijn hoor, maar festival is gewoon een soort vaststaand één keer per jaar iets. Wat ook hardstikke leuk, dus ben blij dat ik gegaan ben.



De Lijst er nog een keer bij;

- woonkamer opruimen

- keuken schoonmaken

- wc poetsen

- kast op de overloop uitmesten

- tweede slaapkamer leeghalen

- alle rommel die ik voorlopig niet nodig heb naar mijn schoonouders brengen --> Is Marelsman nu aan het doen, spul uit de kast volgt nog. Maar slaapkamer was het belangrijkst, dus da's al puik.

- slaapkamer opruimen

- badkamer poetsen (met de franse slag)

- Marelsman's rommelkamer opruimen

- tweede slaapkamer (rommelkamer) stofzuigen en stoffen en opruimen

- slaapkamer poetsen

- boven stofzuigen

- beneden stofzuigen

- trap schoonmaken

- woonkamer schoonmaken

- wassen draaien

- wassen vouwen

- dweilen

- voordeurportiek afsteken en opnieuw schilderen

- latje aan de gevel vastspijkeren

- voortuin onkruidvrij maken

- achtertuin opruimen en onkruidvrij maken

- naar de stort met wat rommel

- ramen lappen voor en achter

- kozijnen schoonmaken voor en achter.



Eeeeen we gaan weer aan het werk....
668, the neighbour of the Beast
Goedemiddag!



fijn dat het weer leuk was gisteren!

Coe, beterschap voor zoon.



Wij gaan vanmiddag naar het park, lekker wandelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven