zwanger van klussen??

17-04-2010 13:10 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week is er een man van een aannemersbedrijf bij mij op het dak gaan klussen om een lekkage te verhelpen.

Nou vraag ik me af of ik zwanger kan zijn, hij was namelijk de hele ochtend bezig.

Wat denken jullie??
quote:meds schreef op 17 april 2010 @ 13:17:

was je vruchtbaar?ja, had 2 appels en een peer op
quote:meds schreef op 17 april 2010 @ 13:18:

ik twijfel ik had vorig jaar namelijk een hele maand klussers over de vloer en nog steeds geen baby, maar ja ik ben wel 53duurt de draagtijd dan langer??
Ik denk dat ik iets moet zeggen over je NOD. Ofzo. Heb je wel slijm gehad op die dag?
Trouwens, waar was je hubbie eigenlijk?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Ja absoluut zwanger. Ze zijn niet te vertrouwen tegenwoordig: die aannemers. Voor je het weet..........
quote:feeks schreef op 17 april 2010 @ 13:17:

[...]

ok, kan ik dan voor 1,7 zwangerschapsverlof krijgen?? En wie is nou mn hubbie, de aannemer of de schilder??Kijk in de CAO van beide hubbies daar staat in hoe lang je verlof krijgt voor 1,7 kind.

Mocht je niet zwanger zijn dan kan je altijd dit even bekijken en dan besluiten een andere klusjesman in dienst te nemen.
Ow, de klusmannen zijn je hubbies?
Wat is je NOD dan, Feeks, anders weet je het natuurlijk nooit!
Ik heb geen eigen hubbie, dat zal dan 1 van de klusjesmannen moeten worden.

Mijn NOD was zondag, heb wel wat slijm verloren trouwens, moest heel erg hoesten, heb het maar uitgespuugd, of had ik het moeten bewaren?
Ja, dat had je op die sensitest moeten kwatten. Of richting de glazen bol.
Heb je wel draden getrokken van je slijm? Anders weten we natuurlijk nog niets.
Tóch heb ik ergens het idee dat dit topic fake is...(waarom weet ik niet, ondebuik gevoel denk ik).
quote:reisa1978 schreef op 17 april 2010 @ 13:33:

Heb je wel draden getrokken van je slijm? Anders weten we natuurlijk nog niets.nee, gewoon weggespoeld, sorry. Als ik weer moet hoesten ga ik kijken wat voor draden het trekt en zal ik een foto maken, dan kunnen jullie het ook zien
quote:nak schreef op 17 april 2010 @ 13:33:

Tóch heb ik ergens het idee dat dit topic fake is...(waarom weet ik niet, ondebuik gevoel denk ik).Wat fláuw zeg.
quote:nak schreef op 17 april 2010 @ 13:33:

Tóch heb ik ergens het idee dat dit topic fake is...(waarom weet ik niet, ondebuik gevoel denk ik).nou ja zeg, waarom zo negatief?? Ik stel een serieuze vraag hoor, dan hoef je niet zo kinderachtig te reageren, 4 + enz
quote:Pelikaan schreef op 17 april 2010 @ 13:34:

[...]

Wat fláuw zeg.nog even en ze gaat roepen dat ik een troll ben, nou, voel me echt welkom door haar reactie hoor
hahahahaha
Nee nee, je zegt zelf al dat het lekte. Volgens mij is dat dan je NOD dag? En dan moet je toch lekken? Of niet? Of niet als je wel wil en wel als je niet wil? Ja! Dat was het!
quote:blumpke schreef op 17 april 2010 @ 13:40:

Nee nee, je zegt zelf al dat het lekte. Volgens mij is dat dan je NOD dag? En dan moet je toch lekken? Of niet? Of niet als je wel wil en wel als je niet wil? Ja! Dat was het!t leek op water, liep echt in een stroompje eruit, zo op de vloer beneden, t was hoognodig dat er wat aan gedaan werd zei de aannemer
Water!!!

Oh meis, dan ga maar opschieten met de babykamer! Dan gaat het snel beginnen! (je had peer gegeten toch?)
Voor de zekerheid kan je nog even op je rug gaan liggen met kussens onder je kont, dat is altijd goed zegt de vlos!
Dank jullie wel dames voor het lachen. Jullie hebben geen idee hoe hard ik dat nodig had vandaag.

Ik moet er helaas vandoor maar ga vooral verder met posten. Dan heb ik iets om me de avond door te helpen.
quote:blumpke schreef op 17 april 2010 @ 13:44:

Water!!!

Oh meis, dan ga maar opschieten met de babykamer! Dan gaat het snel beginnen! (je had peer gegeten toch?)

Maar niet klussen hoor die babykamer. Gewoon de spullen er zo in zetten.

Anders krijg je straks een vijfling en dat wil je toch ook niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven