Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Och dottige dot toch. En geschrokken pappa en mamma. Wat een pechjaar hebben jullie zeg. Ut is niet eerlijk!

Hug voor Bam en de medicijnenellende en hug voor ventje met z;n maanroosvis.

Ik werd vanochtend helemaal blij van het smsje waarmee ik wakker werd gesmst; GO BLOES.. Eindelijk recht!

En later werd ik al weer blij van de kaartjes bij de post. Lief!

Verder baal ik nog steeds van de slaapmodus waar ik in zit, maar geef ik toe, uit vrees voor erger. Ut is nu eenmaal niet anders. Sterke vrouw stort in. Balen, maar hee, utkomtweergoed!

Hug voor allen,

Toet
Yeah, we zitten op de 100 pagina's!!!

(ja, lekker belangrijk, ik weet ut )

Toet, toegeven aan de slaapmodus is instorten voorkomen. (hoop ik) houdt dat voor ogen! Je doet het voor jezelf én je gezin. Als je nu en later goed voor jezelf zorgt, komt dat iedereen ten goede.
Later is nu
Even irl een borrel drinken |Dreamer?
wanneer?

waar?

(ik kan nu nergens heen, maar zeg het maar)
Later is nu
ik mail je even terug!
Yeah, we hebben een Groningse minimeet, Zoyla komt ook (en doosje ligt in de auto die Elvis meeheeft, suf, nietwaar? )
Later is nu
Hoezo IRL???? Je zit in de Kroeg heur!

Tast toe.
Hee lieve mensen; het is vrijdagavond, drank, iemand? Bloes betaald

Hier ligt het hele spul weer in bed. Toen ik Zoon bij vriendje haalde en voorzichtig vertelde wat er met Dot was gebeurd, sprongen spontaan tranen in zijn ogen. Dochter was wat sensatiebeluster ("mag ik het aan iedereen vertellen? Ja? Nu?") maar allebei zijn ze helemaal lief en op hun manier zorgzaam.

En wij gaan nu even onderuit zakken, telefoons laten voor wat ze zijn, goeie fles opentrekken en op leven & liefde proosten. Kan je niet genoeg doen .

Bloes heul veul plezier vanavond .

Toet, slaap lekker lieve meid. Het komt echt wel goed. Maar je mag best balen van onderweg daar naartoe zijn en af en toe wat hobbels & bobbels in de weg.

Dreamer; kreeg jij niet ook uitslagen van gezondheidsakkefietjes, ond deze datm? Al wat gehoord?

Hertebambam, teek it iezie. Kus voor jou.

En voor alle andere lieve mensen (dus iedereen hier): kus & knuffel, vergeet niet om het weekend passend in te luiden (en wat passend is, dat verzin je gewoon zelf), en tot spoedig weer!
Helleu!

Wat een lieverd is Zoon toch Lil!

Oh, later weer, CSI begint meer.
Als er dan toch niemand is, ga ik ook maar naar bed.

Wil alleen nog even wereldkundig maken dat ik zo'n lieve vader heb. Hij gaat morgenochtend een bed halen bij Ikea. Voor een lief meisje zonder bed. En dan gaat 'ie 's avonds mee om het in elkaar te zetten!
Hulde voor de Meave-pappa! En ook voor jou, Meave.

Hoe gaat het met de Meave-mamma, eigenlijk?

Good for you, Lil. Proosten op Leven & Liefde, goed gezegd.

Ghe, de halve Kroeg ligt vanavond te krikken geloof ik.
Joehoe, ik wil ook nog even op pagina 100 meedoen.

Heb weer geslapen van 19 tot 21.30 (gnagna, die kinderen van mij liggen er door mij ook steeds vroeger in....)

Zat nu nog even te wachten op Lief die net thuis is, maar nu de nieuwste JAN aan het lezen is waar interview met ex-buuv in staat, met foto's gemaakt in onze ex-tuin. En straks ga ik al weer slapen, saaie muts die ik ben. Maar hee, dat is dan maar even zo. Ik maak gewoon een herfstslaapje in oktober. Ooit komt ut wel weer goed. Even geen irl kroeg dus, maar ooit komt ut wel weer goed. Als ik nu de kroeg in ga heb ik binnen een kwartier iedereen aan het gapen, zo aanstekelijk schijn ik te gapen. Heb deze week al drie mensen over de telefoon aan het gapen gekregen en richting bed gebeld

Wilde Dot een beetje gaan slapen? Arme jullie.

Het krikken laat ik vanavond even aan de anderen over.

Haal ik dit weekend dan later wel weer in.

Lieve pappa van M&M!

Trusten vast meisjes. Sweet dreams!!!!!
Vrouw al tien dagen geheugen kwijt na ongeval

005-10-2007 | Door: ANP

AMSTERDAM (ANP) - Een Amsterdamse vrouw heeft zich vrijdag bij de politie gemeld met een opmerkelijk verzoek: ze wil graag weten wie ze is. De vrouw was tien dagen geleden betrokken bij een tramongeval en is sindsdien haar geheugen kwijt, aldus de politie.

Op dinsdag 25 september liep de onbekende vrouw rond 19.30 uur tegen een tram aan op het Frederiksplein in de hoofdstad. Ze raakte daardoor gewond en werd in een ziekenhuis opgenomen. De vrouw kan zich niets meer herinneren van het ongeval. Na haar ontslag uit het ziekenhuis is ze opgevangen door een hulpverleningsinstantie.

Haar signalement: leeftijd tussen 30 en 40 jaar, lengte circa 1 meter 60, bruine ogen, zwart golvend kroeshaar en een licht getinte huid. De vrouw spreekt accentloos Nederlands.

Missen we op het forum nog iemand???? Fashionfictom nog gelezen?

Maar goed, zonder gein, al met al een raar verhaal. Dat iemand 10 dagen lang door niemand gemist wordt???????
Oh, ik krik mee, wordt wel weer eens tijd! In zo'n drukke week komt het er zo weinig van.

JEEEEEEEEEEEEEEMIG Bloes wat ontzettend fijn!!! Gerechtigheid at last!! Ben megablij voor je. En daar moet op gedronken worden hi ha ho!

Ach Toetemeisje.. rust rust rust! Ik hoop zo dat het je helpt, erger moet voorkomen worden voor jou en je gezin. Slaap zoveel je slapen kunt.

Arme arme Dotje... arm schaapje, zo klein en dan al zoveel ziekenhuis en dokters gezien in zo'n korte tijd. Da's niet eerlijk. Arme GG ook en arme jij.

Dat papa-meave een schat was wist ik al, maar dit is toch wel weer erg oké!

Vanavond afdelingsuitje gehad, was leuk: workshop kopen en dus ook lekker eten. Daar hou ik wel van.

En dan nu: weekend! YES! (Al vond ik het begin van het vorige weekend leuker. Was echt bijzonder leuk he? Kijk er ook erg mooi op terug.)

Dikke kus voor jullie allemaal.
Oh en Bam, wat ontzettend fijn dat gesprek met juf zo verhelderend was! Ben blij voor jullie.
Hoooooooooooooooi,

Ik ben heulemaal niet dronken ofzow, hhehehehehehehehehehe

(= Zoyla )
Later is nu
grinnik
zo, de dames zijn weg

Was erg gezellig, 3x raden waar we het over gehad hebben.. ik kan hun lijstje nou ook zo'n beetje invullen (neehee, dat doe ik niet)

En het grappige is, Elvis weet van niets, die was al weg toen Janneke hier contact maakte, haha.

Ik weet niet zo goed welke dames in Amsterdam wonen? Sja, dat hoeft natuurlijk ook niet, maar goed. Was er niet toevallig een Amsterdammeeting gaande? Nee? Nou, dan weet ik het zo niet
Later is nu
quote:lilian02 schreef op 05 oktober 2007 @ 19:30:

Hee lieve mensen; het is vrijdagavond, drank, iemand? Bloes betaald

Oh. BetaalD ik?
Ik zit met laptop van Lief op de bank, midden tussen allemaal kussens, met een groot glas cola (geen vanille). lUXE HOOR. Oeps, capslock
Bloes al aan de champagne??? Hug meissie, u hebt het verdiendtdtdt!
quote:pimpel schreef op 05 oktober 2007 @ 23:27:

Vanavond afdelingsuitje gehad, was leuk: workshop kopenHe!? Moet jij dat leren dan???
Zeg.. Toet.. lekker uitgeslapen meid?

Gezellig dat je er bent. En Bloes ook nog... kijk. Iedereen een wijntje in de hand? Ik heb hier nog wat kaasjes en nootjes. Komt helemaal goed (oh, Bloes betaald? ik stuur je m'n rekeningnummer nog, no problemo )
Later is nu
quote:Bloesem schreef op 05 oktober 2007 @ 23:45:

[...]

He!? Moet jij dat leren dan???

wat je niet moet kopen, joh

en hoe je dat dan (niet) doet.

dat soort dingen

is haske moeilijk
Later is nu
Neu. De Voormalig Barman is net de deur uit. Ik heb een fles wijn leeg getetterd met hem en zitten kleppen. Word er alleen maar gruiziger van, gleuf ik, maar hij is heel netjes zojuist de deur uit gegaan. Want morgen werken. Maar ik zag hem aarzelen en wat inniger brabantse drieklappen dan normaal. Vind hem nog steeds om op te vreten.

Hebben jullie trouwens ook nog wel eens SatC op? Daarin zitten nogal wat paralellebellen met mijn leven, of geldt dat voor iedere vrouw? Dit was een aflevering waarin de smaak van zaad werd besproken en wat je kon doen om het te verbeteren. ~gierende lach~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven