Postcrossing 4
zaterdag 17 april 2010 om 16:07
zaterdag 17 april 2010 om 16:11
quote:steph schreef op 17 april 2010 @ 16:07:
Noa_lynn, dat kaartje wat je naar je buur stuurde kan ik bij artunlimited niet vinden (heb 77 pagina's doorgespit en maar gestopt). Onder welke catagorie behalve postkaarten heb jij gezocht? Ik ga even zoeken naar een link.. => brievenbus-kaartje
Volgens mij de zoektermen: Canada en Paul van Riel..
Kaartje heb ik bij Selexyz gekocht en op de kaart stond dat het een kaart van ArtUnlimited is .
Noa_lynn, dat kaartje wat je naar je buur stuurde kan ik bij artunlimited niet vinden (heb 77 pagina's doorgespit en maar gestopt). Onder welke catagorie behalve postkaarten heb jij gezocht? Ik ga even zoeken naar een link.. => brievenbus-kaartje
Volgens mij de zoektermen: Canada en Paul van Riel..
Kaartje heb ik bij Selexyz gekocht en op de kaart stond dat het een kaart van ArtUnlimited is .
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 17-04-2010 16:17
Reden: link toegevoegd
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
zaterdag 17 april 2010 om 17:00
quote:Kozoo schreef op 17 april 2010 @ 14:55:
Hello!
Noa-Lynn: wat een stoere actie van je!! You go girl
Ik hoop dat je een leuke reaktie van hem krijgt.
Oei ik weet nu al niet meer wat er allemaal geschreven is, mijn hoofd doet erg pijn en werkt niet echt mee. Nou ja, ik heb in ieder geval gister een kaartje gehad uit Finland. En ik heb er net eentje geschreven naar USA.
Ook heb ik vd week nog 10 kaartjes in Amsterdam gekocht (moet er echt eens mee ophouden, heb nu 2 dozen vol waarvan de deksels niet meer erop kunnen ) Maar het is zo leuk om iets mee naar huis te nemen he. Van de ziekenhuisbezoeken krijg ik alleen maar heel veel napijn, dus zulke kleine kadootjes zijn eigenlijk prima geoorloofd, ghehe. Hou je er toch iets leuks aan over.
Oh ja, Snjokorn had mooie foto's geplaatst. Wil niet direct de ramptoerist uithangen maar het ziet er wel heel mooi uit!
Mijn kaartjes van de meeting zijn nog niet aangekomen.
Je kan geen ramp-toerist uithangen want er wordt niet gevlogen naar dit eiland.... (oke, nog wel vanuit USA).
Wat mij betreft mag de vulkaan nu weer uit. Het is wel weer genoeg geweest.
Ik heb op m'n PC profile gemeld dat mijn kaarten er langer over gaan doen.
Hello!
Noa-Lynn: wat een stoere actie van je!! You go girl
Oei ik weet nu al niet meer wat er allemaal geschreven is, mijn hoofd doet erg pijn en werkt niet echt mee. Nou ja, ik heb in ieder geval gister een kaartje gehad uit Finland. En ik heb er net eentje geschreven naar USA.
Ook heb ik vd week nog 10 kaartjes in Amsterdam gekocht (moet er echt eens mee ophouden, heb nu 2 dozen vol waarvan de deksels niet meer erop kunnen ) Maar het is zo leuk om iets mee naar huis te nemen he. Van de ziekenhuisbezoeken krijg ik alleen maar heel veel napijn, dus zulke kleine kadootjes zijn eigenlijk prima geoorloofd, ghehe. Hou je er toch iets leuks aan over.
Oh ja, Snjokorn had mooie foto's geplaatst. Wil niet direct de ramptoerist uithangen maar het ziet er wel heel mooi uit!
Mijn kaartjes van de meeting zijn nog niet aangekomen.
Je kan geen ramp-toerist uithangen want er wordt niet gevlogen naar dit eiland.... (oke, nog wel vanuit USA).
Wat mij betreft mag de vulkaan nu weer uit. Het is wel weer genoeg geweest.
Ik heb op m'n PC profile gemeld dat mijn kaarten er langer over gaan doen.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 17 april 2010 om 17:24
zaterdag 17 april 2010 om 17:50
zaterdag 17 april 2010 om 18:20
Kozoo, zeer geoorloofd om kaartjes te kopen nadat je in het ziekenhuis bent geweest hoor.
Je mag jezelf dan echt wel verwennen.
Heerlijk weertje vandaag he.
Veel met dochter buiten geweest en samen gewandeld met kleine man.
Heerlijk!!!!!
Zo mag het heel mijn verlof wel zijn.
Eind van de middag een hurray uit USA na 28 dagen.
Grappig hurray ook, want het kaartje deed haar aan kadopapier denken, hahaha
Je mag jezelf dan echt wel verwennen.
Heerlijk weertje vandaag he.
Veel met dochter buiten geweest en samen gewandeld met kleine man.
Heerlijk!!!!!
Zo mag het heel mijn verlof wel zijn.
Eind van de middag een hurray uit USA na 28 dagen.
Grappig hurray ook, want het kaartje deed haar aan kadopapier denken, hahaha
zaterdag 17 april 2010 om 19:18
zaterdag 17 april 2010 om 19:22
Lekker Anita, tis perfect weer om buiten te wandelen en te genieten van de natuur lijkt me. En dan met je 2 kids, dan voel je je heel rijk!
Ghe.. ik vind ook hoor dat je jezelf mag verwennen na ziekenhuisellende. Tis alleen wel zo dat ik daar gemiddeld 2 keer per week heen moet (pogingen tot pijnbestrijding), dus dan groeit de kaartenvoorraad wel heul hard, haha.
Ik registreerde net mijn kaartje die ik gister ontving en zag dat haar hele profiel in het fins is
terwijl ze toch al meer dan 100 kaarten heeft verstuurd. En dan staat er bij de talen die je spreekt: Speaks: Finland (ipv finnish)
Het adres wat ik net opvroeg heeft echt een onvriendelijk profiel. Er staat een aantal keer in dat ze alleen onbeschreven kaarten in envelop wil ontvangen en dan ook alleen maar bepaalde kaarten. Hmm... ergens verderop stond ook nog dat ze aarbei kaarten spaarde, dus heb de idrukker kaart met de aarbei in de hangmat gepakt. Er achterop het ID geschreven en verder niks. Ze wilde immers onbeschreven kaarten he. Heb haar wel mooie postzegels op de envelop gegeven, die spaart ze ook. Ben benieuwd, het is echt de allereerste keer dat ik niks op een kaartje schrijf. Maar had even geen zin om er een briefje bij te doen, vond het profiel te onvriendelijk.
Tweede adres dat ik opvroeg mag naar rusland. De postcrossingstroom gaat duidelijk met de windrichting mee
Ghe.. ik vind ook hoor dat je jezelf mag verwennen na ziekenhuisellende. Tis alleen wel zo dat ik daar gemiddeld 2 keer per week heen moet (pogingen tot pijnbestrijding), dus dan groeit de kaartenvoorraad wel heul hard, haha.
Ik registreerde net mijn kaartje die ik gister ontving en zag dat haar hele profiel in het fins is
Het adres wat ik net opvroeg heeft echt een onvriendelijk profiel. Er staat een aantal keer in dat ze alleen onbeschreven kaarten in envelop wil ontvangen en dan ook alleen maar bepaalde kaarten. Hmm... ergens verderop stond ook nog dat ze aarbei kaarten spaarde, dus heb de idrukker kaart met de aarbei in de hangmat gepakt. Er achterop het ID geschreven en verder niks. Ze wilde immers onbeschreven kaarten he. Heb haar wel mooie postzegels op de envelop gegeven, die spaart ze ook. Ben benieuwd, het is echt de allereerste keer dat ik niks op een kaartje schrijf. Maar had even geen zin om er een briefje bij te doen, vond het profiel te onvriendelijk.
Tweede adres dat ik opvroeg mag naar rusland. De postcrossingstroom gaat duidelijk met de windrichting mee
zaterdag 17 april 2010 om 20:24
zaterdag 17 april 2010 om 21:40
Kozoo, met geen pen te beschrijven hoe rijk ik me voel dan.
Een miljonair is er niks bij, hahaha
Noa-Lynn, waar gaat je volgende kaart naar toe???
Hier is net de visite weer de deur uit.
Ik kan ondertussen geen cake met muisjes meer zien, hahaha
Straks mijn bed opzoeken en dan hopelijk toch echt morgen even tijd om adressen op te vragen.
Fijne avond voor allen.
Een miljonair is er niks bij, hahaha
Hier is net de visite weer de deur uit.
Ik kan ondertussen geen cake met muisjes meer zien, hahaha
Straks mijn bed opzoeken en dan hopelijk toch echt morgen even tijd om adressen op te vragen.
Fijne avond voor allen.
zaterdag 17 april 2010 om 21:45
quote:Anita1973 schreef op 17 april 2010 @ 21:40:
Ik ben ook zo'n verslaafde..
Ik lees bovenstaande tekst en vraag me af hoe ik nu ineens aan een nieuw adres moet komen .
*Gaat hm aanvragen*
Mn eerdere hurray (najah adres) mag trouwens naar Zwitserland.
Mn nieuwe adres mag naar Tsjechie.
Ik ben ook zo'n verslaafde..
Ik lees bovenstaande tekst en vraag me af hoe ik nu ineens aan een nieuw adres moet komen .
*Gaat hm aanvragen*
Mn eerdere hurray (najah adres) mag trouwens naar Zwitserland.
Mn nieuwe adres mag naar Tsjechie.
anoniem_89977 wijzigde dit bericht op 17-04-2010 21:48
Reden: nieuw adres toegevoegd
Reden: nieuw adres toegevoegd
% gewijzigd
zaterdag 17 april 2010 om 22:51
zaterdag 17 april 2010 om 22:57
sorry sorry hele week nog niet geschreven
druk gehad met mijn WTJ samen met de kinderen
we hebben gekleurd bloempjes geplukt en geplakt rondjes getekend stikkers van fruit gehaald samen met mijn moeder ja ja iedereen helpt
Zelfs manlief zo gek gekregen om vanavond op de bank te blijven zitten met de WTJ onder de bank om de bloemen plat te drukken hahahaha
Wat veel om bij te lezen zo eens even doen
Er zijn twee kaarten van de meeting aangekomen ik moest jullie bedanken
5 kaarten ontvangen 1 uit Taiwan van een meisje van 16 jaar die het wel heel raar vond dat een moeder (ik dus) aan postcrossing deed nou ja zeg
Noa -lynn wat een gave actie van jou hopen dat je snel wat hoort
Snjokorn sorry maar het zijn wel hele mooie foto's
Ik las ook iets over een hyves ruil lijkt me leuk
Ik weet alleen niet of ik iedereen al op mijn hyves heb
druk gehad met mijn WTJ samen met de kinderen
we hebben gekleurd bloempjes geplukt en geplakt rondjes getekend stikkers van fruit gehaald samen met mijn moeder ja ja iedereen helpt
Zelfs manlief zo gek gekregen om vanavond op de bank te blijven zitten met de WTJ onder de bank om de bloemen plat te drukken hahahaha
Wat veel om bij te lezen zo eens even doen
Er zijn twee kaarten van de meeting aangekomen ik moest jullie bedanken
5 kaarten ontvangen 1 uit Taiwan van een meisje van 16 jaar die het wel heel raar vond dat een moeder (ik dus) aan postcrossing deed nou ja zeg
Noa -lynn wat een gave actie van jou hopen dat je snel wat hoort
Snjokorn sorry maar het zijn wel hele mooie foto's
Ik las ook iets over een hyves ruil lijkt me leuk
Ik weet alleen niet of ik iedereen al op mijn hyves heb