Postcrossing 4
zondag 18 april 2010 om 21:27
zondag 18 april 2010 om 21:38
@Stefanie, ik hoop met je mee dat je postzegels er morgen zijn! Had je een leuke hurray van je kaart naar Lithuania?
@JJ, lekker hoor een paar dagen er tussen uit! Heel veel plezier in ieder geval! Enne niet teveel kaartjes shoppen he:)
@Noa-Lynn, het gaat goed komen! Morgen zijn alle winkels weer open dus dan gaat hij vast net als ons kaartjes shoppen!!!
Voor nu welterusten!
Ik duik zo mn bedje in!
Tot morgen weer!
@JJ, lekker hoor een paar dagen er tussen uit! Heel veel plezier in ieder geval! Enne niet teveel kaartjes shoppen he:)
@Noa-Lynn, het gaat goed komen! Morgen zijn alle winkels weer open dus dan gaat hij vast net als ons kaartjes shoppen!!!
Voor nu welterusten!
Ik duik zo mn bedje in!
Tot morgen weer!
maandag 19 april 2010 om 00:31
Hier vandaag geen PC nieuws, nog steeds geen hurrays voor ons drietjes
Druk in de tuin bezig geweest, je ziet er niks van maar mijn groene kliko puilt uit. Wilde ik vanavond het favoriete gerecht van de kinderen klaarmaken bleek ik het hoofdingrediënt te zijn vergeten: no chicken in the fridge. Even improviseren dus. Met een simpele pasta konden de mannen met bordje op schoot (ik houd van gezellige gedekte tafel) sport kijken. Avond kon voor hen niet meer stuk.
@Sweetcandy > Het eerste boek van Donna Tart - De verborgen geschiedenis - had ik in een ruk uit, maar 'De kleine vriend, heeft maanden naast mijn bed gelegen en heb ik maar 3/4 van gelezen. Waarom weet ik niet, want ik vond het op zich best een intrigerend verhaal met een broeierig sfeertje.
@JJ > Lekker even uitwaaien in Zeeland, wie wil dat nou niet. Nou niet teveel bolussen, babbelaars en mosselen eten daar! Leef je maar uit in de kaartenshops...
@Noa_Lynn > Kan je de spanning nog aan? Wel je nachtrust pakken anders krijg je van die kringen onder je ogen
Druk in de tuin bezig geweest, je ziet er niks van maar mijn groene kliko puilt uit. Wilde ik vanavond het favoriete gerecht van de kinderen klaarmaken bleek ik het hoofdingrediënt te zijn vergeten: no chicken in the fridge. Even improviseren dus. Met een simpele pasta konden de mannen met bordje op schoot (ik houd van gezellige gedekte tafel) sport kijken. Avond kon voor hen niet meer stuk.
@Sweetcandy > Het eerste boek van Donna Tart - De verborgen geschiedenis - had ik in een ruk uit, maar 'De kleine vriend, heeft maanden naast mijn bed gelegen en heb ik maar 3/4 van gelezen. Waarom weet ik niet, want ik vond het op zich best een intrigerend verhaal met een broeierig sfeertje.
@JJ > Lekker even uitwaaien in Zeeland, wie wil dat nou niet. Nou niet teveel bolussen, babbelaars en mosselen eten daar! Leef je maar uit in de kaartenshops...
@Noa_Lynn > Kan je de spanning nog aan? Wel je nachtrust pakken anders krijg je van die kringen onder je ogen
maandag 19 april 2010 om 08:28
Dankjewel Tine en Neferisis!
De kaartjes ga ik laten liggen en de slechte zoetigheden uit Zeeland ook! Mosselen lust ik sowieso niet haha.
Ik kwam nog even langs om te vertellen dat ik 2 hurrays in mn mailbox had en nu nog ff snel 2 adressen ga aanvragen Hoezo verslaafd? Ik kan het gewoon niet laten!
Tot snel allemaal!
Ik kwam nog even langs om te vertellen dat ik 2 hurrays in mn mailbox had en nu nog ff snel 2 adressen ga aanvragen Hoezo verslaafd? Ik kan het gewoon niet laten!
Tot snel allemaal!
maandag 19 april 2010 om 09:28
JJ, wie weet kom ik je dan wel stiekem tegen ookal weten we het niet van elkaar.
Fijne dagen hier in Zeeland en een bolus hoort er dan echt wel bij hoor.
Leuk dat je op de valreep nog 2 kaarten kon sturen!
Ligaa, veel plezier bij de IKEA.
Altijd leuk om daar heen te gaan.
Kun je ook kaarten shoppen he, hahaha
Hier nog niks geen hurrays.
Maar ben in ieder geval blij te lezen dat het vrachtverkeer de lucht weer in gaat.
Ga me nu over het huishouden en zoon ontfermen, dochter is op school.
Fijne dagen hier in Zeeland en een bolus hoort er dan echt wel bij hoor.
Leuk dat je op de valreep nog 2 kaarten kon sturen!
Ligaa, veel plezier bij de IKEA.
Altijd leuk om daar heen te gaan.
Kun je ook kaarten shoppen he, hahaha
Hier nog niks geen hurrays.
Maar ben in ieder geval blij te lezen dat het vrachtverkeer de lucht weer in gaat.
Ga me nu over het huishouden en zoon ontfermen, dochter is op school.
maandag 19 april 2010 om 09:49
Zo net een nieuw adres opgevraagd voor mn kaartje naar Estonia die expired is.
De nieuwe mag naar Italie.
Intussen blijf ik nog maar een week thuis van mn werk in overleg met de huisarts en hoop ik mn buurman nog eens tegen te komen. Najah jullie snappen het wel he .
Moet leuke dingen doen zei de huisarts, shoppen dus!
Iedereen een fijne dag enne Ligaa, Veel plezier bij IKEA!
Vind het geweldig om daar te shoppen of gewoon rond te neuzen.
De nieuwe mag naar Italie.
Intussen blijf ik nog maar een week thuis van mn werk in overleg met de huisarts en hoop ik mn buurman nog eens tegen te komen. Najah jullie snappen het wel he .
Moet leuke dingen doen zei de huisarts, shoppen dus!
Iedereen een fijne dag enne Ligaa, Veel plezier bij IKEA!
Vind het geweldig om daar te shoppen of gewoon rond te neuzen.
maandag 19 april 2010 om 11:07
Bedankt voor jullie tips (en vertaal-hulp) voor de Franse vrouw. Ik heb haar toch maar een hondje gestuurd (van mijn pp-junkie collectie) omdat ze een hondje heeft. Ik hoop dat poedel-liefhebbers ook andere honden leuk vinden. En verder weinig tekst, maar ik heb er wel op gezet dat ik het moeilijk vond om haar profiel te lezen, dat ik alleen het woord "hond" kon vertalen...
Net weer een kaartje mogen verzenden -> YES! naar een nieuw land voor mij: Nieuw-Zeeland. Er stond alleen niet wat voor kaarten hij (ja het is een man) leuk vind. En in zijn favorieten staan hele verschillende kaarten, dus het is een beetje een gok.
Zaterdag had ik een NL kaartje en ze stuurde er 2. Eén voor mij en één voor mijn zoontje, echt lief vind ik dat (heb ik nu al 2 keer gehad)!
Net weer een kaartje mogen verzenden -> YES! naar een nieuw land voor mij: Nieuw-Zeeland. Er stond alleen niet wat voor kaarten hij (ja het is een man) leuk vind. En in zijn favorieten staan hele verschillende kaarten, dus het is een beetje een gok.
Zaterdag had ik een NL kaartje en ze stuurde er 2. Eén voor mij en één voor mijn zoontje, echt lief vind ik dat (heb ik nu al 2 keer gehad)!
maandag 19 april 2010 om 13:20
quote:plieno schreef op 19 april 2010 @ 11:08:
Noa, goed advies van de huisarts. Kan je dan ook je bon van het shoppen inleveren bij de ziektekostenverzekering???
Kan het altijd proberen
Ben bang dat het niet helpt, maar das wat anders..
Intussen staat mn dag weer bijna vol gepland met doktersbezoekjes, strax naar de bedrijfsarts en waarschijnlijk vanavond nog GGZ-cursus.
Huisarts gaf me documentatie mee met de titel : spanningen en overspannen zijn.
Nu afwachten wat de bedrijfsarts zegt, heb net het een en ander op papier gezet samen met mn moeder en zij rijdt ook voor me.
Dat durf ik nu echt niet..
Aan al de pech zit een voordeel: Mn wreckie hoeft zich niet te vervelen.
Mn moeder trouwens ook niet, want daar ben ik het meeste...
Noa, goed advies van de huisarts. Kan je dan ook je bon van het shoppen inleveren bij de ziektekostenverzekering???
Kan het altijd proberen
Ben bang dat het niet helpt, maar das wat anders..
Intussen staat mn dag weer bijna vol gepland met doktersbezoekjes, strax naar de bedrijfsarts en waarschijnlijk vanavond nog GGZ-cursus.
Huisarts gaf me documentatie mee met de titel : spanningen en overspannen zijn.
Nu afwachten wat de bedrijfsarts zegt, heb net het een en ander op papier gezet samen met mn moeder en zij rijdt ook voor me.
Dat durf ik nu echt niet..
Aan al de pech zit een voordeel: Mn wreckie hoeft zich niet te vervelen.
Mn moeder trouwens ook niet, want daar ben ik het meeste...
maandag 19 april 2010 om 13:34
Stefanie, ik was niet in Groningen. Kozoo volgens mij ook niet. Bedoel je Dees van het pc-forum? Volgens mij die wel.
Shoppen om je beter te voelen omdat dat van de HA moet, je kunt het proberen.
Ik ga naar een bril opzoek, ben deze zat en bij Hans mag ik er om de twee jaar eentje gratis............
Shoppen om je beter te voelen omdat dat van de HA moet, je kunt het proberen.
Ik ga naar een bril opzoek, ben deze zat en bij Hans mag ik er om de twee jaar eentje gratis............
maandag 19 april 2010 om 13:58
maandag 19 april 2010 om 14:52
maandag 19 april 2010 om 14:59
quote:Anita1973 schreef op 19 april 2010 @ 14:52:
Hmmmm, de postbode is net mijn deur voorbij gelopen.
Geen post hier vandaag helaas.
Dan nog maar hopen op hurrays!!!
Zoonlief ligt te slapen.
Dochter gaat na schooltijd met een vriendinnetje mee naar huis om te spelen.
Wat zal ik eens gaan doen???????
Lekker in de zon gaan zitten?
Heb je wel verdiend toch, even een middagje voor jezelf en met de kleine man.
Hmmmm, de postbode is net mijn deur voorbij gelopen.
Geen post hier vandaag helaas.
Dan nog maar hopen op hurrays!!!
Zoonlief ligt te slapen.
Dochter gaat na schooltijd met een vriendinnetje mee naar huis om te spelen.
Wat zal ik eens gaan doen???????
Lekker in de zon gaan zitten?
Heb je wel verdiend toch, even een middagje voor jezelf en met de kleine man.